Portalas jonavoszinios.lt gavo jonavietės pastabą dėl Tele2 salono, veikiančio Jonavoje, klientų aptarnavimo kokybės. Moters manymu, vadybininkai turėtų pasitempti šioje srityje, o „Tele2" viešųjų ryšių vadovė teigia, kad aptarnavimo procesus nuolat tobulina.  

Su portalu susisiekusi moteris pasidalino ne itin malonia patirtimi, kurią teko stebėti Jonavoje veikiančiame Tele2 klientų aptarnavimo salone. Jonavietė tvirtina, kad čia stokojama greito aptarnavimo ir teiraujasi, ar neketinama kai ką keisti.

,,Gerą pavyzdį rodo kai kurie prekybos centrai, įrengę savo klientams kasas su mažyliais. Suprask, kad jei ateisi su kūdikiu, būsi aptarnautas be eilės. O štai Jonavoje veikiantis Tele2 salonas, mano manymu, stokoja klientų aptarnavimo kultūros. Aš su draugais, kurie ant rankų turėjo neramų kūdikį ir visaip bandė jį raminti, kad verksmas neįsismarkautų, atėję į saloną nesulaukė greito aptarnavimo, salono specialistė nesiteikė jų pasikviesti be eilės ar kaip kitaip išspręsti jų klausimą greitai, kad jauna šeima galėtų kuo greičiau susitvarkyti būtinus reikalus, netrukdant kitų klientų, laukiančių eilėje. Ar Tele2 neketina pakeisti klientų aptarnavimo kultūros ir pasekti pavyzdžiu, apie kurį minėjau aukščiau?", - pasakojo jonavietė.

Į jonavietės pretenziją komentarą pateikia „Tele2" viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė teigdama, kad aptarnavimo procesus nuolat tobulina. 

„Apgailestaujame, jei į saloną atvykusi šeima nesulaukė greitesnio aptarnavimo, kaip to tikėjosi. Salonų vadybininkai stengiasi greitai ir gerai aptarnauti kiekvieną apsilankiusį klientą bei suteikti aukščiausią aptarnavimo kokybę. Nuolat tobuliname savo aptarnavimo procesus. Salonuose srautus iš anksto numatyti sudėtinga, tad kiekvieną situaciją tenka spręsti individualiai – pavyzdžiui, aptarnaudami klientą be eilės, vadybininkai turi atsižvelgti, ar kiti salono eilėje laukiantys žmonės su tuo sutinka, ar nėra kitų asmenų, kuriems greitesnis aptarnavimas taip pat reikalingas“,  - teigė „Tele2" viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: