Eismo dalyvių bendruomenėje yra susiklosčiusios visiems gerai žinomos tradicijos - avarinių šviesų signalus arba tolimąsias šviesas vairuotojai naudoja norėdami nebyliai komunikuoti tarpusavyje. Nors ir gerų intencijų vedini vairuotojai naudoja šią ,,kalbą”, tačiau Kelių eismo taisyklėse (KET) tokie atvejai nėra numatyti. Tad dėl KET neapibrėžto šviesos signalų naudojimo kitam eismo dalyviui dėkingas vairuotojas gali susilaukti policijos pareigūnų dėmesio ir net baudos.
Mirksėjimas tolimosiomis šviesomis arba rūko žibintais vairuotojų naudojami parodyti, kad užleidžiamas kelias išvažiuojančiam iš šalutinio kelio. Tomis pačiomis šviesomis ,,atsakoma”, jei tamsiuoju paros metu kitas vairuotojas akina ilgomis šviesomis. Kartais mirksėjimas pasitelkiamas skatinant lėčiau judantį vairuotoją pasitraukti į dešinę ir užleisti kelią greičiau važiuojantiems. Kadais buvo populiaru mirktelti ir pranešant apie kelyje patruliuojančius policijos pareigūnus.
Remiantis KET, šie vairuotojų ženklai gali būti traktuojami kaip akinimas ilgomis šviesomis (neišlaikant daugiau nei 150 m atstumo) ir gali užtraukti 30-90 Eur baudą bei teisės vairuoti atėmimą 1-3 mėn.
Jeigu policijos pareigūnai mirksėjimą šviesomis nesant avarinių situacijų, dėl kurių reikėtų informuoti kitus eismo dalyvius, traktuotų kaip chuliganišką vairavimą (pavyzdžiui tamsiu paros metu reikalaujant užleisti eismo juostą greičiau važiuojančiam), toks elgesys vairuotojui atsieitų nuo 450 Eur iki 550 Eur bei galėtų panaikinti teisę vairuoti 12-24 mėnesiams.
Kita vertus, šviesų signalų nepanaudojimo atvejai taip pat gali nepraslysti pro akis pareigūnams: jeigu prieš atliekant posūkį nerodomas posūkių signalas, vairuotojui gali tekti susimokėti 30–90 Eur ir netekti teisės vairuoti 1–3 mėn.
Tad vairuoti reikėtų saugiai, laikantis KET nustatytų reikalavimų ir visada įvertinant ar naudojami signalai labiau naudingi nei žalingi.