SEB bankas įspėja: kitą savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas įspėja: kitą savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos
VAS 03
2020-02-03 12:31 2020

SEB banke vasario 14–17 dienomis bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai. Pasiruošti kitam savaitgaliui bankas klientams pataria iš anksto.

Diegiant naują IT platformą, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą  – planuojama nuo 22.30 iki 23.30 val. sekmadienio (vasario 16d.) vakarą. Nuo penktadienio popietės (vasario 14 d. 16 val.) iki ankstyvo pirmadienio ryto (vasario 17 d. 6 val.) neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu. 

„Naujos IT platformos diegimo metu, panašiai kaip ir atliekant IT profilaktikos darbus, laikinai neteiksime kai kurių paslaugų, todėl darbus atliksime savaitgalį, kai  klientų srautas natūraliai sumažėja. Kad klientai patirtų kuo mažiau nepatogumų, artėjant minėtam savaitgaliui, patariame turėti grynųjų pinigų, iš anksto atlikti reikiamus pinigų pervedimus, įsigyti pirkinius internetu ir susitvarkyti reikalus, jei reikės jungtis prie įvairių sistemų, pavyzdžiui, Registrų centro, „Sodros“, Valstybinės mokesčių inspekcijos, draudimo, mobiliojo ryšio tiekėjų savitarnos svetainių, per mūsų interneto banką“, – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.

Išsamią informaciją apie paslaugas diegiant naują IT platformą banko klientai gali rasti SEB interneto svetainėje.

Atnaujintas interneto bankas, daugiau savitarnos paslaugų

Įdiegęs naują IT platformą, SEB bankas atnaujins interneto banką –  bus keičiamas jo dizainas ir dalis funkcijų, daugiau finansinių paslaugų bus galima tvarkyti savarankiškai internetu.

„Įdiegus IT platformą mūsų klientai turės daugiau naujų galimybių. Pavyzdžiui, interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą. Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę“, – vardija Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.

Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus bei greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas, siūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Tolesniuose SEB banko planuose jau įdiegus naują IT platformą – mobiliosios piniginės, naujų taupymo galimybių mobiliojoje programėlėje pristatymas. Taip pat planuojama, kad ateityje esami banko klientai galės internetu atsidaryti naują papildomą sąskaitą, matyti sąskaitas kituose bankuose, iš jų pervesti pinigus ir naudotis kitais atvirosios bankininkystės privalumais.

Apie įvairių paslaugų teikimo pokyčius įdiegus naują IT platformą bankas klientus informavo asmeniškai pernai metų gruodį, išsamią informaciją galima rasti SEB banko interneto svetainėje www.seb.lt/pokyciai.

Trejų metų projektas

Parengiamuosius IT platformos keitimo darbus SEB bankas pradėjo 2017 metais. „IT platformos keitimas yra didelis ir sudėtingas projektas, nes iš dabartinės į naująją sistemą reikia perkelti banko duomenų bazes, visus klientų duomenis, išvystyti reikiamas funkcijas, integruoti verslo procesus ir užtikrinti nenutrūkstamą visų banko paslaugų teikimą“, – pasakoja Jonas Gudmundsson‘as, SEB banko IT centro vadovas.

Siekiama, kad naujos IT platformos veikimo pradžia būtų kuo sklandesnė banko klientams, todėl daug investuojama į darbuotojų pasiruošimą: 800 banko klientus aptarnaujančių darbuotojų nuo pernai metų liepos gilinosi į naujos sistemos funkcijas, daugiau negu penktadaliu padidintos Konsultacijų centro darbuotojų pajėgos – jie bus pasirengę atsakyti į  klientams kylančius klausimus.

Panašūs straipsniai

Naujovė: mokėjimai vyks ir šventiniu laikotarpiu

Naujovė: mokėjimai vyks ir šventiniu laikotarpiu

Dėl momentinių mokėjimų teikiamų galimybių didžioji dauguma mokėjimo paslaugomis besinaudojančių klientų šiemet išvengs nepatogumų, kai jų pavedimai nepasiekia tikslo laiku. Pirmą kartą per didžiąsias metų š...

Dėl SEB sutrikimo jonaviečiai liko be pirkinių ir grynųjų pinigų

Dėl SEB sutrikimo jonaviečiai liko be pirkinių ir grynųjų pinigų

Šiandien, sausio 31-ąją, sutrikus SEB sistemai, jonaviečiai liko be pirkinių ir grynųjų pinigų. Apie tokius nepatogumus jonaviečiai informavo portalą jonavoszinios.lt . Anot skaitytojos, banko k...

Ginekologo ir urologo paslaugos teikiamos skirtingai. Ar tai yra diskriminacija?

Ginekologo ir urologo paslaugos teikiamos skirtingai. Ar tai yra diskriminacija?

Vyrai, norėdami apsilankyti pas urologą, privalo gauti šeimos gydytojo siuntimą. Moterims vizitui pas akušerį ginekologą siuntimo nereikia. Ši situacija atkreipė vieno gyventojo dėmesį, tad jis pateikė skund...

Šiaulių banko skyriai atveria duris klientams

Šiaulių banko skyriai atveria duris klientams

Švelnėjant karantino sąlygoms nuo gegužės 11 dienos Šiaulių bankas atnaujina dar 12 klientų aptarnavimo padalinių veiklą. Iš viso šalyje veiks jau 41 klientų aptarnavimo padalinys. Skyriuose kli...

Po inspektavimo AB Šiaulių bankui duotas privalomas nurodymas ir skirta bauda

Po inspektavimo AB Šiaulių bankui duotas privalomas nurodymas ir skirta bauda

Lietuvos bankas atliko tikslinį planinį AB Šiaulių banko veiklos inspektavimą. Jo metu vertino, kaip bankas laikosi kredito rizikos valdymo bei pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos reikalavimų. Li...

Už netinkamą klientų lėšų laikymą Lietuvos bankas SatchelPay skyrė baudą

Už netinkamą klientų lėšų laikymą Lietuvos bankas SatchelPay skyrė baudą

Lietuvos banko Priežiūros tarnyba nustatė, kad elektroninių pinigų įstaiga SatchelPay, UAB, netinkamai apsaugojo dalį iš klientų gautų lėšų. Už šį pažeidimą skyrė jai piniginę baudą. Pagal Elekt...

„Swedbank“ įspėja klientus apie sukčius

„Swedbank“ įspėja klientus apie sukčius

Oficialioje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje bankas „Swedbank“ įspėja saugotis sukčių. „Mus pasiekė žinia, kad kai kurie banko klientai gavo SMS žinutes su prašymu atnaujinti informaciją. ...

Planinės gydymo paslaugos bus atnaujintos įstaigoms tinkamai pasiruošus

Planinės gydymo paslaugos bus atnaujintos įstaigoms tinkamai pasiruošus

Didžioji dalis planinių paslaugų gydymo įstaigose bus atnaujintos artimiausiu metu, kai tam tinkamai pasiruoš pačios ligoninės ir poliklinikos. Tai reiškia, kad pacientai jau artimiausiu metu, šią arba kitą ...

Kova su COVID-19: Lietuva skolinasi 1,5 mlrd. eurų

Kova su COVID-19: Lietuva skolinasi 1,5 mlrd. eurų

Lietuvą netrukus pasieks 1,5 mlrd. eurų skolintų lėšų iš tarptautinių finansų institucijų. Lėšos bus skiriamos užtikrinti valstybės iždo likvidumą. „Pasaulio arenoje esame vertinami kaip patikim...

Savaitgalį patikrinimus vykdė visos vidaus reikalų sistemos tarnybos

Savaitgalį patikrinimus vykdė visos vidaus reikalų sistemos tarnybos

Savaitgalį Lietuvoje aktyviai patruliavo ir patikrinimus vykdė visos Vidaus reikalų ministerijai (VRM) pavaldžios tarnybos. Visoje šalyje šeštadienį dirbo 662 policijos ekipažai, o sekmadienį – 554. ...

Bankai paslaugas šv. Velykų savaitgalį teiks kaip įprastai

Bankai paslaugas šv. Velykų savaitgalį teiks kaip įprastai

Lietuvoje veikiantys bankai paslaugas per šv. Velykas teiks kaip įprastai. Atsižvelgiant į karantiną dėl koronaviruso, klientams šiuo metu rekomenduojama rinktis elektronines mokėjimo priemones ir nuotolines...

Lietuvos bankas įspėja: saugokitės „gelbėtojų“ ir venkite netikrų el. parduotuvių

Lietuvos bankas įspėja: saugokitės „gelbėtojų“ ir venkite netikrų el. parduotuvių

Lietuvos bankas susiduria su atvejais, kai po nesėkmingų investicijų pinigus praradę gyventojai sulaukia siūlymų už tam tikrą mokestį atgauti bent dalį lėšų. Iliuzijų turėti neverta – tai tėra dar viena sukč...

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Koronaviruso rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių gyvenimas karantino metu sustojo – įvairios organizacijos jiems veža maistą ir vaistus, kad jie tik nekištų nosies ...

Smulkiosios ir vidutinės įmonės galės imti lengvatinę paskolą, kuri palengvins apyvartinių lėšų trūkumą, atsiradusį dėl sutrikusio atsiskaitymo

Smulkiosios ir vidutinės įmonės galės imti lengvatinę paskolą, kuri palengvins apyvartinių lėšų trūkumą, atsiradusį dėl sutrikusio atsiskaitymo

Startavo nauja finansinė priemonė, skirta teikti lengvatinių paskolų paraiškas smulkiosioms ir vidutinėms įmonėms, pritrūkusioms apyvartinių lėšų sutrikus atsiskaitymams iš įmonių pirkėjų, kurių veikla dėl k...

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas susitarti dėl paskolų atidėjimo

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas susitarti dėl paskolų atidėjimo

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas kartu susitarti dėl paskolų moratoriumo sąlygų savo klientams. Europos bankininkystės institucijos gairių nuostatas atitinkantis susitarimas reikštų, kad s...

Kai kurios socialinės rizikos šeimos pradėjo „šokdinti“ socialinius darbuotojus - bando pasinaudoti karantino laikotarpiu

Kai kurios socialinės rizikos šeimos pradėjo „šokdinti“ socialinius darbuotojus - bando pasinaudoti karantino laikotarpiu 1

Vyriausybės sprendimu dėl koronaviruso plitimo grėsmės visoje šalyje nuo kovo 16 d. paskelbtas karantinas pratęstas iki balandžio 13 d. Dauguma žmonių rimtai žiūri į situaciją, todėl norėdami apsaugoti tiek ...