Šiandien, lapkričio 6-ąją, portalo jonavoszinios.lt redakciją pasiekė gyventojų skundai, kad šie gyvenamuosiuose namuose neturi vandens, nors jie nebuvo informuoti apie jokius gedimus. Skundus pateikė Sodų, Chemikų gatvės gyventojai. Kad yra likę be vandens socialiniuose tinkluose skelbė ir šveicariškiai.
,,Ar čia normalu? Vandens nėra, o niekas nepranešė. Nėra nei ko atsigerti, nei kuo nusiprausti. Suprantama, kad gedimų gali būti, tačiau kodėl mūsų apie tai neinformuoja? Pasiruoštume! Mačiau, kad ir kitur gyvenantys žmonės skundėsi.
Galėtų bent vietinėje spaudoje paskelbti. Dabar atsidarau jūsų puslapį - nieko nėra, ,,Jonavos vandenų" portale - taip pat nieko nėra. Pikta", - pasakojo Sodų gatvės (50 A namas) gyventoja.
Chemikų gatvėje vandens pasigedęs skaitytojas tikslaus namo numerio nenurodė. Tuo tarpu Šveicarijos kaime vandens nebuvo nuo ryto iki pietų.
Susisiekus su UAB ,,Jonavos vandenys" ir pasiteiravus, kaip apie vandens tiekimo nutraukimą bei gedimus informuojami gyventojai, bendrovė nurodė, kad įprastai apie planuojamus geriamojo vandens tiekimo atjungimus bei numatomus darbus, įvykus avarijoms, gyventojai informuojami įmonės tinklapyje: www.jonavosvandenys.lt , UAB „Jonavos vandenys“ Facebook profilyje ir SMS žinutėmis.
Informacija, anot bendrovės vadovės Jolitos Gumaniukienės, gyventojų gali nepasiekti tokiais atvejais:
- Daugiabučiame name su vandens tiekimu susijusius darbus vykdo ir laikinai vandens tiekimą stove sustabdo ne UAB „Jonavos vandenys“, o remontą atliekantys asmenys arba namo bendrojo naudojimo objektų valdytojas;
- Vandens tiekimas nutrūko įvykus avarijai. Šiuo atveju informuojame, jei avarijos padarinių nėra galimybės pašalinti nedelsiant ir remonto darbai užtruks;
- Vartotojai nėra klientų aptarnavimo padaliniui pateikę savo mobilaus telefono aktualaus numerio. Šiuo atveju, vartotojai negauna SMS žinučių. Pranešus klientų aptarnavimo padaliniui aktualų telefono numerį, SMS žinutes klientas pradės gauti.
- Žmogiškoji darbuotojo klaida, pvz.: remonto meistras laiku neperdavė informacijos atsakingam už viešinimą asmeniui apie avariją, dėl atsakingo už viešinimą asmens laikino nedarbingumo, pavaduojantis asmuo nebuvo informuotas ar savalaikiai neatliko pareigų ir pan. ,,Šios priežasties pasikartojimo dažnumą šiuo metu tiriame ir sieksime, kad tokia priežastis būtų išeliminuota iš įmonės veiklos, o pranešimai savalaikiai ir sklandžiai pasiektų vartotojus visais minėtais kanalais", - teigė J. Gumaniukienė.
Akcentuota, kad dėl skaitytojų įvardintų atvejų Sodų 50A ir Chemikų g. bendrovė neturi informacijos - pastaruoju laiku čia geriamo vandens tiekimas, jos duomenimis, neturėjo būti stabdomas.
Nepaisant to, Sodų gatvės 50A namo atvejį žadama dar kartą patikrinti ir informuoti papildomai.
Tekstas atnaujintas: Paskelbus pranešimą UAB ,,Jonavos vandenys" patikslino, kad Sodų g. 50 name bendrovė jokių darbų šiandien nevykdė. Šiuo atveju dėl informacijos reikėtų kreiptis į daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytoją, kuris administruoja vandens tiekimo tinklus pastato viduje.
,,Greičiausiai dėl kokio nors gedimo arba remonto darbų bute buvo atjungtas vanduo laiptinės stove. Mūsų bendrovė vandens tiekimą administruoja tik iki namo, todėl apie darbus namo viduje informacijos neturime", - akcentavo J. Gumaniukienė.
Dėl Šveicarijos kaimo – apgailestaujama, nes tai - išties bendrovės klaida.
,,Atsakingam asmeniui atostogaujant, informacija buvo pateikta ne tam kam reikia ir nebuvo paviešinta. Kaip minėjau, įmonėje imamasi priemonių, kad žmogiškųjų klaidų neliktų arba būtų kiek galima mažiau", - paaiškino J. Gumaniukienė.
Dėl vandens tiekimo nutraukimo Chemikų gatvėje gyventojai turėtų susisiekti ir patikslinti, tikslų adresą bei laiką, kuomet pasigesta vandens.