Šiandien jau rašėme, kad Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba vis sulaukia pasikartojančių gyventojų paklausimų ir skundų dėl prekybos tinklo „Lidl“ mobiliosios programėlės „Lidl Plius“, suteikiančios nuolaidas. Vyresnio amžiaus pareiškėjai teigia, kad negali pasinaudoti parduotuvės nuolaidomis, nes neturi išmaniųjų telefonų, o kitos alternatyvos parduotuvė nesuteikia. Lygių galimybių įstatymo pažeidimas „Lidl“ nustatytas dar 2021 metais, tačiau prekybos centro vadovybė nepaiso Tarnybos rekomendacijų (Plačiau skaitykite čia).
Portalas jonavoszinios.lt susisiekė su ,,LIDL" ir paprašė pakomentuoti situaciją. Kaip teigė ,,LIDL" atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė, „Lidl Plus“ mobiliąja lojalumo programėle aktyviai naudojasi visų amžiaus grupių klientai, taip pat – ir senjorai.
,,Tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse, kuriose yra ji naudojama. Lietuvos Statistikos departamento duomenimis, pastaraisiais metais vyresnio amžiaus žmonių naudojimas išmaniaisiais telefonais beveik padvigubėjo. Besinaudojančių augimas taip pat pastebimas net ir vyriausių senjorų kategorijoje. Ir šie skaičiai nuolatos auga, mūsų šalies senjorai tampa vis išmanesni ir labiau įgudę technologijų naudotojai. 2023 metų duomenys taip pat rodo, kad apskritai internetu įvairiais išmaniaisiais renginiais naudojasi daugiau kaip 70 proc. vyresnio amžiaus žmonių nuo 55 metų. Nuo pat lojalumo programėlės pristatymo, parduotuvėse darbuotojai nuolatos padeda pradėti naudotis programėle, taip pat ir specialiai samdome komandas, kurios padeda žmonėms programėlę atsiųsti, išmokti naudotis jos teikiamomis funkcijomis ir pan.
Mūsų internetiniame puslapyje yra pateikta ir informacija video formatu, kurioje pažingsniui parodoma, kaip naudotis programėle. Vertiname ir ketiname atsižvelgti į Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos pateiktas rekomendacijas, todėl ateityje planuojame pasiūlyti ir daugiau priemonių, kurios padėtų naudojantis mobiliąja lojalumo programėle. Per šiuos kelis metus, kiek Lietuvoje veikia „Lidl Plus“ programėlė, taip pat atsirado ir daugiau būdų, kaip senjorams ir kitoms visuomenės grupėms, pasiūlymus suteikti ir nesinaudojant programėlėmis. Dirbame šiuo klausimu ir netolimoje ateityje pasiūlysime ir daugiau su tuo susijusių sprendimų“, - paaiškino ,,LIDL" atstovė.