Atmintinė: ką reikia žinoti apie draudimo paslaugas karantino laikotarpiu?

Atmintinė: ką reikia žinoti apie draudimo paslaugas karantino laikotarpiu?
BAL 14
2020-04-14 09:15 2020

Pastaruoju metu gyvename smarkiai pakitusiomis sąlygomis – prie jų prisitaikyti turi ir gyventojai, ir verslas. Karantino laikotarpiu turime itin saugoti vieni kitus, todėl daugelis reikalingų paslaugų, taip pat – ir draudimo, teikiamos nuotoliniu būdu. Laisvis Vyšniausias, „Compensa Vienna Insurance Group“ Kauno regiono vadovas paaiškina, ką reikia žinoti Jonavos gyventojams, jei šiuo metu reikalinga konsultacija, norite apsidrausti ar nutiko žala, ir primena, kaip pastarąją užfiksuoti savarankiškai. 

Kur kreiptis, jei reikia draudikų pagalbos 

Būtinybė apsaugoti save ir artimuosius itin staigiai pakeitė daugelio gyvenimo būdą: jei tik galime, apsiperkame internetu, dirbame ir mokomės iš namų, be didelio reikalo netgi vengiame iš jų išeiti. Nepaisant to, poreikis gauti įprastas paslaugas, pavyzdžiui – draudimo, išliko, tad jos persikėlė į virtualią erdvę. Siekiant pagreitinti ir palengvinti procesus, kuriami specialūs įrankiai – jau veikia programėlė, padedanti klientui pačiam užfiksuoti automobilio patirtą žalą, užpildyti reikalingus dokumentus ir pasiskaičiuoti draudimo išmoką. 

„Karantino laikotarpiu visi privalome vengti kontaktų ir taip rūpintis vieni kitų sveikata, todėl kartu su kitais Jonavos draudimo specialistais klientus konsultuojame nuotoliniu būdu. Pasitarti su mumis bei gauti reikalingą pagalbą gyventojai taip pat gali neišeidami iš namų – pakanka su mumis susisiekti telefonu ar parašyti elektroninį laišką. Paruošti dokumentai vėliau siunčiami elektroniniu, o jei reikia – ir paprastu paštu“, – sako L. Vyšniauskas. 

L. Vyšniauskas pažymi, kad prireikus platesnės konsultacijos gyventojai registruojasi iš anksto, o pokalbis su specialistu vyksta klientui patogiausia forma. Jis galimas tiek pasitelkiant elektronines ryšio priemones, tiek ir biure, imantis visų priemonių saugumui bei sveikatai užtikrinti. Visuose biuruose yra dezinfekcijai skirtų priemonių, biure vienu metu gali būti aptarnaujamas vienas žmogus. Darbuotojai dėvi kaukes, jas dėvėti raginami ir klientai, o specialiai nubrėžtos „Stop“ linijos žymi, saugų atstumą, kurio reikia laikytis konsultacijos metu. 

Susisiekti su Jonavos draudimo specialistais gyventojai gali šiais kontaktais:

Telefonu +370 372 42949 arba +370 652 31384

El. paštu laisvis.vysniauskas@compensa.lt  

Reikalingus kontaktus taip pat galima rasti sekant šią nuorodą. 

„Compensa Vienna Insurance Group“ ekspertas atkreipia dėmesį, kad nutikus draudžiamajam įvykiui, jį užregistruoti taip pat galima neišėjus iš namų. Tokiu atveju draudimo išmoka apskaičiuojama remiantis pateiktais dokumentais bei nuotraukomis, kuriose užfiksuota žala. Apgadinto turto nuotraukų rekomenduojama pateikti daugiau – būtent taip specialistai galės matyti ir įvertinti patirtos žalos dydį. Reikalingus dokumentus taip pat galima pateikti nufotografuotus. 

Kaip patiems teisingai užfiksuoti žalą 

L. Vyšniauskas teigimu, tai, kokių dokumentų bei nuotraukų reikia žalai užfiksuoti, priklauso nuo jos pobūdžio, tad pravartu susisiekti su draudimo specialistais ir pasitikslinti detales. Ekspertai, gavę visą reikalingą informaciją, dirba įprasta tvarka ir tempu – apskaičiuoja išmokos dydį ir užtikrina jos išmokėjimą. 

Žemiau pateikiami dažniausi atvejai ir svarbiausi patarimai: 

Jei žala nutiko transporto priemonei:

reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei, pateikti nuotraukas, automobilio registracijos liudijimą, eismo įvykio deklaraciją arba policijos pažymą. KASKO draudimo atveju reikia pridėti ir automobilį įvykio metu vairavusio asmens vairuotojo pažymėjimo kopiją (tos pusės, kurioje yra nuotrauka). 

Transporto priemonės patirtą žalą svarbu tinkamai užfiksuoti. Nuotraukas patariama daryti šviesiuoju paros metu, transporto priemonė turėtų būti švari, jos neturėtų užstoti kiti objektai. Nuotraukose turi matytis automobilio valstybinis numeris. Fotografuojant defektus reikia padaryti bendrą nuotrauką ir detalią kiekvieno defekto nuotrauką iš arti. Taip pat – nufotografuoti automobilio ridą ir kėbulo numerį. 

Siekdama padėti klientams greičiau ir lengviau atlikti išvardytus veiksmus, draudimo bendrovė pasitelkia ir specialų įrankį. Žalą užregistravęs klientas, jei pageidauja, naudodamas specialią nuorodą gali nufotografuoti ir pažymėti automobilio pažeidimus, įkelti reikiamus dokumentus ir pasiskaičiuoti galimą išmoką. Šiuo sudėtingu laikotarpiu tokia galimybė reiškia dvigubą naudą: galima ir sutaupyti laiko, ir išvengti fizinių kontaktų. 

Jei žala nutiko turtui:

reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei, pateikti sugadinto turto nuotraukas (bendras vaizdas ir aiškiai matomi sugadinimai). Jei sugadintas kilnojamasis turtas, reikalingas defektinis aktas ir turto įsigijimo dokumentai (jei neturite – informacija, kada ir kur jis buvo įsigytas). Jei buvo sugadintas nekilnojamasis turtas ir turite galimybę, pateikite remonto sąmatą, kurioje atskirai atsispindėtų išlaidos darbams, medžiagoms ir kt. Taip pat – buto planą su pažymėta sugadinimų vieta. 

Nutikus nelaimingam atsitikimui:

reikia pranešti apie įvykį draudimo bendrovei ir pateikti medicininį dokumentą iš gydymo įstaigos. Tolimesni žingsniai su kiekvienu klientu įprastai derinami individualiai. 

Jei eismo įvykio metu buvo sužaloti asmenys, reikalinga pateikti laisvos formos prašymą, nurodant, kokia žala buvo patirta, taip pat medicininį dokumentą iš gydymo įstaigos ir medicinines išlaidas patvirtinančius dokumentus.

UAB "Nova media LT"

Panašūs straipsniai

Turto draudimas: klaidinančią informaciją apie įvykį pateikusi moteris išmokos negavo

Turto draudimas: klaidinančią informaciją apie įvykį pateikusi moteris išmokos negavo

Ginčas tarp draudimo bendrovės ir pareiškėjos kilo dėl kelionės užsienyje metu sugadinto mobiliojo telefono – moteris kreipėsi į draudimo bendrovę, su kuria buvo sudariusi nekilnojamojo turto draudimo sutart...

Išmokos smulkiesiems ūkininkams: kam priklauso, kur kreiptis ir kada pasieks pinigines

Išmokos smulkiesiems ūkininkams: kam priklauso, kur kreiptis ir kada pasieks pinigines

Švelnindama karantino padarinius Vyriausybė parengė įvairių pagalbos priemonių dirbantiems pagal darbo sutartis ir savarankiškai, taip pat verslui, netekusiems darbo, šeimoms su vaikais, pensinio amžiaus gyv...

Kokios pagalbos iš valstybės gali tikėtis nepasiturintys gyventojai?

Kokios pagalbos iš valstybės gali tikėtis nepasiturintys gyventojai?

Bet kuris asmuo per gyvenimą gali patirti finansinių sunkumų: tai gali lemti pandemija, ekonominė krizė, netikėtai prarastas darbas, krizinės situacijos šeimoje, socialinių įgūdžių stoka ar kitokios negandos....

Seimas apsisprendė atidėtų renginių bilietų klausimu

Seimas apsisprendė atidėtų renginių bilietų klausimu

Seimas reglamentavo teisines priemones, kuriomis siekiama padėti kultūros sektoriui, dėl naujojo koronaviruso (COVID-19) sukeltų priežasčių susiduriančiam su dideliais sunkumais. „Vartotojų ir p...

Darbo paieškos išmoka: kokios priežastys gali lemti jos praradimą?

Darbo paieškos išmoka: kokios priežastys gali lemti jos praradimą?

Pasiūlymo dirbti be pateisinamos priežasties atsisakę bedarbiai gali prarasti bedarbio statusą. Tokiu atveju asmeniui nėra mokama laikinoji darbo paieškos išmoka ar nedarbo socialinio draudimo išmoka. Biržel...

„Sodra“: COVID-19 smukdė gyventojų pajamas, tačiau jau ryškėja atsigavimo ženklai

„Sodra“: COVID-19 smukdė gyventojų pajamas, tačiau jau ryškėja atsigavimo ženklai

COVID-19 poveikis sulėtino gyventojų vidutinių darbo pajamų augimą antrąjį šių metų ketvirtį, tačiau tik karantino laikotarpiu, nes birželį pajamos augo taip pat sparčiai, kaip ir metų pradžioje. Lėčiau atsi...

Apie privalomą izoliaciją NVSC specialistai informuos telefonu

Apie privalomą izoliaciją NVSC specialistai informuos telefonu

Nuo šiol, jei žmogus turėjo sąlytį su sergančiuoju koronavirusine infekcija (COVID-19), apie tai, kad jam taikoma privaloma izoliacija Nacionalinio sveikatos centro specialistai (NV...

Mokslininkai: pradeda dominuoti nevaldomi COVID-19 židiniai, gali laukti Čekijos likimas

Mokslininkai: pradeda dominuoti nevaldomi COVID-19 židiniai, gali laukti Čekijos likimas

Šiuo metu Lietuvoje galimi net keturi koronaviruso epidemijos vystymosi scenarijai. Vadovaujantis pačiu pesimistiškiausiu, jau lapkričio pradžioje reikėtų ruoštis griežtoms karantino priemonėms, pastebi Liet...

Savarankiškai dirbantiems asmenims pradedamos mokėti išmokos už balandį

Savarankiškai dirbantiems asmenims pradedamos mokėti išmokos už balandį

Savarankiškai dirbantiems asmenims šią savaitę pradedamos mokėti 257 eurų dydžio išmokos už balandžio mėnesį. Prašymus Užimtumo tarnybai jau anksčiau pateikusių ir teisę į išmoką turinčių gyventojų sąskaitas...

Asmenų draudimo taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų

Asmenų draudimo taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino AB „Lietuvos draudimas“ Asmens draudimo liudijimą ir Asmens draudimo taisykles. VVTAT komisija ...

Vasaros tendencija: lėkdami paspirtukais dažniausiai nukenčia vaikai iki 12-os metų

Vasaros tendencija: lėkdami paspirtukais dažniausiai nukenčia vaikai iki 12-os metų

Lietuvos gatvėse toliau daugėjant paspirtukų, daugėja ir su jais susijusių traumų. Ypač daug darbo vasarą turi vaikų traumatologai. Savo ruožtu draudikai atkreipia dėmesį, kad incid...

Ligonių kasos ir „Sodra“ siunčia svarbią žinią moksleiviams ir studentams apie įmokas

Ligonių kasos ir „Sodra“ siunčia svarbią žinią moksleiviams ir studentams apie įmokas

Kad rugsėjis nepateiktų nemalonios staigmenos, mokyklas ir universitetus baigę jaunuoliai turėtų atsiminti kelis svarbius dalykus apie privalomąjį sveikatos draudimą (PSD). Pabaigus mokslus ir nepradėjus dir...

Medicininės reabilitacijos įstaigos vėl atveria duris pacientams

Medicininės reabilitacijos įstaigos vėl atveria duris pacientams

Siekiant padėti gydymo įstaigoms susitvarkyti su karantino metu ištikusiais sunkumais, numatytas apmokėjimas už medicininės reabilitacijos, sanatorinio gydymo bei psichosocialinės reabilitacijos paslaugas, n...

Nuo pandemijos nukentėjęs verslas įmokas „Sodrai“ galės sumokėti per 5 metus

Nuo pandemijos nukentėjęs verslas įmokas „Sodrai“ galės sumokėti per 5 metus

„Sodra“ jau laukia verslo prašymų supaprastinta tvarka atidėti dėl karantino ir ekstremalios situacijos nesumokėtas įmokas. COVID-19 poveikį patyręs verslas įmokų gali nemokėti nuo karantino pradžios ir dar ...

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

3000 skambučių, 900 laiškų ir 300 žinučių per socialinius tinklus – maždaug tiek užklausų iš klientų kasdien sulaukia AB Lietuvos paštas klientų aptarnavimo centras. Per visą karantino laikotarpį buvo dienų,...

Pandemija tęsiasi: kokios galimos senos pagalbos priemonės ir kurios atnaujinamos?

Pandemija tęsiasi: kokios galimos senos pagalbos priemonės ir kurios atnaujinamos?

Pandemijai tebesitęsiant darbdaviai, darbuotojai, nepasiturintys gyventojai ar mažus bei negalią turinčius vaikus, jei jie mokosi nuotoliniu būdu, prižiūrintys tėvai toliau gali naudotis įvairiomis pagalbos ...