"Norėčiau Jūsų paprašyti, jei galima, padėti išspręsti klausimą dėl  Vasario 16-osios gatvės einant nuo "Rimi" link meno mokyklos. Čia metų metai po lietaus gatvėje  telkšo balos, kai kurie vairuotojai nekreipia dėmesio į didelę balą bei aptaško einančius šaligatviu, nors ir pačiu krašteliu. Taip buvo ir praėjusį savaitgalį. Apipylė mane ir dar porą praeivių. O kiek dar nematėm? Prieš  keletą metų buvome kreipęsi į seniūniją, žadėjo, bet neištesėjo padaryti ar nutekėjimą, ar kaip kitaip išspręsti tą nesibaigiančią problemą. Labai dėkui, jei padėsit", - rašo Vida.

Atsakant į skaitytojos laišką, paanalizuokime situaciją detaliau iš kiek ankstesnių laikų.

Vasario 16-osios gatvės rekonstrukcijos I-asis etapas buvo įgyvendintas 2017 metais, tačiau minima skaitytojos Vidos kelio atkarpa nebuvo paliesta – laukiamas II-asis šios gatvės rekonstrukcijos etapas, todėl tikintis gatvę tvarkyti iš esmės, atlikti smulkius remonto darbus nėra tikslinga, teigia Jonavos rajono savivaldybės administracijos Statybos, remonto ir architektūros skyriaus vedėjas Mantas Petrauskas.

2017 - 2018 metais projektuotas naujos žiedinės sankryžos įrengimas Vasario 16 –osios ir Žeimių gatvių sankryžoje (priešais meno mokyklą). Buvo atliktas sankryžos tyrimas su automobilių srautų matavimu ir nustatyta, kad žiedinė sankryža šioje vietoje yra tinkamiausias sprendimas. Kadangi Žeimių g. priklauso VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD), visi sprendimai dėl šios gatvės yra priimami bendradarbiaujant su LAKD, todėl teko ilgai laukti LAKD projektavimo sąlygų suderinimo.

Anot Jonavos rajono savivaldybės administracijos Statybos, remonto ir architektūros skyriaus vedėjo Manto Petrausko, projektas nenugulė giliai stalčiuje.

„Panašu, kad šiais metais pavyks parengti projektą ir gauti statybos leidimą, šią žiemą įvykdyti darbų atlikimo viešus pirkimus, o kitais metais, gal būt pavasarį pradėti realius darbus“, -  š.m. balandžio mėnesį sakė Mantas Petrauskas.  

Jei kitais metais planuojama įrengti žiedinę sankryžą, tuo pačiu ketinama vykdyti ir Vasario 16-osios gatvės rekonstrukcijos II -ąjį etapą. Vienu metu tvarkant du objektus iš karto, o ne keliais etapais, tarp kurių gali būti ir metų atotrūkis, nepatogumų dėl tos pačios kelio atkarpos vairuotojai ir pėstieji pajus mažiau, mat planuojama, jog darbų metu bus įrengiamos kelio užtvaros, trikdomas eismas ir pan.

Šiandien dienai aiškėja daugiau detalių – ar yra viltis jau kitais metais sulaukti realių statybos darbų Žeimių ir Vasario 16-osios gatvėse?

„Birželio 18 d. yra numatyta vokų atplėšimo procedūra paskelbtame konkurse „Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva ruožo nuo 0,041 iki 0,191 km kapitalinio remonto įrengiant žiedinę sankryžą techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra“. Liks išnagrinėti pasiūlymus ir jei viskas tiks, skelbsime projektavimo nugalėtoją“, - praneša Statybos, remonto ir architektūros skyriaus vedėjas.

Kaip rašoma Centriniame viešųjų pirkimų portale, projektą turi sudaryti dvi tarpusavyje glaudžiai susijusios dalys: Lietuvos automobilių kelių direkcijos dalis ir Savivaldybės dalis. Kelių direkcijos dalis susijusi su valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava-Kėdainiai-Šeduva ruožo nuo 0,041 iki 0,191 km kapitaliniu remontu įrengiant žiedinę sankryžą su visais kelio priklausiniais ir kelio bortų įrengimu. Savivaldybės dalis susijusi su būsimos žiedinės sankryžos pėsčiųjų ir dviračių takų su visais priklausiniais, lietaus nuotekų sistemos ir apšvietimo sistemos įrengimu.

Maksimali LAKD dalies pasiūlymo kaina – 16 621,50 Eur be PVM. Maksimali Jonavos rajono savivaldybės administracijos dalies pasiūlymo kaina – 10 000,00 Eur be PVM. (Rajono biudžete tam numatyta 11 264,75 €).

Projekto parengimui skirti 7 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo; projekto vykdymo priežiūrai – iki rangos darbų sutarties pabaigos, bet ne ilgiau kaip 48 mėn. nuo paslaugų sutarties įsigaliojimo.

 

 

 

Taip pat skaitykite: