Naudotojo patirties (UX) gerinimas
„Google“ atsižvelgia į svetainės naudotojo patirtį, kitaip žinomą kaip UX (angl. User Experience), reitinguodama ją paieškos rezultatuose. Taigi kuo geresnę UX užtikrinsite, tuo aukštesnes pozicijas galėsite pasiekti. Remiantis internetinės matomumo valdymo ir turinio rinkodaros kompanijos „SEMrush“ tyrimu, pagrindiniai reitingavimo veiksniai yra apsilankymai svetainėje, joje praleidžiamas laikas, puslapiai per seansą ir atmetimo rodiklis.
Visi jie tiesiogiai susiję su naudotojo patirtimi. Tam, kad ši būtų kuo geresnė, užtikrinkite, kad svetainę būtų lengva ir malonu naudoti, joje būtų galima rasti vertingos informacijos. Taip pritrauksite daugiau lankytojų, kurie ilgiau pasiliks jūsų svetainėje ir aplankys daugiau puslapių. Na, o tai padės pagerinti reitingus „Google“ paieškoje.
Didesnio svetainės greičio užtikrinimas
Svetainės greitis turi daug įtakos naudotojo patirčiai. Netgi 79 proc. internetu perkančių žmonių teigia, kad negrįžtų į svetainę, kurioje susidurtų su greičio problemomis. Lėtos svetainės yra tiesiog neefektyvios. Dėl to „Google“ automatiškai skiria aukštesnį reitingą greitesnėms, geriau vartotojų poreikius atitinkančioms svetainėms.
Siekiant pagerinti savo svetainės greitį, o tuo pačiu ir pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose, svarbus patikimas svetainių talpinimas, kitaip web hostingas. Rinkdamiesi šią paslaugą atidžiai įvertinkite savo poreikius ir pagal tai nuspręskite, kiek resursų reikės. Jei nesate tikri, visuomet galite pasikonsultuoti su specialistais. Spauskite ant aukščiau pateiktos nuorodos ir užsisakykite norimą hostingo planą vos per kelias akimirkas.
Tiesa, norint pagerinti savo svetainės greitį patariama atlikti ir kitus veiksmus: minimizuoti HTTPS užklausų kiekį, optimizuoti paveikslėlius, sumažinti failus, naudotis CDN (angl. Content Delivery Network, liet. turinio pristatymo tinklo) paslauga.
Turinio optimizavimas
Dar vienas dalykas, leidžiantis padidinti lankytojų srautą ir pagerinti paieškos reitingą, yra aukštos kokybės turinys. Taigi stenkitės kurti būtent tokį. Pačios „Google“ teigimu, reitinguojant svetinę jos turinys netgi svarbesnis nei naudotojo patirtis. Taigi įsitikinkite, kad jūsų svetainėje esantis turinys yra be klaidų, optimizuotas raktiniams žodžiams ir parašytas taip, kad atitiktų konkrečius tikslinės auditorijos poreikius. Taip pat nepamirškite į jį įtraukti vertingų nuorodų į papildomą vidinį bei išorinį turinį.
Pasinaudokite šiame straipsnyje pateiktais patarimais ir pagerinkite savo pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose. Tokiu būdu jūsų svetainė taps labiau matoma ir lankoma, o prekių ženklas – geriau atpažįstamas.