Atsižvelgdama į sudėtingą situaciją dėl koronaviruso grėsmės, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) prašo vartotojų supratingumo ir kantrybės reaguojant į galimus nepatogumus dėl atšauktų renginių ir kelionių.

VVTAT pataria vartotojams pirmiausia sekti renginių organizatorių, bilietų platintojų, kelionių organizatorių, oro vežėjų bei apgyvendinimo paslaugų teikėjų viešai skelbiamą informaciją apie atšaukiamas arba atidedamas paslaugas bei pinigų grąžinimą.

Kadangi situacija yra neįprasta tiek vartotojams, tiek paslaugų teikėjams, VVTAT skatina ieškoti kompromiso su paslaugų teikėju, įvertinti savo galimybes dalyvauti renginyje ar vykti į kelionę vėliau, keisti kelionės kryptį, jei paslaugų teikėjas numato tokią galimybę, ar priimti  kitokį kompensacijos pasiūlymą.

Jei paslaugos teikėjas veikia ne Lietuvoje, o kitoje ES valstybėje, Norvegijoje, Islandijoje ar Jungtinėje Karalystėje, nepavykus rasti bendro sprendimo, nemokamos pagalbos vartotojas gali kreiptis į Europos vartotojų centrą Lietuvoje (www.ecc.lt, tel. (8 5) 265 03 68, el. p. info@ecc.lt).

Jeigu paslaugos teikėjas veikia Lietuvoje, nepavykus išspręsti kilusio ginčo vartotojas turi teisę kreiptis į VVTAT. Šiuo atveju reikia pateikti prašymą, kreipimosi į paslaugos teikėją kopiją, paslaugos teikėjo atsakymo kopiją, bilietų ar sutarties kopijas bei pinigų sumokėjimą už paslaugas patvirtinančio dokumento kopiją el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba raštu adresu Vilniaus g. 25, Vilnius.

Atsiprašome, kad dėl didelio skaičiaus kreipimųsi, atsakymai į vartotojų paklausimus gali užtrukti.

VVTAT inf.

Taip pat skaitykite: