VVTAT įspėja dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt

VVTAT įspėja dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt
VAS 03
2020-02-03 19:46 2020

Pastarosiomis dienomis Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukia nemažai vartotojų pasiteiravimų ir skundų dėl MB Sakalo grupė valdomoje internetinėje parduotuvėje www.todo.lt užsakytų, tačiau nepristatytų prekių. Vartotojai informuoja užsisakę neretai brangių elektrotechnikos prekių (išmaniųjų telefonų, televizorių, belaidžių pakrovėjų ir kt.), tačiau taip jų ir nesulaukę. Internetinės parduotuvės tinklalapis šiuo metu neveikia.

Kaip VVTAT informavo įmonės atstovas, įmonė susiduria su finansiniais sunkumais, tačiau kol kas oficialių duomenų apie pradėtą bankroto procedūrą Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos tinklalapyje neskelbiama.

Atsižvelgiant į tai, prekių negavę vartotojai dėl savo teisių ir interesų gynimo turi teisę kreiptis į VVTAT.

Primename, kad vartotojas, kurio teisės buvo pažeistos, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ir nurodyti savo reikalavimą. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Jei pardavėjas atsisako tenkinti vartotojo reikalavimą arba nepateikia motyvuoto atsakymo per nustatytą terminą, vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka, pateikdamas Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatytus reikalavimus atitinkantį prašymą, t. y. pateikdamas kreipimosi į pardavėją kopiją, pardavėjo atsakymo kopiją (jei buvo gautas atsakymas), pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančio dokumento kopiją ir pan. Daugiau informacijos apie prašymo pateikimo tvarką: http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431

Panašūs straipsniai

Vartotojai ir verslininkai skatinami ieškoti kompromiso

Vartotojai ir verslininkai skatinami ieškoti kompromiso

Per tris šių metų ketvirčius Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukė rekordinio vartotojų ir verslininkų kreipimųsi skaičiaus – beveik 30 000. Asmenys kreipėsi net 27 proc. dažniau, nei ...

VVTAT įspėja dėl „Kelly Dress Shop“

VVTAT įspėja dėl „Kelly Dress Shop“

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukia vartotojų pasiteiravimų ir skundų dėl socialinio tinklo Facebook paskyroje Kelly Dress Shop užsakytų, tačiau nepristatytų prekių. Vartotojai info...

VVTAT skelbia žaislų saugos savaitę - #SaugiŽaislųDėžė

VVTAT skelbia žaislų saugos savaitę - #SaugiŽaislųDėžė

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) 2020 m. rugsėjo 21–25 d. skelbia žaislų saugos savaitę – #SaugiŽaislųDėžė. Švietimo kampanijos metu VVTAT sieks atkreipti visuomenės dėmesį į pažeidžiamia...

Koronavirusu užsikrėtė 12 „Maximos“ darbuotojų, kasdien daugėja ir pasveikusiųjų

Koronavirusu užsikrėtė 12 „Maximos“ darbuotojų, kasdien daugėja ir pasveikusiųjų 2

Per praėjusią parą iš 1983 naujų COVID-19 atvejų – 12 susirgimų nustatyta „Maximos“ darbuotojams. Taip pat prekybos tinklas „Maxima“ praneša, kad kasdien daugėja pasveikusiųjų ir pe...

VVTAT įspėja dėl nepatikimų internetinių parduotuvių

VVTAT įspėja dėl nepatikimų internetinių parduotuvių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukė vartotojų prašymų ir pasiteiravimų dėl internetinėse parduotuvėse http://www.aluxo-mower.com/, ...

Parduotuvės jamkbatus.lt pirkėjams – pažadai vietoje užsakytų prekių

Parduotuvės jamkbatus.lt pirkėjams – pažadai vietoje užsakytų prekių

Individualią veiklą internetinėje parduotuvėje www.jamkbatus.lt vykdančiai Viktorijai Kozlovskajai teks susimokėti baudą. Sistemingai prekių nepristatanti ir pinigus grąžinti delsianti verslininkė pažeidė Ci...

Už nepristatomas prekes internetinei parduotuvei skirta bauda

Už nepristatomas prekes internetinei parduotuvei skirta bauda

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo bylą dėl UAB „Repeta“ Civilinio kodekso pažeidimo – gyvūnams skirtomis prekėmis prekiaujanti bendrovė nepristatė prekių vartotojams ir negrąži...

„Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartyje nustatyta nesąžiningų sąlygų

„Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartyje nustatyta nesąžiningų sąlygų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino UAB „Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartį. VVTAT komisijai išnagrinėjus minėtos o...

 UAB „Avitelos prekyba“ įspėta dėl netikslios informacijos reklamoje

UAB „Avitelos prekyba“ įspėta dėl netikslios informacijos reklamoje

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo bylą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo – internetinės parduotuvės www.avitela.lt pasiūlymas klaidino dėl prekės kiekio.  VVTAT sula...

Lietuvos kelionių organizatorių pajamos krenta, tačiau jie išlieka mokūs

Lietuvos kelionių organizatorių pajamos krenta, tačiau jie išlieka mokūs

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) įvertino 2020 m. III ketvirčio kelionių organizatorių finansines ataskaitas. Daugiausia dėmesio skirta įvertinti COVID-19 viruso bei su tuo susijusių drau...

„Influenceriai“ raginami tinkamai žymėti reklamą socialiniuose tinkluose

„Influenceriai“ raginami tinkamai žymėti reklamą socialiniuose tinkluose

Reklama, net jeigu ji yra skleidžiama socialinėje erdvėje, privalo būti tinkamai pažymėta. Dar 2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gair...

Grąžinate internetu įsigytą prekę? Nedarykite šios klaidos

Grąžinate internetu įsigytą prekę? Nedarykite šios klaidos

Pirkimas internetu tapo neatsiejama daugelio mūsų kasdienybe. Tačiau Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pastebi, kad grąžindami internetu įsigytas prekes vartotojai neretai painioja dvi ski...

Teismas: sankcija už UAB ,,Palink" vartotojų klaidinimą pagrįsta

Teismas: sankcija už UAB ,,Palink" vartotojų klaidinimą pagrįsta

Teismas atmetė UAB „Palink“ skundą, kuriuo prašyta panaikinti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) nutarimą dėl sankcijos už vykdytą nesąžiningą komercinę veiklą. 2018 m. spali...

Asmenų draudimo taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų

Asmenų draudimo taisyklėse nustatyta nesąžiningų sąlygų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino AB „Lietuvos draudimas“ Asmens draudimo liudijimą ir Asmens draudimo taisykles. VVTAT komisija ...

Skubančių pasinaudoti patraukliu pasiūlymu nuostabai – nesibaigianti akcija

Skubančių pasinaudoti patraukliu pasiūlymu nuostabai – nesibaigianti akcija

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) už reklamos naudojimo reikalavimų nesilaikymą skyrė baudą UAB „Odomena“ – bendrovė klaidino dėl prekėms taikomų akcijų ir prekių savybių.  Ti...

UAB „Top sport“ įspėta dėl draudžiamos lyginamosios reklamos

UAB „Top sport“ įspėta dėl draudžiamos lyginamosios reklamos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo bylą dėl UAB „Top sport“ Reklamos įstatymo pažeidimo – skleisdama reklamą bendrovė darė užuominą į konkurentų prekės ženklą ir galėjo daryti į...