,,PILDYK" paslaugų teikimo taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų
aktualijos 2020-10-01 2020-10-01 10:44 2020 jonavoszinios.lt

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino UAB „Tele2“ judriojo telefono ryšio ir duomenų perdavimo išankstinio mokėjimo paslaugos „PILDYK“ teikimo taisykles.
VVTAT komisijai išnagrinėjus minėtų taisyklių sąlygas nesąžiningų sąlygų taikymo požiūriu, 2020 m. rugsėjo 29 d. priimtas nutarimas Nr.10E-2112, kuriuo nustatyta, kad tam tikros taisyklių sąlygos atitinka Civilinio kodekso 6.228(4) straipsnyje nustatytų vartojimo sutarčių nesąžiningų sąlygų nustatymo kriterijų ir yra nesąžiningos vartotojų atžvilgiu.
Dalis taisyklėse numatytų sąlygų pažeidė sutarties šalių teisių ir pareigų pusiausvyrą bei netinkamai panaikino arba apribojo vartotojo teises verslininko atžvilgiu tuo atveju, kai verslininkas visiškai ar iš dalies neįvykdo ar netinkamai įvykdo bet kokius sutartyje numatytus įsipareigojimus.
Vartotojai, patyrę žalą dėl taisyklių sąlygų, kurios aukščiau minimu nutarimu buvo pripažintos nesąžiningomis, dėl patirtos žalos atlyginimo turi teisę kreiptis į Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybą (www.rrt.lt) Vartotojų teisių apsaugos įstatyme nustatyta tvarka arba kreiptis į bendrosios kompetencijos teismą.
Skaitytojų nuotraukos
Panašūs straipsniai
Internetinės baldų parduotuvės taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino UAB „Furnibay“ valdomos internetinės parduotuvės www.furnibay.lt taisykles. VVTAT komisija išn...
Internetinės parduotuvės taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino UAB „Barbora“ valdomos internetinės parduotuvės www.barbora.lt taisykles. VVTAT komisija išnagr...
NVSC: Ką svarbu žinoti atnaujinus grožio paslaugų veiklą karantino metu
Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos ministerijos (NVSC) Kauno departamentas informuoja apie pagrindinių prevencijos priemonių, skirtų COVID-19 ligai suvaldyti, taikymą atnaujinus grožio...
NVSC primena apie reikalavimus grožio specialistams
Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau - NVSC) Kauno departamentas primena, kad specialistai, teikiantys grožio priežiūros paslaugas, t. y. veido, kūno, nagų, p...
Bausmę atlikusius žmones į gyvenimą laisvėje lydės socialiniai darbuotojai ir nevyriausybinės organizacijos
Nuo naujų metų kiekvienoje pataisos įstaigoje pradės dirbti kvalifikuoti socialiniai darbuotojai, kurie asmens integracija pradės rūpintis šiam dar tik ruošiantis palikti įkalinimo įstaigą. Visa informacija ...
Įsigalioja nauja Registrų centro paslaugų kainodara: ką svarbu atlikti iki rytojaus vakaro
Jau netrukus įsigalios naujoji Registrų centro paslaugų kainodara. Dėl numatytų tvarkomų registrų ir informacinių sistemų pritaikymo naujajai kainodarai darbų klientai raginami susiplanuoti savo laiką ir nea...
Aktualu daliai socialinių paslaugų srities darbuotojų: trumpesnis darbo laikas ir daugiau atostogų
Socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis kartu su penkiomis socialinių paslaugų srities darbuotojų profesinėmis sąjungomis ketvirtadienį pasirašė atnaujintą kolektyvinę sutartį. Pagal ją kitąm...
Griežtina karantiną: nauji ribojimai verslui, valstybės institucijoms, taip pat šeimos šventėms ir susitikimams
Įvertinusi šalyje susiklosčiusią epidemiologinę padėtį ir nepakankamai sumažėjusį gyventojų mobilumą, Vyriausybė pirmadienį nutarė pratęsti karantino režimą iki 2020 m. gruodžio 31 d. 24:00 val. ir numatė ...
Atnaujinamas planinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nustatė kriterijus, kuriais vadovaujantis vykdomas spartesnis planinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo atnaujinimas. SAM ragina gyventojus, kuriems buvo atid...
Registrų centro e. paslaugų naudojimas šiemet išaugo 1,5 karto
Šalį sukausčiusi koronaviruso pandemija ir karantinas paskatino daugelį sričių persikelti į skaitmeninę erdvę. Ne išimtis ir viešąsias bei administracines paslaugas gyventojams, verslui ir viešajam sektoriui...
COVID-19 pandemijos valdymo priemonės (informacija atnaujinta)
COVID-19 pandemijos valdymo priemonės: Judėjimas leidžiamas tik esant būtinybei Palikti gyvenamąją vietą leidžiama: vykstant į darbą (darbo reikalais); vyks...
Nuo šiol elektros tiekėją galime pasirinkti patys – ką iš to laimėsime?
Lietuvoje palengva įsibėgėja energetikos sektoriaus reforma, kai buitiniams elektros vartotojams, nuosekliai atsisakant monopolinių sąlygų, sukuriama galimybė rinktis nepriklausomą tiekėją. Tačiau kokių naud...
Naujieji sprendimai ugdymo įstaigoms: nebeliko reikalavimo neįleisti sloguojančių mokinių
Rugpjūčio viduryje sveikatos apsaugos ministro, ekstremaliosios situacijos operacijų vadovo Aurelijaus Verygos pasirašytuose sprendimuose, dėl ugdymo įstaigų organizavimo būtinųjų sąlygų, siekiant suvaldyti ...
Užimtumo tarnyba fiksavo pasikeitusius klientų įpročius
Intensyviau naudojamasi internetu ir elektroninėmis paslaugomis, išaugo tiesioginių kontaktų su konsultantais skaičius per el. paslaugų paskyrą ir telefonu. Tai parodė Užimtumo tarnybos klientų apklausa. Tei...
Sparčiai augo skambučių ir interneto paslaugų apimtys
Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) skelbia elektroninių ryšių rinkos 2020 m. II ketvirčio duomenis, kuriems įtakos turėjo Lietuvoje paskelbtas karantinas dėl Covid-19 pandemijos. Karantino ...
Sugriežtinus karantiną – nauji apribojimai
Atsižvelgiant į nepalankią COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) epidemiologinę situaciją Lietuvoje, Sveikatos apsaugos ministerija siūlė taikyti griežtesnes karantino režimo priemones siekiant sumažinti ...