Švenčių išvakarėse kirpyklų ir kitų grožio paslaugų tiekėjų durys varstomos dažniau nei bet kada, tad Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) primena, kaip išvengti galimų ginčų, o šiems kilus – kaip juos spręsti.

Pasidomėkite paslaugų teikėju bei teikiama paslauga

Visa informacija apie teikiamas paslaugas, paslaugų kainą, galimas pasekmes ir kt. turi būti suteikta aiškiai ir suprantamai dar iki paslaugos atlikimo. Įvertinkite šią informaciją ir pasidomėkite paslaugų teikėju bei atsiliepimais viešojoje erdvėje. Jei paslaugos teikėjas galimai neturi šiai veiklai vykdyti reikalingų dokumentų ar vengia išduoti mokėjimo kvitą, tokio paslaugų teikėjo venkite. Visuomet reikalaukite mokėjimo dokumento, nes kilus ginčui jis padės įrodyti paslaugų suteikimo faktą bei reikalavimo dėl pinigų grąžinimo pagrįstumą.

Svarbu pažymėti, kad tiek dėl higienos, tiek dėl paslaugos kokybės reikalavimų, grožio paslaugos turi būti atliekamos tam skirtose vietose (grožio salonuose), todėl venkite lankytis pas specialistus namuose.

Jei paslauga suteikta nekokybiškai, fiksuokite įrodymus

Būtinai fiksuokite paslaugos rezultatus (pvz., nuotraukos prieš ir po paslaugos suteikimo, filmuota medžiaga ir pan.). Taip bus lengviau pagrįsti nekokybiškai suteiktos paslaugos faktą.

Jeigu Jums buvo suteikta nekokybiška grožio procedūra (paslauga), galite prašyti:

neatlygintinai pašalinti trūkumus per protingą terminą;
atitinkamai sumažinti paslaugų kainą;
ar atlyginti trūkumų šalinimo išlaidas.

Jei dėl nekokybiškos paslaugos patyrėte žalą sveikatai, turite teisę reikalauti atlyginti dėl to patirtus nuostolius, kuriuos privalu pagrįsti įrodymais (pvz., gydytojo išrašu, receptu, vaistų apmokėjimo dokumentu ir pan.).

Kilus ginčui pirmiausia turite raštu kreiptis į paslaugų teikėją ir nurodyti savo reikalavimą. Jeigu paslaugų teikėjas per 14 dienų nuo kreipimosi gavimo neatsako arba nesutinka tenkinti Jūsų reikalavimo, turite teisę kreiptis į VVTAT dėl ginčo nagrinėjimo vartojimo ginčų sprendimo ne teisme tvarka. Grožio paslaugų kokybės klausimas labai subjektyvus, todėl labai svarbu rinkti ir pateikti visus turimus įrodymus.

Dėl grožio paslaugų teikėjų vykdomos veiklos atitikimo higienos ir kitiems teisės aktuose įtvirtintiems privalomiesiems reikalavimams įvertinimo vartotojai turi teisę kreiptis į Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą prie Sveikatos apsaugos ministerijos, kuris vykdo minėtų paslaugų valstybinę visuomenės sveikatos saugos kontrolę.

VVTAT inf.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: