Jonavos rajono ir miesto gyventojos Angelė ir Bronislava tvirtina, kad šį mėnesį neįprastai, kelias dienas vėluoja pensijų pristatymas į namus.

Dar rugsėjo 15-ąją senjorė Angelė teiravosi, dėl kokios priežasties vėluoja pensijų išmokėjimas Žeimiuose. Angelė rašė, kad uždarius Žeimių miestelio pašto skyrių, miestelį aptarnauja Jonavos centrinio pašto darbuotojas. Ji pensiją gaudavo 13 d., tačiau sulaukus net 15 mėnesio dienos, pensija nebuvo atnešta.

Rugsėjo 21 dieną panašią situaciją pasakojo Jonavos miesto gyventoja, senjorė Bronislava, kuri taip pat teiravosi, kodėl kelias dienas vėluoja pensijos pristatymas į namus. Anot senjorės, pensiją jai į namus atnešdavo iki rugsėjo 20-osios, tačiau nei anksčiau, nei tą dieną pensijos ji nesulaukė.

Pensijos mokamos pagal „Sodros“ numatytą grafiką, kuriame kiekvienam gavėjui paskirta konkreti išmokos mokėjimo diena. Kadangi abi moterys tvirtino, kad joms pensijas į namus atnešdavo Lietuvos pašto darbuotojai, jonaviečių klausimai perduoti šiai įmonei.

Vėluojančios pensijos – pavieniai atvejai

Kaip tvirtino Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas, „Sodros“ skelbtą konkursą išmokoms pristatinėti Jonavos rajone yra laimėjęs Lietuvos paštas, kuris siekia užtikrinti patogias, kokybiškas bei lengvai prieinamas paslaugas. Jonavoje ir Jonavos rajone atvejai, kuomet vėluoja pensijų pristatymas, yra pavieniai, juos gali lemti įsivėlusi žmogiškoji klaida.

„Norime atkreipti dėmesį, kad atvejus, kuomet gyventojams pensijos gali būti pristatomos vėliau, nei įprastai, lemia kelios priežastys – gavėjo nenurodytas pilnas ir detalus gyvenamasis adresas, namuose nesantys ar namų durų laiškininkams neatidarantys klientai.

Visas „Sodras“ mokamas socialines išmokas laiškininkai gyventojams pristato konkrečią priskirtą išmokėjimo datą. Ją gyventojai gali sužinoti „Sodros“ skyriuje arba matyti išmokos mokėjimo kvite. Atkreipiame dėmesį, kad jeigu išmokėjimo diena yra sekmadienis arba pirmadienis (Jonavos raj. laiškininkams šios dienos yra nedarbo dienos), išmoka dažniausiai yra įteikiama kitą darbo dieną – t.y antradienį. Pavieniais atvejais, priklausomai nuo laiškininkų užimtumo, išmoka gali būti atnešama ir keletu dienų anksčiau nei numatyta.

Laiškininkai tiems gyventojams, kuriems nepavyksta pristatyti išmokų iš pirmo karto, pakartotinai tai bando padaryti 3 dienų laikotarpyje“, - teigė Lukas Zadarackas.

Mažesniuose miesteliuose uždaromi pašto skyriai

Anot Lietuvos pašto, mažesniuose miesteliuose uždarydami pašto skyrius, pasiūlė alternatyvią paslaugą - mobilųjį laiškininką.

„Jau kurį laiką buvo pastebimas itin ženklus į nedidelius kaimų ir mažų miestelių pašto skyrius užsukančių klientų skaičiaus mažėjimas. Kartu matoma tendencija, kad vis daugiau žmonių pageidauja gauti siuntas ar laiškus tiesiai į namus, tad nebelieka poreikio eiti į pašto skyrių. Dėl to atsižvelgdami į demografinę šalies situaciją bei kintančius klientų poreikius, kai kurių mažesnių miestelių gyventojams ir pasiūlėme kitokią pašto paslaugų teikimo formą – mobilųjį laiškininką. Šios paslaugos įvedimas leidžia užtikrinti ir didesnį bendrovės veiklos efektyvumą.

Mobiliojo laiškininko paslauga yra siūloma tų vietovių gyventojams, kuriose pašto skyriaus, kaip pastato, nebelieka – pavyzdžiui, minėtuose Žeimiuose ir Rukloje. Uždarius fizinį pašto skyrių, pokytis neturi įtakos teikiamų paslaugų įvairovei ar jų kokybei. Priešingai, siekiame, kad žmonės visas pašto paslaugas gautų negaišdami brangaus laiko, nepatirdami transporto išlaidų ir neišvykdami iš namų. Apibendrintai galima teigti, kad šis paslaugos teikimas kartu užtikrina ir didesnį bendrovės veiklos efektyvumą, kartu išlaikant kokybišką ir visiems prieinamą pašto paslaugų teikimą. Svarbu pažymėti, kad vietovėse, kuriose nusprendžiama įvesti mobiliojo laiškininko paslaugą, laiškininkai gyventojų namuose jau teikdavo daugiau nei 80 proc. paslaugų“, - situaciją detalizuoja Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas.

Mobilieji laiškininkai

Mobilieji laiškininkai, kurie yra aprūpinti šiuolaikiška įranga, gyventojų namuose suteikia visas paslaugas, kurios yra prieinamos pašto skyriuose: įteikia ir paima pašto siuntas, priima prenumeratos užsakymus, įmokas ir mokesčius, parduoda siuntų pakuotes, pašto ženklus, vokus, išmoka vietines pinigų perlaidas ir t.t.

Mobilųjį laiškininką gyventojai gali išsikviesti paskambinę trumpuoju numeriu 1842 arba 8 700 55400. Jau kitą darbo dieną po iškvietimo konkrečioje teritorijoje dirbantis mobilusis laiškininkas nemokamai atvyks į namus ir suteiks visas reikalingas pašto paslaugas.

 

 

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: