Dušas ryte ir vakare

Prakaito liaukos nenustoja veikti miego metu, o po poros valandų po vakarinių vandens procedūrų pažastyse (šilčiausioje ir drėgniausioje vietoje) esančios bakterijos pradeda daugintis, sukeldamos nemalonų kvapą. Todėl nusiprausti po dušu ryte yra taip pat būtina, kaip ir vakare. Be to, tai padeda pažadinti visą kūną ir suteikia energijos naujai dienai.

Vakare prausdamiesi po dušu išvalysite odą nuo per dieną susikaupusių nešvarumų: dulkių, riebalų, prakaito ir kosmetikos. Švari oda lengviau kvėpuoja, jos priežiūros priemonių aktyvieji komponentai geriau prasiskverbia į giliuosius epidermio sluoksnius. Gulėti vonioje galima 1-2 kartus per savaitę, bet ne ilgiau kaip 20 min. Ilgas ir dažnas karšto vandens poveikis pagreitina odos senėjimo procesus, taip pat padidina neigiamo poveikio širdžiai ir kraujagyslėms tikimybę. Į vandenį galima įpilti vonios putų, jos ne tik ramina nervų sistemą, bet ir drėkina odą.

Vanduo turi būti komfortabilios temperatūros, tačiau ne per karštas. Karštas vanduo išdžiovina odą, taip pat gali turėti įtakos kraujospūdžiui ir širdies bei kraujagyslių veiklai. Geriausia, jei vandens temperatūra neviršija 38-40 ° C.

Šveitimas


Kūno odą derėtų atnaujinti kartą per savaitę. Ši procedūra leis jums išlyginti odos tekstūrą pašalinant pleiskanojimą ar hiperkeratozę (raguotų ląstelių sluoksnį, kurį palietus gali jaustis šiurkštumas), išlyginti odos spalvą, paruošti ją tolesnėms priežiūros priemonėms. Taip pat šveitimo procedūra pagreitina natūralų odos atsinaujinimo ciklą, o tai padeda sulėtinti senėjimo procesus.

Šiai procedūrai atlikti rinkitės mėgstamą šveitiklį (abrazyvinį, mechaninį šveitiklį) arba fermento ar vaisių rūgšties pagrindu pagamintą kūno pilingą (neabrazyvinį šveitiklį). Šveitikliui pirmenybė teikite tuo atveju, jei jūsų oda yra pakankamai tvirta ir atspari mechaninei trinčiai. Iš šveitiklių galite pasirinkti aktyvesnius, pavyzdžiui, pagamintus iš jūros druskos ar riešutų lukštų, ir subtilesnius, pagamintus iš cukraus ar sintetinių granulių.

Jei jūsų oda yra plonesnė ir jautresnė, verčiau vengti mechaninės trinties. Šiuo atveju, jums labiau tiks vaisinių rūgščių (citrinų, migdolų, obuolių, vyno, pieno ir pan.) ir fermentų (ryžių fermentų, papaino, bromelaino) komplekso pilingai. Kartais šiuos šveičiamuosius ingredientus galima rasti tiesiogiai kūno kremuose. Tokiu atveju, galite juos naudoti dažniau nei kartą per savaitę. Svarbu pasirinkti jums tinkamą formatą, kad nepersistengtumėte ir neprovokuotumėte odos dirginimo. Vieniems tokias priemones tikslinga naudoti kasdien, jautresnės odos savininkėms – kas antrą dieną arba 2-3 kartus per savaitę.

Drėkinimas

Kad oda būtų švelni, lygi ir elastinga, ji turi būti drėkinama ir maitinama. Norėdami tai padaryti, kiekvieną kartą po vandens procedūrų naudokite pienelį, losjoną ar sviestą. Pienelis ir losjonai puikiai tinka kasdieniniam naudojimui, pavyzdžiui, po rytinio dušo. Jie yra lengvos tekstūros, gerai drėkina ir greitai susigeria nepalikdami lipnumo ant odos. Sviestas yra tankios tekstūros, todėl maitina ir drėkina intensyviau. Geriau juos naudoti vakare, 40 minučių prieš miegą, kad medžiagos turėtų laiko visiškai įsisavinti. Rekomenduojama prieš tepant bet kurį iš šių produktų pašildyti (patrinti į delnus), kad padidėtų jo skvarbioji galia.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: