Kaip yra žinoma, valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr.143 Jonava-Žasliai-Kalniniai vykdomi remonto darbai per geležinkelio viaduką Ruklos g. Kelio remonto metu rekonstruojamas ne tik viadukas, bet ir įrengiamas beveik 5 km ilgio, 2,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas iki pat Ruklos miestelio. 

Nors minimame krašto kelyje darbai dar nėra baigti, gyventojai jau mato apčiuopiamus rezultatus – pėstieji jau žengia nauju asfaltuotu keliuku, juo nevengia naudotis ir dviračių vairuotojai. Tačiau pastarieji siunčia nuotraukas ir kelia klausimą – ar takas bus pratęstas?

„Į kur veda dviračių takas? Prisegtoje Jums nuotraukoje matosi, kad dviračių takas baigiasi pusiaukelėje, veda tiesiog į niekur. Įdomu būtų sužinoti, ar jis bus pratęstas, ar dviratininkai turės kelionę tęsti žvyrkeliu per kelkraštį? Gal numatytas dviračių tako nukreipimas į kitą pusę, pavyzdžiui, per Skarulius? Kaip viskas bus su tuo kelkraščiu?“, - rašo dviračių entuziastu pasivadinęs vyriškis ir priduria, kad dviračių tako danga baigiasi beveik išvažiavus iš Ruklos kelio į A6 kelią. 

Valstybinės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos atsakyme atskleidžiama, kas planuojama.

„Kelių direkcija parengė „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 0,290 iki 4,970 km kapitalinio remonto, nutiesiant pėsčiųjų ir dviračių taką ir viaduko, esančio 1,189 km, rekonstravimo“ projektą. Šiuo projektu  buvo suplanuotas tako tiesimas ir viaduko rekonstravimas, išskyrus kelio dangos tvarkymo darbus.

Šiais, 2022 m., Kelių direkcija planuoja inicijuoti „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 0 iki 1,4 km kapitalinio remonto“ projekto parengimą. Šiuo projektu bus tiesiama trūkstama tako atkarpa ir kapitaliai remontuojamas kelias. Jau nutiestas takas ir planuojamas nutiesti takas, susijungs į vieną nenutrūkstamą jungtį tarp Jonavos ir Ruklos“, - teigia Kelių direkcijos tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas.

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: