@ jonavoszinios.lt

„Grįžau iš užsienio. Ketinu įsidarbinti Lietuvoje, tad reikia pereiti medicininę apžiūra. Nuvykau užsiregistruoti, kad plaučius peršviestų, o man registratūroje sako, kad rentgenas – tik po mėnesio. Atseit, nueik į kabinetą, gal „susitarsi“. O ten vėl tas pats – gruodį. Aš nieko prieš už paslaugą ir susimokėti, bet nepriėmė“, - piktinasi į Lietuvą sugrįžęs jaunuolis Ernestas (vardas pakeistas – red.past.).

Anot Ernesto, paskambinus į Kėdainius, specialistai sutiko priimti, kad ir tą pačią dieną, bet jaunuolis tikisi gauti atsakymą, kodėl Jonavoje tokia situacija? Ar tiek daug pacientų? Gal rentgenas sugedęs?

VŠĮ „Jonavos ligoninė“ direktoriaus pavaduotojas medicinai  Vidas Kačiušis situacijos komentuoti nenorėjo, tačiau vėliau paaiškino įstaigos poziciją.

„Mūsų įstaigos nuostata – problemų su pacientu nesiaiškinti per žiniasklaidą. Gal žurnalistas ne taip suprato, ne taip papasakos mums, iš kur galime tiksliai žinoti, kuom padėti. O kaip vėliau perduosit žmogui mūsų informaciją? - samprotavo V. Kačiušis.

Kiekvieną kartą, kai tik iškyla nesklandumas ar problema, raginame kreiptis tiesiai į administraciją, tuomet situaciją išanalizuosime iš pagrindų.  Rentgeno aparatas VŠĮ „Jonavos ligoninė“ dirba visu pajėgumu, laisvų vietų pagal registraciją nėra, net ir komercinių (mokamos paslaugos – red.past.), bet dažnai nutinka, kad užsiregistravę pacientai tiesiog neatvyksta į patikrinimą ir tik tą akimirką atsilaisvina vieta. O mes iš anksto juk to nežinome, todėl kiti lieka nepatenkinti“ – sako V.Kačiušis.

Archyvo nuotrauka