Portalą jonavoszinios.lt savaitgalį pasiekė skundas dėl Jonavoje veikiančios taksi įmonės ,,Karlitas" teikiamų paslaugų. Anot skaitytojos, jos skambutį priėmė galimai neblaivi dispečerė, kas sukėlė nepatogumų. ,,Karlitas" teikia savo atsakymą.

,,Susidūrėm su labai nemalonia situacija. Norėjom informuot apie ,,Karlitos" taksi darbą. Atsiliepė galimai neblaivi dispečere. Buvo kviestas taksi į Užusalių k. Po 45 min. laukimo buvo paskambinta ir paklausta, kiek dar laukt. Buvo pasakyta, kad taksi dar neišsiųstas.

Paklausėm, kiek dar laukt. Dispečerė pasakė, kad aš ją įžeidžiau ir ji takso mums nesiųs. Prašom išsiaiškinti situaciją ir atsiųsti mums atsakymą. Norėtume, kad susisiektų ,,Karlitos" taksi vadovas. Ačiū", - rašoma skaitytojos Irinos pretenzijoje.

Susisiekus su UAB ,,Karlitas"  ir perdavus skaitytojos skundą patikinta, kad įmonei skundas žinomas.

,,Apie skundą žinome, dėl dispečerės darbo išsiaiškinsim. Kliento tikrai nuoširdžiai atsiprašiau, atsiprašau dar kartą . Stengsimės, kad daugiau tokie atvejai nepasikartotų", - atsakė įmonės vadovė D. Pankauskienė. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: