Aušinimo skysčio išleidimas

Pirmiausiai skystį reikia išleisti surandant žemiausią sistemos tašką. Dažniausiai jis randasi radiatoriaus apačioje, kur turėtų būti išleidimo anga. Tačiau, rekomenduojame pasinaudoti automobilio vartotojo vadovu, kad tiksliai nustatytumėte, kurioje vietoje įrengta nuleidimo anga ir kaip ją tinkamai atidaryti.

Kartais išleidus iš sistemos skystį reikia nuimti rezervuarą ir išpilti jame esančius likučius, kad sistema būtų švari ir tuščia.

Sistemos pripildymas

Įsitikinę, kad sistema tuščia ir nuleidimo anga sandariai uždaryta, galite į bakelį pilti antifrizą. Pilkite tik automobilio gamintojo rekomenduojamą skystį, kad išvengtumėte korozijos ir kitų pažeidimų.

Pripildykite sistemą iki maksimalios normos, kuri turėtų būti pažymėta ant bakelio. Pilant skysčio lygis bakelyje keletą kartų turėtų pamažėti, nes kai kurios ertmės užsipildo ne iškart.

Aušinimo sistemos orinimas

Pripildę sistemą ir uždarę bakelį galite porai minučių užvesti variklį. Daugelyje automobilių vandens siurblys prastumdys skystį po visą sistemą, pašalinant visus oro tarpus. Nukritus lygiui vėl įpilkite antifrizo ir stebėkite situaciją. Tačiau, vis tiek reikėtų žinoti, kaip nuorinti aušinimo sistemą.

Jeigu net ir po kurio laiko variklis kaista arba skystis necirkuliuoja, sistemą reikia nuorinti per ventilius, kurie turėtų būti šalia ugniasienės. Bet kokiu atveju, tokius darbus rekomenduojama patikėti specialistams, kadangi aušinimo sistemoje palaikomas aukštas slėgis ir didelė temperatūra.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: