Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo UAB „Delta Medija“ veiksmus, vykdant prekybą internetinėje parduotuvėje www.akcijumuge.lt.  

Per šiuos metus VVTAT sulaukė 19 vartotojų prašymų dėl tarp vartotojų ir UAB „Delta Medija“ kilusių ginčų, įsigijus prekes internetinėje parduotuvėje www.akcijumuge.lt. Vartotojai skundėsi dėl prekių nepristatymo ir už jas sumokėtų pinigų negrąžinimo bei pristatytų asortimento neatitinkančių prekių. Dauguma ginčų tarp vartotojų ir UAB „Delta Medija“ išsisprendė taikiai arba prašymų nagrinėjimas buvo nepradėtas, vartotojams informavus, kad su pardavėju ginčą pavyko išspręsti taikiai. Dėl 4 vartotojų prašymų VVTAT priėmė vartotojų reikalavimus tenkinančius nutarimus.

VVTAT taip pat atliko internetinės parduotuvės www.akcijumuge.lt patikrinimą ir nustatė, kad internetinėje parduotuvėje vartotojams pateikiama teisės aktuose nustatytų reikalavimų neatitinkanti informacija. Į VVTAT raštą dėl informacijos pakeitimo ir tikslinimo UAB „Delta Medija“ per nustatytą terminą neatsakė. Atlikusi pakartotinį internetinės parduotuvės patikrinimą, VVTAT nustatė, kad joje vartotojams vis dar pateikta nustatytų reikalavimų neatitinkanti informacija: kokybiškos kosmetikos, parfumerijos ir higienos prekės negali būti grąžinamos; kokybiški kūdikių ir vaikų apatiniai drabužiai bei higienos prekės negali būti grąžinamos; kokybiški apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamos, pėdkelnės, kojinės, puskojinės negali būti grąžinami. Ši informacija klaidino vartotojus, nes internetu įsigytos kokybiškos prekės (su tam tikromis išimtimis) gali būti grąžintos pardavėjui per 14 dienų, jei jos nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Daugiau apie grąžinamas kokybiškas prekes čia.

VVTAT, atsižvelgdama į tai, kad UAB „Delta Medija“ nebuvo linkusi bendradarbiauti ir nepateikdavo atsakymų į siunčiamus raštus dėl gautų vartotojų prašymų ar nustatytų neatitikimų, pradėjo minėtos bendrovės veiksmų,  galimai pažeidžiančių Vartotojų teisių apsaugos įstatymo ir Civilinio kodekso nuostatas, nagrinėjimo procedūrą. Pažeidimo nagrinėjimo metu UAB „Delta Medija“ atsakymų ir paaiškinimų į VVTAT raštus taip pat nepateikė.

 

UAB „Delta Medija“ už Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 2 ir 3 dalies, Civilinio kodekso 6.2287 straipsnio 1 dalies 7 punkto, 6.22810 straipsnio 1 dalies, 6.22811 straipsnio 2 dalies, 6.331 straipsnio 1 dalies ir 6.359 straipsnio 2 dalies nuostatų pažeidimą skirta 600 EUR bauda.  Sankcija už minėtų nuostatų pažeidimą bendrovei skirta pirmą kartą.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: