Individualią veiklą internetinėje parduotuvėje www.jamkbatus.lt vykdančiai Viktorijai Kozlovskajai teks susimokėti baudą. Sistemingai prekių nepristatanti ir pinigus grąžinti delsianti verslininkė pažeidė Civilinio kodekso nuostatas. 

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sulaukė 17 vartotojų prašymų dėl internetinėje parduotuvėje www.jamkbatus.lt užsakytų, tačiau per nurodytą terminą nepristatytų prekių. Prašymuose vartotojai nurodo, kad pardavėja nevykdo numatytų įsipareigojimų, vengia grąžinti už prekes sumokėtus pinigus, o į prašymus atsako tik pažadais. Dėl pardavėjos veiksmų VVTAT taip pat nuolat sulaukia vartotojų skambučių bei pasiteiravimų elektroniniu paštu. 

Įvertinus pažeidimų sistemingumą, VVTAT inicijavo bylą dėl Civilinio kodekso 6.359 straipsnio 2 dalies (pareiga pristatyti prekes vartotojams) pažeidimo. Inicijavus tyrimą pardavėja pradėjo tenkinti vartotojų prašymus ir kylančius ginčus sprendė taikiai. 

Atsižvelgiant į tyrimo metu nustatytas aplinkybes, verslininkės bendradarbiavimą ir taikiai sprendžiamus ginčus su vartotojais, už Civilinio kodekso nuostatų pažeidimą internetinės parduotuvės valdytojai Viktorijai Kozlovskajai skirta 600 eurų bauda. 

VVTAT primena, kad šalims sudarius pirkimo-pardavimo sutartį, pardavėjui keliama pagrindinė jo pareiga – perduoti daiktus pirkėjui. Už Civilinio kodekso 6.359 straipsnyje nurodytų reikalavimų nesilaikymą pardavėjui gali būti skirta nuo 500 iki 5 000 eurų bauda. 

VVTAT komisijos nutarimas per 30 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

VVTAT inf. ir asociatyvi nuotrauka

Taip pat skaitykite: