Jonavoje pradėjo veikti vieninga komunalinių įmonių klientų elektroninė savitarnos svetainė mokijonava.lt, kurioje gyventojai galės patogiai apmokėti visas sąskaitas už paslaugas, pasirašyti sutartis, registruoti gedimus ar išsikviesti meistrus.

Pirmadienį taip pat atidarytas vieningas bendrovių „Jonavos paslaugos“, „Jonavos vandenys“ ir „Jonavos šilumos tinklai“ klientų aptarnavimo centras, kuriame bus aptarnaujami gyventojai, nesinaudojantys internetu.

Naująją savitarnos svetainę simboliškai įjungė Jonavos rajono savivaldybės meras Mindaugas Sinkevičius, įmonių vadovai Edmundas Mulokas, Romas Keliauskas, Jonas Kaminskas ir bendrovės IRTC plėtros direktorius Eugenijus Rimkevičius.

„Gyvenimas nestovi vietoje – viskas keliasi į elektroninę erdvę ir auga nauja vartotojų karta, kuri nori visus klausimus spręsti greitai, nenori vaikščioti iš vienos įstaigos į kitą. Šiuo vieningu aptarnavimo centru mes realizuojame „vieno langelio“ principą, kai vartotojai visas paslaugas gaus vienoje vietoje.

Ypač džiugu, kad startuoja ir elektroninė erdvė, kuri leis mūsų įmonėms dar pažangiau aptarnauti klientus. Šia prasme esame vieni pirmųjų tarp mažesnių savivaldybių“, - sakė rajono meras M. Sinkevičius.

Vieninga klientų elektroninė savitarnos svetainė veikia adresu www.mokijonava.lt.

Prisijungus prie savitarnos, interneto svetainėje galima tvarkyti savo sąskaitas ir mokėjimus, atsiskaityti už suteiktas paslaugas ir deklaruoti skaitiklių rodmenis, registruoti gedimus, pateikti prašymus ar pranešimus ir gauti atsakymus, gauti technines sąlygas, pasirašyti sutartis, užsakyti papildomas paslaugas.

Interneto svetainėje pateikiama detali registracijos ir prisijungimo instrukcija, teikiama nemokama pagalba telefonu (8 700) 44 877.

Fizinis visų trijų įmonių klientų aptarnavimo centras įsikūrė „Jonavos paslaugų“ patalpose Klaipėdos g. 17.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: