Ruošiamasi viaduko virš geležinkelio rekonstrukcijai – visuomenė kviečiama susipažinti su projektiniais pasiūlymais

Ruošiamasi viaduko virš geležinkelio rekonstrukcijai – visuomenė kviečiama susipažinti su projektiniais pasiūlymais
LIE 08
2020-07-08 09:04 2020

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie Susisiekimo ministerijos pristato Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 143 Jonava-Žasliai-Kalniniai Mijaugonys 1,189 km esančio viaduko virš geležinkelio rekonstravimo projektą ir kviečia visuomenę dalyvauti svarstant statinių (jų dalių) projektinius pasiūlymus.

Kaip rašoma projektinių pasiūlymų aiškinamajame rašte, automobilių viadukas, esantis virš geležinkelio, yra prastos būklės ir juo naudotis yra nesaugu.  

„Pirmame ir trečiame tarpatramiuose matosi koroduojanti sijų armatūra, betonas aptrupėjęs, per mažas betono apsauginis sluoksnis. Antrame tarpatramyje sijų sumonolitinimo ruožuose koroduoja armatūra, vietomis ištrupėjęs betonas. Viaduko konstrukcijos paveiktos aplinkos poveikio. Deformaciniai pjūviai prakiurę. Nutrupėjęs turėklinių bortų apsauginis betono sluoksnis, koroduoja atsidengusi armatūra, nusidėvėjusi šalitilčio plokščių danga. Lietaus vandens nuvedimo sistema susidėvėjusi, gali pradėti drėkti laikančiosios konstrukcijos. Krantinių atramų apsauginis betono sluoksnis nutrupėjęs, koroduoja atsidengusi armatūra. Tarpinių atramų rygeliai supleišėję, apsauginis betono sluoksnis nutrupėjęs, koroduoja atsidengusi armatūra. Tolimesniam laikančiųjų konstrukcijų deformacijų suvaržymui įrengtas papildomas laikinas išramstymas. Viaduko kūgiai neprižiūrėti, apaugę augmenija, šlaito tvirtinimo elementai netvarkingi. Techniniai laiptai nesaugūs, nėra įrengti turėklai.

Eismo intensyvumas viaduku yra didelis – stebėjimais buvo nustatyta, kad vidutinis metinis paros eismo intensyvumas (VMPEI) yra 4720  automobilių per parą (eismo intensyvumas pagal VšĮ Kelių ir transporto instituto atliktus 2018 metų stebėjimų duomenis). Todėl tokio viaduko eksploatavimas dėl prastos tarpinių atramų būklės yra rizikingas, ir susijęs su transporto eismo saugumu“, - rašoma aiškinamajame rašte.

Projektiniuose pasiūlymuose teigiama, kad techninio darbo projekto metu numatoma dešinėje kelio pusėje suprojektuoti  2,5 m pločio bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką.

Viaduko rekonstrukcijos metu automobilių eismas gali būti organizuojamas:

1. Apylanka Jonavos r. Savivaldybei ir Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklausančiais keliais (20,8 km): Nuo rekonstruojamo viaduko važiuoti keliu Nr. 143 Jonava -Žasliai- Kalniniai Mijaugonys Ruklos kryptimi ir iškart pasukti kairėn į kelią Nr. 1503 Jonava – Gaižiūnai. Gaižiūnų miestelyje toliau važiuoti Geležinkelio g., Siurblinės g. ir gatvės gale pasukti dešinėn. Tada kirsti geležinkelį, pavažiuoti pagrindiniu keliu link Dumsių miestelio, dar sykį kirsti geležinkelį ir pasukti Gaižiūnų kryptimi. Gaižiūnuose sukti kairėn ir važiuoti Vilties g., tuomet sukti kairėn į Taurostos g., važiuoti toliau Pievų g., ir įvažiuoti į kelią Nr. 1519 Jonava- Meškoniai ir juo važiuojame iki Jonavos kur kelias kertasi su magistraliniu keliu A6. Prieš žiedą sukame į dešinę, ir keliu A6 važiuojame iki Ruklos g. (kelio Nr. 143), sukame į dešinę ir privažiuojame rekonstruojamą viaduką. Bendras apvažiavimo kelio ilgis 20,8 km, bendra apvažiavimo trukmė 1 val. ir 4 min. Rangovas visu viaduko rekonstravimo laikotarpiu įsipareigoja prižiūrėti apylankos kelius.

2. Apylanka tik Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklausančiais keliais (88,6 km): Nuo rekonstruojamo viaduko važiuoti keliu Nr. 143 Jonava -Žasliai- Kalniniai Mijaugonys Gegužinės kryptimi privažiavus Pušynų gatvę pasukti į dešinę (kelias Nr. 1801 Kaišiadorys-Palomenė- Gegužinė) ir važiuoti iki Palomėnės, privažiavus Laukagalio gatvės pasukti į dešine ( kelias Nr.1814 Kaišiadorys- Miežonys- Palomenė) ir važiuoti iki sankryžos su Dumsio gatve, sankryžoje pasukti dešine ( kelias Nr. 1818 Miežonys- Pašuliai- Pravieniškės) ir važiuoti Pravieniškių kryptimi iki Praveniškių gatvės ir pasukti į dešinę ( kelias Nr. 1804 Rumšiškės Pravieniškės II) ir juo važiuoti iki kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir važiuoti link Palemono, kur nusukti į dešine (kelias Nr. 1919 Ramučiai- Martinava) ir juo važiuoti iki kelio Nr. A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis, kuriuo pasukus į dešinę juo važiuojame iki Jonavos ir pervažiavus geležinkelio tilt` įsukame į kelią Nr. 143 (kuriame ir yra rekonstruojamas viadukas). Bendras apvažiavimo kelio ilgis 88,6 km, bendra apvažiavimo trukmė 1 val. ir 21 min. Rangovas visu viaduko rekonstravimo laikotarpiu įsipareigoja prižiūrėti apylankos kelius.

3. Vietinė apylanka (trumpesnė už kitus variantus) įrengiant laikiną pervažą per geležinkelį: Taip pat viaduko virš geležinkelio rekonstrukcijos metu automobilių eismas gali būti organizuojamas trumpesnėmis vietinėmis apylankomis, tačiau tokioms apylankoms vykdyti reikalinga laikina pervaža per geležinkelį. Dėl sudėtingesnio eismo organizavimo, reikalingos signalizacijos pervažai, traukinių ir automobilių eismo organizavimo suderinamumo nerekomenduojama rinktis šio varianto.

Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo įgaliotas atstovas, galintis informuoti apie projektinius pasiūlymus: projekto vadovas Andrius Indriliūnas, el. p. andrius.indriliunas@tec.lt , tel. 8 615 46777.

Susipažinimo su projektiniais pasiūlymais adresas, telefono numeris ir laikas: UAB TEC Infrastructure, L. Zamenhofo g. 3 Vilnius, LT-06332, tel. (8 5) 210 5318 Darbo dienomis 7.30-16.30 val.  Jonavos rajono savivaldybės interneto svetainėje: http://www.jonava.lt

Pasiūlymus galima teikti iki 2020 m. liepos 27 d. paštu UAB TEC Infrastructure, L. Zamenhofo g. 3 Vilnius, LT-06332 arba el. p. andrius.indriliunas@tec.lt 

Viešas susirinkimas vyks 2020 m. liepos 27 d. 17:00 val. Jonavos rajono savivaldybėje, Žeimių g. 13, LT-55158 Jonava. 

Portalo jonavoszinios.lt informaciją skelbti, atgaminti, atkurti, reprodukuoti ar kitaip plagijuoti kitose visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose, be raštiško ar žodinio UAB "Jonavos žinios" sutikimo draudžiama. Visos teisės saugomos.

Nuotraukų galerija

Panašūs straipsniai

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ pradeda skelbti 475 mln. eurų vertės konkursus „Rail Baltica“ geležinkeliui įrengti

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ pradeda skelbti 475 mln. eurų vertės konkursus „Rail Baltica“ geležinkeliui įrengti

Už projekto „Rail Baltica“ geležinkelio Lietuvos teritorijoje statybas atsakinga „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ skelbia rangos darbų konkursus, kuriuos laimėję rangovai įrengs geležinkelio kelią su i...

Lietuva siekia papildomų ES lėšų „Rail Baltica“ pagrindinės linijos statyboms nuo Kauno iki Latvijos sienos

Lietuva siekia papildomų ES lėšų „Rail Baltica“ pagrindinės linijos statyboms nuo Kauno iki Latvijos sienos

Lietuva kartu su projekto partneriais pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Infrastruktūros tinklų priemonės ES paramą „Rail Baltica“ projekto veikloms. Bendras visų šalių paraiškoje nurodytas projekto f...

Visuomenei bus pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Visuomenei bus pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Už „Rail Baltica“ sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį techninį projektavimą atsakinga Ispanijos kompanija IDOM liepos 1 d. pristatys projektinius pasiūlymus Jonavos rajone esančioje a...

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ rekonstruos svarbiausią tiltą pagrindinėje šalies geležinkelio magistralėje

„Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ rekonstruos svarbiausią tiltą pagrindinėje šalies geležinkelio magistralėje

Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūros bendrovė „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ rekonstruos vieną svarbiausių šalies geležinkelio tiltų. Tuo tikslu „L...

Joninių slėnyje planuojama įrengti Kalnų dviračių trasas - visuomenė kviečiama aptarti projektinius pasiūlymus

Joninių slėnyje planuojama įrengti Kalnų dviračių trasas - visuomenė kviečiama aptarti projektinius pasiūlymus

Informuojama, kad yra  parengti  Kalnų  dviračių  trasų  Joninių slėnyje statybos projekto projektiniai pasiūlymai ir visuomenė kviečiama dalyvauti juos svarstant. Planuojama, kad Joninių slėnyj...

NŽT baigė žemės paėmimą projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti

NŽT baigė žemės paėmimą projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti

Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT), prisidėdama prie ypatingos valstybinės reikšmės projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo, sėkmingai įvykdė žemės paėmimo visuomenės poreikiams darbus. Tarnybos direktorius Laimon...

Susisiekimo ministerija: gyventojai galės laikinai ūkininkauti žemėje, kur drieksis „Rail Baltica“

Susisiekimo ministerija: gyventojai galės laikinai ūkininkauti žemėje, kur drieksis „Rail Baltica“

Susisiekimo ministerija sudarė galimybes ūkininkams laikinai naudotis visuomenės poreikiams išpirkta žeme, kurioje bus tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis ir su juo susiję automobilių keliai. Nacionalinė ž...

ES papildomai skyrė „Rail Baltica” projektui 606 mln. eurų

ES papildomai skyrė „Rail Baltica” projektui 606 mln. eurų

Europos Komisija (EK) baigė vertinti paraiškas pagal Europos Infrastruktūros tinklų priemonę (EITP) ir „Rail Baltica“ projektui Baltijos šalyse ir Lenkijoje skyrė ženklų papildomą finansavimą – virš 606 mln....

Lietuva pervedė avansą „RB Rail AS“, taip užtikrindama bendros įmonės finansavimą

Lietuva pervedė avansą „RB Rail AS“, taip užtikrindama bendros įmonės finansavimą

AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ pervedė 1,039 mln. eurų avansą „Rail Baltica“ įgyvendinimą koordinuojančiai bendrai Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonei „RB Rail AS“ pagal...

Jonavos rajone pajamas šiemet deklaravo virš 19 tūkst. gyventojų

Jonavos rajone pajamas šiemet deklaravo virš 19 tūkst. gyventojų

Kauno apskrities valstybinė mokesčių inspekcija (toliu – Kauno AVMI) informuoja, kad šiemet pateikta daugiau nei 1,54 mln. gyventojų pajamų mokesčio (toliau – GPM) ir 101 tūkst. turto deklaracijų bei gauta a...

Rekonstruojant Jonavos geležinkelio tiltą bus uždarytas automobilių eismas

Rekonstruojant Jonavos geležinkelio tiltą bus uždarytas automobilių eismas

Kaip jau yra skelbta, bus rekonstruojamas Jonavos geležinkelio tiltas. Projekto užbaigimas planuojamas 2022 m. III ketvirtį. (Plačiau apie tai ...

Pamatykite kaip galėtų atrodyti „Rail Baltica“ infrastruktūra

Pamatykite kaip galėtų atrodyti „Rail Baltica“ infrastruktūra

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros statybos projektas Baltijos šalių istorijoje, kurio metu per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiestas elektrifikuotas 1435 mm pločio vėžės dvikelis. P...

Visuomenei pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Visuomenei pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Šveicarija-Žeimiai projektiniai pasiūlymai

Projektą „Rail Baltica“ vykdančios bendrovės „RB Rail AS“ ir už sekcijos Kaunas-Ramygala detalųjį techninį projektavimą atsakingos Ispanijos kompanijos IDOM atstovai visuomenei pristatė rekomenduojamus proje...

Globotiniai į globos įstaigas galės grįžti tik įsitikinus, kad neserga

Globotiniai į globos įstaigas galės grįžti tik įsitikinus, kad neserga

Siekiant užkirsti kelią koronavirusinės infekcijos (COVID-19) plitimui globos įstaigose, kurių gyventojai yra labiausiai naujojo koronaviruso pažeidžiami žmonės, nustatyta, kad po g...

Savivaldybių, kurias kirs „Rail Baltica“, merams pristatytas naujas projekto etapas bei naudos

Savivaldybių, kurias kirs „Rail Baltica“, merams pristatytas naujas projekto etapas bei naudos 1

Vilniuje LR Susisiekimo ministerijos kvietimu susitikti su „Rail Baltica“ projektą įgyvendinančių ir koordinuojančių įstaigų atstovais susirinko merai, kurių savivaldybėse bus tiesiamas „Rail Baltica“ geleži...

Rengiamasi „Rail Baltica“ geležinkelių depų įrengimui

Rengiamasi „Rail Baltica“ geležinkelių depų įrengimui

Pradėtas naujų, „Rail Baltica“ geležinkeliui aptarnauti skirtų, depų vystymo teritorijų planavimas. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkelių infrastru...