Svarbi informacija vartotojams dėl atšauktų renginių ir kelionių

Svarbi informacija vartotojams dėl atšauktų renginių ir kelionių
KOV 16
2020-03-16 10:30 2020

Atsižvelgdama į sudėtingą situaciją dėl koronaviruso grėsmės, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) prašo vartotojų supratingumo ir kantrybės reaguojant į galimus nepatogumus dėl atšauktų renginių ir kelionių.

VVTAT pataria vartotojams pirmiausia sekti renginių organizatorių, bilietų platintojų, kelionių organizatorių, oro vežėjų bei apgyvendinimo paslaugų teikėjų viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamas arba atidedamas paslaugas bei pinigų grąžinimą.

Kadangi situacija yra neįprasta tiek vartotojams, tiek paslaugų teikėjams, VVTAT skatina ieškoti kompromiso su paslaugų teikėju, įvertinti savo galimybes dalyvauti renginyje ar vykti į kelionę vėliau, keisti kelionės kryptį, jei paslaugų teikėjas numato tokią galimybę, ar priimti  kitokį kompensacijos pasiūlymą.

Jei paslaugos teikėjas veikia ne Lietuvoje, o kitoje ES valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje, nepavykus rasti bendro sprendimo, nemokamos pagalbos vartotojas gali kreiptis į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (www.ecc.lt, tel. (8 5) 265 03 68, el. p. info@ecc.lt).

Jeigu paslaugos teikėjas veikia Lietuvoje, nepavykus išspręsti kilusio ginčo vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT. Šiuo atveju reikia pateikti prašymą, kreipimosi į paslaugos teikėją kopiją, paslaugos teikėjo atsakymo kopiją, bilietų ar sutarties kopijas bei pinigų sumokėjimą už paslaugas patvirtinančio dokumento kopiją el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba raštu adresu Vilniaus g. 25, Vilnius.

Atsiprašome, kad dėl didelio skaičiaus kreipimųsi, atsakymai į vartotojų paklausimus gali užtrukti.

VVTAT inf.

Panašūs straipsniai

Vartotojų teisės kelionių atšaukimo atveju

Vartotojų teisės kelionių atšaukimo atveju

Atsižvelgiant į sudėtingą situaciją dėl koronaviruso grėsmės bei šiuo metu uždraustus skrydžius iš Lietuvos, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teikia svarbiausią informaciją apie vartotojų teises ...

VVTAT ragina kelionių organizatorius su turistais elgtis sąžiningai

VVTAT ragina kelionių organizatorius su turistais elgtis sąžiningai

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukia vartotojų skundų ir pasiteiravimų dėl kai kurių kelionių organizatorių galimai neetiškos veiklos. Kelionių organizatoriai raginami elgti...

Rekomendacijos dėl kelionių kuponų išdavimo ir naudojimo

Rekomendacijos dėl kelionių kuponų išdavimo ir naudojimo

Atsižvelgdama į priimtus Turizmo įstatymo pakeitimus, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba parengė rekomendacijas dėl turistui teikiamų kelionių kuponų rekvizitų bei kupono naudojimo sąlygų, kuriomis...

Vartotojų prašymų tendencijos: dažniausi skundai ir nepagrįstų prašymų augimas

Vartotojų prašymų tendencijos: dažniausi skundai ir nepagrįstų prašymų augimas

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukė rekordinio asmenų kreipimųsi skaičiaus – vartotojai ir verslininkai į VVTAT kreipėsi daugiau nei 31 ...

Seimas iš naujo svarstys pataisas dėl neįvykusių turistinių kelionių

Seimas iš naujo svarstys pataisas dėl neįvykusių turistinių kelionių

Seimas nusprendė iš naujo svarstyti Respublikos Prezidento Gitano Nausėdos vetuotas Turizmo įstatymo ir Civilinio kodekso pataisas (Nr. XIIIP-4694 GR, Nr. XIIIP-4693 GR) dėl pinigų ...

Svarbi informacija kelionių dėl koronaviruso atsisakantiems vartotojams

Svarbi informacija kelionių dėl koronaviruso atsisakantiems vartotojams

Reaguodama į Užsienio reikalų ministerijos skelbiamą informaciją dėl šalių bei vietovių, į kurias rekomenduojama laikinai nevykti dėl sparčiai plintančio koronaviruso, Valstybinė...

Svarbi informacija kelionių dėl koronaviruso atsisakantiems vartotojams

Svarbi informacija kelionių dėl koronaviruso atsisakantiems vartotojams

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukia vartotojų skambučių ir pasiteiravimų dėl kelionių atsisakymo ir kelionių organizatoriams sumokėtų pinigų grąžinimo, atsižvelgiant į spar...

EK patvirtino 50 mln. eurų paramos schemą Lietuvos kelionių sektoriui

EK patvirtino 50 mln. eurų paramos schemą Lietuvos kelionių sektoriui

Europos Komisija (EK) patvirtino 50 mln. eurų vertės paramos schemą, skirtą nuo COVID...

Seimas spręs, ar kelionių organizatoriams leisti už neįvykusią kelionę siūlyti metus galiojančius kuponus

Seimas spręs, ar kelionių organizatoriams leisti už neįvykusią kelionę siūlyti metus galiojančius kuponus

Seimas pradėjo svarstyti laikinai ekonomikos ir inovacijų ministro pareigas einančio energetikos ministro Žygimanto Vaičiūno pristatytas Turizmo įstatymo ir Civilinio kodekso pataisas (projektai Nr. ...

Dažniausi klausimai dėl kelionių atšaukimo, susijusio su koronavirusu

Dažniausi klausimai dėl kelionių atšaukimo, susijusio su koronavirusu

Į kurias šalis ar teritorijas šiuo metu nerekomenduojama vykti? Šiuo metu Užsienio reikalų ministerija Lietuvos piliečiams dėl sparčiai plintančio koronaviruso rekomenduoja laikinai nevykti į Kini...

VVTAT atliks kelionių organizatorių pateiktų finansinių ataskaitų vertinimą

VVTAT atliks kelionių organizatorių pateiktų finansinių ataskaitų vertinimą

117 Lietuvoje licencijuotų išvykstamojo turizmo kelionių organizatorių iki balandžio 29 d. Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT) turėjo pateikti pirmo ketvirčio ataskaitas. Kaip numato teisė...

Seimas pritarė įstatymui dėl neįvykusių renginių kompensavimo

Seimas pritarė įstatymui dėl neįvykusių renginių kompensavimo

Renginių organiztoriai turėtų daugiau galimybių grąžindami klientams pinigus už bilietus į dėl karantino neįvykusius renginius. Šiandien Seimas po pateikimo pritarė Teisingumo irKultūros minis...

Įsigaliojo įstatymas dėl atšauktų renginių kompensavimo

Įsigaliojo įstatymas dėl atšauktų renginių kompensavimo

Vakar įsigaliojo įstatymas dėl COVID-19 paskelbto karantino sukeltų pasekmių poveikio vartojimo sutarčių dėl renginių organizavimo paslaugų teikimo vykdymui (...

Visa oficiali informacija dėl COVID-19 – vienoje vietoje

Visa oficiali informacija dėl COVID-19 – vienoje vietoje

Lietuvos piliečiai visą oficialią informaciją apie COVID-19, karantiną ir nurodymus bei rekomendacijas gali rasti adresu ...

Pandemijos laikotarpiu - rekordinis vartotojų skundų skaičius

Pandemijos laikotarpiu - rekordinis vartotojų skundų skaičius

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) pastebi, kad susiklosčius sudėtingai situacijai dėl koronaviruso pandemijos ir su tuo susijusių karantino apribojimų, šiai dienai sulaukta beveik...