Šiais metais į Jonavą atkeliavusi nauja Bolt elektrinių paspirtukų paslauga vienus džiugino, kitus glumino. Netrūko jonaviečių, kurie itin džiaugėsi Bolt paslauga, nes ji populiari, patogi ir, žinoma, smagi. Kiti negailėjo kritikos, kad miestas tapo netvarkingas, jei paspirtukus užmatydavo išmėtytus kur papuola.   

Pirmasis Bolt sezonas  

Kaip sekėsi Bolt paspirtukams ,,išgyventi" pirmąjį sezoną, koks jis buvo - sėkmingas ar sudėtingas - atsako „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Benas Jurlovas.  

,,Pirmąjį elektrinių paspirtukų sezoną Jonavoje galima vertinti kaip sėkmingą – tiek iš verslo, tiek iš vartotojų kultūros perspektyvos. Matome, kad susiformavo nuolatinių „Bolt“ klientų kategorija, kurie ilguoju laikotarpiu ir sudaro didžiąją mieste įvykdomų kelionių dalį.   

Dauguma vartotojų ne tik įprato paspirtukus pasitelkti kelionėms į darbą ar tiesiog su reikalais mieste, bet ir susiformavo tinkamus saugaus eismo bei paspirtukų parkavimo įgūdžius. Kaip ir kituose miestuose, per sezoną pasitaikė netinkamo ar nesaugaus elgesio, vandalizmo ir chaotiško parkavimo atvejų, bet tai yra vienetai palyginus su tūkstančiais kelionių Jonavos mieste”, - komentuoja Benas Jurlovas. 

Plėtra bus?  

Bolt į Jonavą atkeliavo po kelių metų derinimo. Mieste atsirado 250  žalios spalvos elektrinių transporto priemonių. Ar neketinama didinti šio skaičiaus? 

,,Kitais metais planuojame išlaikyti panašų paspirtukų skaičių kaip ir šiemet, tačiau galutinius sprendimus priimsime pavasarį”, - sako „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovas. 

Sezonas artėja į pabaigą 

Bolt sezonas Jonavoje startavo šių metų kovo mėnesį ir, kaip jau minėta anksčiau, pirmasis sezonas - gan sėkmingas. Tačiau šiltasis laikotarpis jau baigėsi, todėl vasariška transporto priemonė netrukus baigs savo darbymetį, paspirtukai bus laikinai deaktyvuojami.  

Atkreipiamas dėmesys ir į tai, kad rudenį keičiasi ir važiavimo sąlygos, mažėja komfortas dėl šalčio ar lietaus, kartais dėl šlapios kelio dangos būtina laikytis tam tikrų saugumo reikalavimų.  

El. paspirtukų eismas rudenį: kas keičiasi ir į ką atkreipti dėmesį 

Subjurus orams ir krentant oro temperatūrai, kelionių el. paspirtukais pastebimai sumažėjo, tačiau ištikimiausi šios transporto priemonės entuziastai kasdieninių kelionių įpročių nekeičia. Vis dėlto, susisiekimo paslaugų platforma „Bolt“ atkreipia paspirtukininkų dėmesį, kad rudens mėnesiais įsivertinti oro ir eismo sąlygas reikėtų kiekvieną kartą prieš pradedant kelionę paspirtuku. Tais atvejais, kai oro sąlygos staiga taptų per daug pavojingos, „Bolt“ paspirtukai bus laikinai deaktyvuojami.  

Kaip ir vyraujant geriems orams, rudenį svarbu pasirinkti saugų greitį. Pasak „Bolt“ dalijimosi paslaugų operacijų vadovo Beno Jurlovo, ši saugių kelionių el.paspirtukais taisyklė – universali.  

„Už lango vis dažniau lyjant, dviračių takų, šaligatvių ar gatvių danga nebėra tokia patikima, todėl patyrę vartotojai tiesiog važiuoja atsargiau ir puikiai supranta, kad važiuojant lėčiau yra saugiau sustoti, o nelaimingo atsitikimo atveju mažesnis greitis apsaugo nuo sunkių traumų. Nors mūsų paspirtukų greitis ribojamas automatiškai, priklausomai nuo eismo zonos, norime atkreipti mažiau patyrusių paspirtukininkų, kuriems šis ruduo pirmas, dėmesį“, - sako B. Jurlovas.  

Kita svarbi taisyklė – matyti ir būti matomiems. Trumpėjant dienoms, įprasta kelionė iš darbo paspirtuku dažniau baigiama jau sutemus. Nors „Bolt“ paspirtukai aprūpinti pakankamai galingais LED šviestuvais, reikėtų būti budriems ir stebėti kitus eismo dalyvius, o dar svarbiau yra patiems būti matomiems – pasirūpinti šviesą atspindinčia apranga ir atšvaitais. Kaip rodo praktika, pavojingiausios situacijos su el.paspirtukais susidaro automobilių vairuotojams jų nepastebėjus.  

„Suprantame, kad šiuolaikiniam miestiečiui, svarbu patogus ir prieinamas keliavimas mieste, o gyvenimo tempas ir reikalų gausa užgožia metų laikų pasikeitimus, tačiau el. paspirtukų sezonas eina į pabaigą. Tam, kad jį baigtume saugiai, turime įprasti būti atsargesni – lygiai taip pat, kaip automobilių vairuotojai rudenį keičia padangas ir tampa dėmesingesni prietemoje privažiavę pėsčiųjų perėją”, - dėsto B. Jurlovas.   

Jo teigimu, nereikia nustebti, jei „Bolt” paspirtukams vis dar esant miestų gatvėse, vieną rytą nepavykų jais pasinaudoti. Komanda atidžiai stebi orus ir jiems staigiai subjurus, pavyzdžiui, reikšmingai nukritus oro temperatūrai arba iškritus didesniam kiekiui kritulių, išmanūs paspirtukai deaktyvuojami. Tokia praktika pasiteisino jau praėjusiais metais. 

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: