„Atlikdami iš anksto suplanuotus tinklo rekonstrukcijos ir priežiūros darbus, mūsų darbuotojai dažnu atveju privalo laikinai nutraukti elektros energijos tiekimą. Mat yra dalis darbų, kurių kitaip atlikti neįmanoma ir, žinoma, nesaugu. Remiantis duomenimis, tiek ESO darbuotojai, tiek ir mūsų rangovai darbus atlieka greičiau nei prognozuoja, bet net ir trumpi trikdžiai šventinėmis dienomis gali smarkiai apkartinti nuotaiką. Suprasdami klientų poreikius, toliau taikome praktiką ir per šventes planinių darbų nevykdome“, – sako ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.   

Kad Joninės praeitų be rūpesčių, specialistai bus pasirengę reaguoti į iškvietimus – užtikrins elektros energijos tiekimą ar netikėtai sutrikus, jį atnaujins: remontuos elektros oro linijas, jeigu laidus nutrauktų krentantys medžiai ar jų šakos, šalins techninius gedimus transformatorinėse arba atstatys pažeistas požemines kabelių linijas. Praėjusiais metais Joninių savaitgalį darbuotojai skubėjo atnaujinti tiekimo keturis kartus. Tuo metu elektros energijos tiekimas laikinai buvo sutrikęs 15 klientų. 

Šią vasarą planinių darbų bei atjungimų bendrovė planuojama nevykdyti ir per Žolines, rugpjūčio 15 dieną. Šiemet jos bus minimos ketvirtadienį.  

Anot R. Juodkienės, vykdant planinius elektros skirstomojo tinklo modernizavimo darbus elektros energijos tiekimas laikinai nutraukiamas vidutiniškai 2 tūkstančiams vartotojų.  

„Dažniausiai tuo metu inžinieriai prie tinklo prijungia naujus vartotojus arba, pavyzdžiui, gaminančių vartotojų saulės elektrines, rekonstruoja tinklą siekdami užtikrinti patikimą elektros energijos tiekimą”, – sako ji.  

Apie planuojamus darbus klientus bendrovė prieš 5 kalendorines dienas informuoja nurodytais kontaktais – elektroniniu paštu ir/arba trumpąja SMS žinute. Duomenys apie realiu laiku ESO vykdomus planinius bei neplaninius darbus pateikiami ir skaitmeniniame žemėlapyje. 

ESO inf. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: