Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“ rytoj, kovo 22 d., atidarys restoraną Jonavoje, Vasario 16-osios g. 11. Į šį restoraną bendrovė investavo 1,4 mln. eurų. Restoranas duris atvers 10 val. ryto, pirmieji lankytojai bus vaišinami tradiciniu „Hesburger“ atidarymo tortu. 

Tikisi, kad taps patraukli vieta jonaviečiams

„Džiaugiamės, kad mūsų tinklą papildys restoranas Jonavoje, kuris taps 53-uoju restoranu Lietuvoje. Jonava – sparčiai besivystantis ir itin patogus gyventi miestas. Tikime, kad „Hesburger“ restoranas greitai išpopuliarės tarp miestiečių, tapdamas populiaria vieta papramogauti su šeima, užsukti pusryčių, per pietų pertrauką ar šiaip užkąsti. Mūsų siūlomų produktų pasirinkimas itin platus, todėl sau mėgstamų patiekalų ir gėrimų atras skirtingų  skonių lankytojai. Taip pat nuolat siūlysime įvairių naujienų, vyks mėnesio akcijos, vaikų lauks specialūs pasiūlymai“, - sakė Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela. 

Naujasis restoranas duris atvers jau šį penktadienį, kovo 22 d. Sekmadieniais-ketvirtadieniais jis dirbs nuo 9 iki 22 val., o penktadieniais-šeštadieniais dar ilgiau – nuo 9 val. iki pat vidurnakčio.  

Naujojo restorano plotas siekia 230 kv. metrų, čia bus 28 sėdimos vietos lankytojams, tai pat bus teikiama „drive-in“ paslauga skubantiems ir automobiliu atvažiuojantiems klientams. 

Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį „Hesburger“ restoranų tinklo užsakymu kasmet Baltijos šalyse atlieka tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė stiprėjančią tendenciją, jog lietuviai vis dažniau greitojo maisto restoranus renkasi norėdami praleisti laiką su šeima. Jei dar prieš penkerius metus šiuos restoranus laiko praleidimui su šeima rinkdavosi 26 proc. lietuvių, tai pernai tokį pasirinkimą nurodė jau 34 proc. Lietuvos respondentų. 

Aktyviai plečia tinklą Baltijos šalyse

„Hesburger“ šiais metais Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje planuoja atidaryti apie 11 naujų restoranų, į kuriuos iš viso investuos 7,2 mln. eurų. Iš šios sumos bendrovės investicijos į tinklo plėtrą Lietuvoje sudarys apie 5 mln. eurų, bus atidaryti 7 nauji restoranai. 

Pasak I. Salmelos, „Hesburger“ restoranų skaičius iki šių metų pabaigos visose Baltijos šalyse turėtų pasiekti 156: planuojama, kad tinklą Lietuvoje sudarys 58, Latvijoje – 50, o Estijoje – 48 restoranai. 

„Hesburger“ pardavimai 2018 m., kaip ir pastaruosius keletą metų, Lietuvoje augo rekordiniu greičiu ir buvo didžiausi iš visų Baltijos šalių. Jie pernai Lietuvoje pasiekė 29,01 mln. eurų – 24 proc. daugiau negu 2017 m., kuomet pardavimai sudarė 23,43 mln. eurų. Tuo tarpu Latvijoje tinklo pardavimai 2018 m. augo 16 proc. iki 26,11 mln. eurų, o Estijoje – 13 proc. iki 24,95 mln. eurų. 

Apie „Hesburger”

„Hesburger” – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, kurios istorija prasidėjo prieš daugiau kaip 50 metų. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas. Pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980 m. Turku mieste ir pamažu užkariavo vietinę rinką bei aplinkinius regionus. Iš viso 477 „Hesburger“ restoranuose dirba daugiau kaip 6700 darbuotojų. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 53-uose restoranuose dirba 669 žmonės. 

 



 

Taip pat skaitykite: