Už netinkamą klientų lėšų laikymą Lietuvos bankas SatchelPay skyrė baudą

Už netinkamą klientų lėšų laikymą Lietuvos bankas SatchelPay skyrė baudą
GRU 06
2019-12-06 11:17 2019

Lietuvos banko Priežiūros tarnyba nustatė, kad elektroninių pinigų įstaiga SatchelPay, UAB, netinkamai apsaugojo dalį iš klientų gautų lėšų. Už šį pažeidimą skyrė jai piniginę baudą.

Pagal Elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymą, bendrovė, klientų lėšų apsaugai pasirinkusi atskyrimo būdą, privalo jas laikyti Lietuvos ar kitų Europos Sąjungos (ES) valstybių kredito įstaigose (bankuose, kredito unijose), centriniuose bankuose ar investuoti į saugų, likvidų ir mažos rizikos turtą.

SatchelPay, UAB, pažeidė minėto įstatymo reikalavimus, kadangi dalį klientų lėšų laikė elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigose bei ES šalies banke, tačiau ne klientų lėšoms saugoti skirtose sąskaitose. Už tai Lietuvos bankas skyrė jai 23 tūkst. Eur baudą. Bendrovė teisės akto reikalavimą jau vykdo, klientų lėšas laiko centriniame banke atskirojoje sąskaitoje.

Tai antra minėtai bendrovei Lietuvos banko pritaikyta poveikio priemonė. 2019 m. rugpjūčio pradžioje Lietuvos bankas buvo laikinai apribojęs SatchelPay, UAB, veiklą: uždraudęs leisti elektroninius pinigus ir teikti dalį mokėjimo paslaugų. Bendrovei pašalinus nustatytus trūkumus ir pakeitus įstaigos vadovą, Lietuvos bankas 2019 m. lapkričio 18 d. atšaukė SatchelPay, UAB, veiklos apribojimus.


Lietuvos banko inf. 

Panašūs straipsniai

SEB bankas primena: savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas primena: savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas primena, kad šį savaitgalį, vasario 14–17 dienomis, bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobi...

Daugėja pranešimų apie be priežiūros paliktus automobilius

Daugėja pranešimų apie be priežiūros paliktus automobilius

Be priežiūros bendro naudojimo vietose paliktos eksploatuoti netinkamos transporto priemonės kelia nepatogumų gyventojams ir eismo dalyviams. Maža to, apleisti automobiliai neretai tampa aplinkos taršos šalt...

Svarstys siūlymą griežtinti atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Svarstys siūlymą griežtinti atsakomybę už neeksploatuojamų automobilių laikymą bendrojo naudojimo kiemuose

Seimui pristatytas Administracinių nusižengimų kodekso pataisų projektas Nr. ...

Kova su COVID-19: Lietuva skolinasi 1,5 mlrd. eurų

Kova su COVID-19: Lietuva skolinasi 1,5 mlrd. eurų

Lietuvą netrukus pasieks 1,5 mlrd. eurų skolintų lėšų iš tarptautinių finansų institucijų. Lėšos bus skiriamos užtikrinti valstybės iždo likvidumą. „Pasaulio arenoje esame vertinami kaip patikim...

EDRAUDA skirtas įspėjimas už netinkamai teiktas paslaugas

EDRAUDA skirtas įspėjimas už netinkamai teiktas paslaugas

Lietuvos banko Priežiūros tarnyba, atlikusi uždarosios akcinės draudimo brokerių bendrovės EDRAUDA inspektavimą, nustatė Draudimo įstatymo pažeidimų, susijusių su vartotojams teiktomis draudimo produktų plat...

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Koronaviruso rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių gyvenimas karantino metu sustojo – įvairios organizacijos jiems veža maistą ir vaistus, kad jie tik nekištų nosies ...

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

3000 skambučių, 900 laiškų ir 300 žinučių per socialinius tinklus – maždaug tiek užklausų iš klientų kasdien sulaukia AB Lietuvos paštas klientų aptarnavimo centras. Per visą karantino laikotarpį buvo dienų,...

„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

Nuo birželio 1 d. pradeda veikti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai. Gyventojai, norintys gauti tiesioginę konsultaciją su „Sodros“ specialistais, savo vizitą turės susiplanuoti – prieš atvykstant į priima...

Inspektavimo metu SEB banke buvo nustatyta trūkumų

Inspektavimo metu SEB banke buvo nustatyta trūkumų

Lietuvos bankas 2020 m. sausio–kovo mėn. atliko AB SEB banko planinį tikslinį inspektavimą. Jo metu vertino, kaip šis bankas valdo su pinigų plovimu ir teroristų finansavimu susijusias rizikas, įgyvendina kl...

Karantino metu klientams laikinai duris atvers Šiaulių banko skyrius Jonavoje

Karantino metu klientams laikinai duris atvers Šiaulių banko skyrius Jonavoje

Balandžio 8-15 dienomis Šiaulių bankas papildomai atidarys 8 klientų aptarnavimo padalinius, kuriuose klientai galės atlikti visas finansines operacijas.  Jonavos mieste Šiaulių ban...

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas susitarti dėl paskolų atidėjimo

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas susitarti dėl paskolų atidėjimo

Lietuvos bankas primygtinai ragina kredito įstaigas kartu susitarti dėl paskolų moratoriumo sąlygų savo klientams. Europos bankininkystės institucijos gairių nuostatas atitinkantis susitarimas reikštų, kad s...

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Užimtumo tarnyba, reaguodama į Vyriausybės paskelbtas karantino švelninimo sąlygas, nuo birželio 1 d. klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams, tačiau naujų klientų regis...

Naudingi patarimai gyventojams ir verslui: kaip susitvarkyti reikalus Registrų centre

Naudingi patarimai gyventojams ir verslui: kaip susitvarkyti reikalus Registrų centre

Karantino laikotarpiu dalis žmonių atsiradusį laisvesnį laiką skiria įvairiems reikalams susitvarkyti: vieni galbūt tvarkosi namus, kiti įgyvendina išsikeltus tikslus, kuriems anksčiau nerasdavo laiko. Na, o...

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas SMS žinutes

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas SMS žinutes

SEB bankas sulaukė pranešimų apie šiuo metu sukčių siunčiamas trumpąsias SMS žinutes. Jose sukčiai informuoja žmones apie neva iš banko gautą pranešimą ar kviečia atnaujinti programėlės „Smart-ID“ paskyrą ir...

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas neva iš banko siunčiamas SMS žinutes

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas neva iš banko siunčiamas SMS žinutes

SEB bankas sulaukė pranešimų apie tariamai banko vardu siunčiamas trumpąsias žinutes. Jose sukčiai informuoja žmones apie neva iš banko gautą pranešimą ir atsiunčia nuorodą į netikrą interneto banko svetainę...

„Swedbank“ įspėja klientus apie sukčius

„Swedbank“ įspėja klientus apie sukčius

Oficialioje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje bankas „Swedbank“ įspėja saugotis sukčių. „Mus pasiekė žinia, kad kai kurie banko klientai gavo SMS žinutes su prašymu atnaujinti informaciją. ...