„Pirmajį restoraną Jonavoje atidarėme prieš penkerius metus. Jį greitai pamėgo miestiečiai, užsukantys papramogauti su šeima, papusryčiauti, per pietų pertrauką ar tiesiog užkąsti. Naujasis restoranas Jonavos rajone – jau 60-asis Lietuvoje nuo 2007 m., kai pradėjome veiklą šioje šalyje“, - sakė Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Naujasis restoranas dirbs kasdien nuo 9 iki 22 val. Jame sukurta 20 naujų darbo vietų, šiuo metu dirba 10 darbuotojų.

Restorano plotas siekia apie 170 kv. metrų, čia yra 36 sėdimos vietos, o šiltuoju metų laiku lauko terasoje gali prisėsti 12 lankytojų. Taip pat teikiama „drive-in“ paslauga skubantiems ir automobiliu atvykstantiems klientams.

Šiais metais „Hesburger“ tinklas įžengė į Lenkijos rinką bei planuoja tęsti sparčią plėtrą ir kitose šalyse, kuriose veikia.

„Labiausiai restoranų skaičius šiemet didės Bulgarijoje, o Lietuvoje esame numatę atidaryti 5-is naujus restoranus: be naujojo restorano Jonavos rajone, dar planuojame naujus restoranus Taikos prospekte Kaune, Panevėžio centre, Zarasuose ir Kėdainiuose“, - sakė I. Salmela.

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje 2023 m. buvo didžiausi Baltijos šalyse ir viršijo 54,5 mln. eurų – tai 16 proc. daugiau negu 2022 m. Latvijoje pardavimai pernai augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, o Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 162 restoranus visose Baltijos šalyse: 60 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 51 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (271), Bulgarijoje (29), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Lenkijoje (1) – visą tinklą pasaulyje sudaro 471 restoranas.

Nepriklausomo greitojo maisto rinkos tyrimo duomenimis, 2023 m. „Hesburger“ buvo pirmojoje vietoje pagal pasirinkimą iš greitojo maisto restoranų Lietuvoje: šį prekės ženklą kaip mėgstamiausią vertina 34 proc. apklaustų šalies gyventojų. 80 proc. Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 49 metų yra bent kartą apsilankę „Hesburger“ tinklo restoranuose, o 20 proc. juose apsilanko bent kartą per mėnesį. Tyrimą 2023 m. gruodžio mėnesį „Hesburger“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, apklaususi 1000 šalies gyventojų.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: