Vakar, gegužės 17-ąją, paskelbus apie eismo įvykį kelyje Kėdainiai - Kaunas, ties sankryža į Žeimius, portalas jonavoszinios.lt sulaukė klausimų dėl šios atkarpos saugumo didinimo. Gyventojai atkreipė dėmesį, kad minėtoje vietoje fiksuotas ir ne vienas itin skaudus eismo įvykis, kuriame ne tik nukentėjo, bet ir žuvo žmonės. Prisiminta, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) buvo žadėjus imtis veiksmų. Iškeltas klausimas, ar planai nepasikeitė?

Kaip paaiškino pati LAKD, valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,6 km ir kelio Nr. 232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta 32,05 km esančioje sankryžoje 2022 m. buvo nustatyta juodoji dėmė. Juodoji dėmė buvo ištirta. Tyrimo metu pasiūlytos nesudėtingos priemonės, kurios turi būti įgyvendinamos per metus nuo tyrimo išvadų,  ir sudėtingos priemonės, kurių įgyvendinimas reikalauja ilgesnių įgyvendinimo terminų ir  priklauso nuo skiriamo finansavimo ir patvirtintų prioritetinių eilių.

,,Šioje juodojoje dėmėje pasiūlytos nesudėtingos priemonės – šalutiniuose keliuose įrengti apskritiminius greičio mažinimo kalnelius. Planuojama, kad šios priemonės bus įgyvendintos iki 2023 m. birželio.

Pasiūlytos sudėtingos priemonės – sankryžą rekonstruoti į žiedinę sankryžą. 2023 m. III ketv. yra suplanuotos viešojo pirkimo procedūros sankryžos rekonstravimo techniniam darbo projektui parengti. Pažymime, kad sėkmingai pasibaigus viešojo pirkimo procedūroms bei pasirašius projektavimo sutartį, projekto rengėjas, projektavimo metu papildomai vertins eismo srautus ir kitas technines galimybes bei parinks tinkamiausią sankryžos tipą", - paaiškino LAKD.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: