Balandžio 26-osios vakarą portalas jonavoszinios.lt sulaukė itin pasipiktinusio jaunuolio Deivido skundo, kuriame jis dėsto, su kokiomis problemomis susidūrė Valstybinėje įmonėje Jonavos „Regitroje“. Anot Deivido, išsilaikęs vairavimo egzaminus, jis norėjo iš karto užsisakyti ir vairuotojo pažymėjimą, tačiau, jaunuolio žodžiais tariant, susidūrė su darbuotojų nekompetentingumu, nes viena specialistė nežinojo kaip tai padaryti, kita – ką daryti. „Regitros“ atstovai pateikė savo komentarą, kurio detalizuoti negalėjo dėl asmens duomenų apsaugos.
Nesugebėjo užsakyti pažymėjimo?
Jonavos rajono gyventojas įsiuto, kuomet iš kaimo teko kelis kartus važiuoti į Jonavos „Regitrą“, o norimo rezultato – vairuotojo pažymėjimo, taip ir negavo.
„Išsilaikiau teises penktadienį. Viskas butu buvę kaip ir puiku, bet "Regitra" nesugebėjo man jų užsakyti, nes nesuprato, ką reikia daryt.
Taigi, po savaitgalio, antradienį, turėjau važiuoti iš kaimo, kviesti taksi ir vėl vykti į "Regitrą". Atvažiuoju, ir vėl man jos sako, kad mes negalime užsakyti vairuotojo pažymėjimo, nes „dega“ pažeidimas. Sako: „Atvažiuokite trečiadienį“. Vėl kviečiu taksi, patiriu finansinių nuostolių tam, kad atvažiavęs sužinočiau tą patį, ką ir antradienį, jog yra kažkoks pažeidimas ir jo negali ištaisyti, nors penktadienį išlaikiau vairavimą ir jau tą pačią dieną norėjau užsisakyti teises.
Kiek vėliau „Regitros“ darbuotoja paskambina ir paklausia, kada galiu atvykti, nes sistemoje neberodo jokių pažeidimų. Taigi, atvažiuoju trečiadienį, duodu visus dokumentus, ji patikrina ir vėl sako, jog negali išduoti mano teisių, nors viskas yra gerai ir jokių pažeidimų nebėra
Aš nesuprantu šių nekompetentingų „Regitros" darbuotojų. Vairuotojo pažymėjimo užsakymo sistema rodo klaidas, viena darbuotoja nežino ką daryti, kita nesupranta kaip ištaisyti. Tai gal reikia keisti arba sistemą, arba darbuotojus? Kodėl dėl „Regitros“ klaidų aš turiu važinėti pirmyn atgal, švaistyti savo laiką ir pinigus, atsiprašinėti iš darbo, o man negali išaiškinti, kodėl taip vyksta.
Esu labai pasipiktinęs šia situacija ir noriu, jog mano balsas būtų išgirstas, kad „Regitroje“, Valstybinėje įmonėje vyrauja chaosas“, piktinosi Jonavos rajono gyventojas.
Duomenų apsauga neleidžia detalizuoti atsakymo
Tą patį balandžio 26-osios vakarą, Deivido situacija perduota ir „Regitrai“, kuri šiandien pateikia savo komentarą.
„Kiekviena situacija yra labai individuali ir tam, kad būtų galima pakomentuoti kuo tiksliau, būtina žinoti visas aplinkybes. Kaip žinia, dėl asmens duomenų apsaugos be rašytinio kliento sutikimo individualios situacijos komentuoti negalime.
Visgi, norime pabrėžti, kad visiems klientams esame sudarę galimybę individualiai gauti atsakymus į visus kylančius klausimus ir visuomet siekiame sudaryti sąlygas kuo įmanoma patogiau ir paprasčiau klientams gauti norimas paslaugas“, - teigia „Regitra“ atstovė spaudai Justina Kazragytė.
Deja, tačiau taip ir lieka neaišku, kodėl „Regitros“ klientas Deividas švaistė savo laiką, nepaaiškinta, dėl ko kilo trikdžiai užsisakant vairuotojo pažymėjimą ir nežinia, ar kas kompensuos taksi paslaugas jaunajam vairuotojui.