VVTAT įspėja dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt

VVTAT įspėja dėl internetinės parduotuvės www.todo.lt
VAS 03
2020-02-03 20:46 2020

Pastarosiomis dienomis Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukia nemažai vartotojų pasiteiravimų ir skundų dėl MB Sakalo grupė valdomoje internetinėje parduotuvėje www.todo.lt užsakytų, tačiau nepristatytų prekių. Vartotojai informuoja užsisakę neretai brangių elektrotechnikos prekių (išmaniųjų telefonų, televizorių, belaidžių pakrovėjų ir kt.), tačiau taip jų ir nesulaukę. Internetinės parduotuvės tinklalapis šiuo metu neveikia.

Kaip VVTAT informavo įmonės atstovas, įmonė susiduria su finansiniais sunkumais, tačiau kol kas oficialių duomenų apie pradėtą bankroto procedūrą Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos tinklalapyje neskelbiama.

Atsižvelgiant į tai, prekių negavę vartotojai dėl savo teisių ir interesų gynimo turi teisę kreiptis į VVTAT.

Primename, kad vartotojas, kurio teisės buvo pažeistos, pirmiausia privalo raštu kreiptis į pardavėją ir nurodyti savo reikalavimą. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Jei pardavėjas atsisako tenkinti vartotojo reikalavimą arba nepateikia motyvuoto atsakymo per nustatytą terminą, vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo sprendimo alternatyvia (ne teismo) tvarka, pateikdamas Vartotojų teisių apsaugos įstatyme numatytus reikalavimus atitinkantį prašymą, t. y. pateikdamas kreipimosi į pardavėją kopiją, pardavėjo atsakymo kopiją (jei buvo gautas atsakymas), pinigų sumokėjimo faktą patvirtinančio dokumento kopiją ir pan. Daugiau informacijos apie prašymo pateikimo tvarką: http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431

Panašūs straipsniai

VVTAT praneša apie piktnaudžiavimą dezinfekcinėmis ir apsauginėmis priemonėmis

VVTAT praneša apie piktnaudžiavimą dezinfekcinėmis ir apsauginėmis priemonėmis

Siekdama užtikrinti tinkamą vartotojų  interesų apsaugą šiuo sudėtingu laikotarpiu, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) stebi būtiniausių prekių rinką ir ypač didelį dėmesį skiria p...

Koronavirusas: apgaulingos reklamos ir pranešimai internete

Koronavirusas: apgaulingos reklamos ir pranešimai internete

Pastaruoju metu internete daugėja apgaulingų teiginių ir reklamos, susijusios su COVID-19 infekcija bei pardavėjų siūlomais produktais. Melagingi teiginiai apima tokias šiuo metu aktualias prekes, kaip medic...

Dažniausi klausimai dėl paslaugų teikimo atsižvelgiant į koronavirusą

Dažniausi klausimai dėl paslaugų teikimo atsižvelgiant į koronavirusą

Kokios vartotojų teisės atšaukus renginius Lietuvoje, į kuriuos buvo įsigyti bilietai? Sekite renginių organizatorių bei bilietų platintojų viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamus arb...

Tarp dažniausių 2019 m. produktų saugos pažeidėjų – žaislų importuotojai bei platintojai

Tarp dažniausių 2019 m. produktų saugos pažeidėjų – žaislų importuotojai bei platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų pavojingų ne maisto produktų. Dažniausiai Produktų saugos įstatymo nuostatas pažeidė ž...

5 požymiai, įspėjantys apie nepatikimą internetinę parduotuvę

5 požymiai, įspėjantys apie nepatikimą internetinę parduotuvę

Internetiniai sukčiai, apgaule išviliojantys patiklių pirkėjų pinigus, o vėliau paslaptingai dingstantys kartu su reklamuotomis prekėmis – dažnas reiškinys interneto platybėse. P...

Karantino laikotarpiu - daugiau vartotojų klaidinimo ir nesąžiningos veiklos

Karantino laikotarpiu - daugiau vartotojų klaidinimo ir nesąžiningos veiklos

Siekdama užkirsti kelią nesąžiningai ir klaidinančiai verslo praktikai, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) savo iniciatyva stebi tam tikrų prekių rinką bei aktyviai reaguoja į gaun...

Tarp dažniausių 2019 m. produktų saugos pažeidėjų – žaislų importuotojai bei platintojai

Tarp dažniausių 2019 m. produktų saugos pažeidėjų – žaislų importuotojai bei platintojai

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) išnagrinėjo 50 bylų dėl Lietuvos rinkoje nustatytų pavojingų ne maisto produktų. Dažniausiai Produktų saugos...

Vartotojų prašymų tendencijos: dažniausi skundai ir nepagrįstų prašymų augimas

Vartotojų prašymų tendencijos: dažniausi skundai ir nepagrįstų prašymų augimas

2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukė rekordinio asmenų kreipimųsi skaičiaus – vartotojai ir verslininkai į VVTAT kreipėsi daugiau nei 31 ...

VVTAT įspėja dėl melagingos reklamos internete

VVTAT įspėja dėl melagingos reklamos internete 1

Reaguodama į apgaulingus pranešimus bei reklamą internete, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) įspėja vartotojus ir verslininkus dėl dažniausių pastaruoju metu naudojamų melagingų r...

„Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartyje nustatyta nesąžiningų sąlygų

„Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartyje nustatyta nesąžiningų sąlygų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nesąžiningų sutarčių sąlygų požiūriu įvertino UAB „Tez Tour“ organizuotos turistinės kelionės sutartį. VVTAT komisijai išnagrinėjus minėtos o...

Elektronikos pardavėjai sulauks didesnio VVTAT dėmesio

Elektronikos pardavėjai sulauks didesnio VVTAT dėmesio

Per pirmąjį šių metų ketvirtį Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) sulaukė daugiau nei 8 000 vartotojų ir verslininkų kreipimųsi. Lyginant su ankstesnių metų laikotarpiu, kreipimųsi ...

Vartotojo teisės perkant socialiniuose tinkluose

Vartotojo teisės perkant socialiniuose tinkluose

Elektroninėje prekyboje vis didesnį vaidmenį atlieka socialiniai tinklai. Kol vieni čia parduoda savo nebereikalingus daiktus, kiti rimtai įsitraukia į prekybą. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (...

Be sutikimo reklamą siuntusios bendrovės pažeidė įstatymą

Be sutikimo reklamą siuntusios bendrovės pažeidė įstatymą

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) atliko tyrimus dėl keturių skirtingų bendrovių Reklamos įstatymo pažeidimų – neturėdamos reklamos vartotojų sutikimo bendrovės skleidė nepageidau...

Svarbi informacija vartotojams dėl atšauktų renginių ir kelionių

Svarbi informacija vartotojams dėl atšauktų renginių ir kelionių

Atsižvelgdama į sudėtingą situaciją dėl koronaviruso grėsmės, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) prašo vartotojų supratingumo ir kantrybės reaguojant į galimus nepatogumus dėl atša...

Kaip elgtis turint bilietą į atidėtą ar atšauktą renginį

Kaip elgtis turint bilietą į atidėtą ar atšauktą renginį

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pateikė ...

„Influenceriai“ raginami tinkamai žymėti reklamą socialiniuose tinkluose

„Influenceriai“ raginami tinkamai žymėti reklamą socialiniuose tinkluose

Reklama, net jeigu ji yra skleidžiama socialinėje erdvėje, privalo būti tinkamai pažymėta. Dar 2019 m. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) pristatė Reklamos žymėjimo socialinėje erdvėje gair...