LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse įrengė 33 bilietomatus (bilietų pardavimo aparatus), kur keleiviai savarankiškai gali įsigyti traukinio bilietus.  

33 bilietomatai įrengti 23 stotyse, tarp jų ir 9 papildomose stotyse, kuriose iki šiol galimybės įsigyti bilietų nebuvo. Bilietomatų įrengimas yra bendrovės bilietų pardavimų kanalų plėtros dalis.  

Pavasarį „LTG Link“ išplėtė traukinių bilietų pardavimų galimybes: pardavimo tinklas pasipildė daugiau kaip 2 tūkstančiais naujų pardavimo vietų visoje Lietuvoje – traukinių bilietais prekiauja visi „Perlo“ terminalai, kuriuose teikiamos finansinės ir draudimo paslaugos. Metų pradžioje pasirašyta partnerystės sutartis su vežėjus visame pasaulyje jungiančia kompanija „Distribusion Technologies GmbH“, kuri išplėtė galimybes įsigyti traukinio bilietus visiems besinaudojantiems kelionių planavimo platforma „Google Maps“. 

„Keleivių poreikiai keičiasi, todėl siūlome kuo daugiau sprendimų ir galimybių, leisiančių keleiviams planuoti kelionę ir pirkti bilietus jiems patogiu būdu. Mūsų siūlomų bilietų pardavimų kanalų pasiūla turėtų atliepti kiekvieno keleivio poreikius, o visame pasaulyje populiarūs bilietomatai yra patogus ir greitas būdas įsigyti bilietus nestovint eilėse, o įsigyjant jį vos dviem-trim  paspaudimais. Tad labai tikimės, kad ir mūsų šalyje bilietomatai taps populiariu pardavimo kanalu norintiems greitai įsigyti bilietą”, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.   

Anot K. Meidės daugiausia bilietų, iki 60 procentų, parduodama internetu, maždaug ketvirtadalis keleivių renkasi bilietus pirkti kasoje, kiek daugiau nei 15 procentų keleivių bilietus perka traukinyje pas palydovus.    

Bilietomatai įrengti šiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Lentvario, Kaišiadorių, Švenčionėlių, Kazlų Rūdos, Trakų, Varėnos, Naujosios Vilnios, Ignalinos, Visagino, Marijampolės, Jonavos, Kėdainių, Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio, Pabradės ir Vievio. Į Vilniaus oro uostą atvykę vilniečiai ar miesto svečiai galės bilietus pirkti čia įrengtame bilietomate. 

Tam, kad bilietomatų diegimas būtų kuo sklandesnis, numatytas 2–3 mėnesių laikotarpis: darbuotojai konsultuos ir padės keleiviams, bilietus įsigyjantiems bilietomatu. Kasų uždarymo klausimas bus sprendžiamas, kai bus įvertinti pirkėjų įpročių pokyčiai. Uždarius kasas, jeigu vis dar bus keleivių, norinčių už bilietus atsiskaityti grynaisiais,  jie tai galės padaryti itin plačiame „Perlo“ terminalų tinkle. Taip pat Išliks galimybė bilietus įsigyti ir traukiniuose pas palydovus.  

Kaip ir iki šiol, keturiose pagrindinėse šalies stotyse – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių – veiks „LTG Link“ informacijos centrai. Jų darbuotojai padės įsigyti bilietus iš automatų bei padės kitais su kelionėmis traukiniais susijusiais klausimais. 

Bilietomatų operacinės dalys (lietimui jautrūs ekranai ir atsiskaitymo įrenginiai) bus lengvai pasiekiami žmonėms su ribotu judumu. Maždaug po mėnesio ekranai bus adaptuoti regos negalią turintiems keleiviams, jie galės reguliuoti ekrano ryškumą, simbolių dydį, bilietomatais lietuvių kalba galės naudotis ir aklieji.     

Pagal „LTG Link“ užsakymą bilietomatus pagamino ir įdiegė Lenkijos bendrovė „Mera-Systemy“, kuri penkis metus rūpinsis 33 bilietomatų sistemos palaikymu ir užtikrins nuolatinę priežiūrą eksploatavimo laikotarpiu. Tokio modelio ir patrauklaus dizaino bilietomatai veikia Austrijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Bulgarijoje, Prancūzijoje ir Nyderlanduose.

LTG inf. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: