Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) atliko tyrimą dėl mažosios bendrijos „Festeda“ veiklos ir nustatė vartotojų teisių pažeidimus. Už Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų nesilaikymą bendrovei skirta 2750 eurų bauda.
Tyrimo metu, kuris apėmė laikotarpį nuo 2024 m. rugpjūčio 12 d. iki lapkričio 12 d., VVTAT gavo 6 vartotojų skundus dėl bendrovės MB „Festeda“ nevykdomų įsipareigojimų. Remiantis komerciniais pasiūlymais, pateiktais elektroniniu paštu, vartotojai sudarė vartojimo sutartis dėl įvairių gaminių – žaliuzių, markizių, roletų ir kitų – gamybos bei montavimo. Tačiau MB „Festeda“ šių įsipareigojimų per sutartyse numatytą terminą neįvykdė.
Be to, vartotojų skunduose pažymima, kad bendrovė nereagavo į raštiškus prašymus nutraukti sutartis ir grąžinti už neįvykdytas paslaugas sumokėtus pinigus. Vartotojams nebuvo pateikti jokie rašytiniai atsakymai į pateiktas pretenzijas. Bendra vartotojų reikalavimų, nurodytų skunduose, suma siekia 5985 eurus. Tik vienas iš ginčų buvo išspręstas taikiai, susitarus dėl neženklios sumos grąžinimo.
Vertinant tyrimo metu surinktą informaciją, lengvinančių ar sunkinančių aplinkybių nenustatyta. Atsižvelgiant į nustatytus pažeidimus, MB „Festeda“ skirta 2750 eurų bauda už Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.359 straipsnio 1 ir 6 dalių bei Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 2 dalies reikalavimų pažeidimą.
VVTAT inf.