„Regitros“ duomenimis, vairuotojo pažymėjimų užsakymas skaitmeniniais kanalais kasmet auga. 2018 m. internetu buvo užsakyti 8 proc., 2019 m. – 15 proc., o 2024 m. iki birželio mėn. – 35 proc. nuo visų išduotų vairuotojo pažymėjimų.
Kalbant apie automobilių, kurie jau buvo anksčiau registruoti Lietuvoje, registravimo internetu tendenciją per paskutinius tris metus yra pastebima, kad ši kinta neženkliai ir išlieka apie 36 proc.
Vairuotojo pažymėjimas ar registracijos liudijimas – tiesiai į namus
„Daugelis vis dar nustemba, kad vairuotojo pažymėjimą galima pasikeisti tiesiog internetu, o nuotraukas ir parašus „Regitra“ pasiima tiesiai iš Gyventojų registro. Vykti į padalinį nereikia net ir norint atsiimti dokumentą, nes jį galime pristatyti tiesiai į namus ar artimiausią paštomatą. Tas pats ir registruojant automobilį – jei jis jau buvo registruotas Lietuvoje, tai viską galima susitvarkyti internetu, o visus dokumentus ir, jei reikia, numerio ženklus pristatome į namus“, – sako „Regitros“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Ingrida Čiapė.
Siekdami greičiau ir patogiau teikti paslaugas savo klientams, svarbią reikšmę skiriame siuntų tarnybų paslaugoms. Įprastai apie 50 proc. vairuotojo pažymėjimų yra išsiunčiama į paštomatus ar per kurjerį. Tai leidžia mūsų klientams taupyti savo laiką ir išvengti papildomo apsilankymo padaliniuose.
Komunikacijai pasitelkė atpažįstamas nepatogumo situacijas
„Regitra“ pradeda informacinę kampaniją, kuria bus siekiama pakviesti žmones taupyti savo laiką bei išvengti nereikalingų rūpesčių.
„Norime vairuotojams priminti, kad yra alternatyvos, padėsiančios sutaupyti daug laiko, neišėjus iš namų lengvai ir greitai atlikti įprastus procesus. Mes negalime padaryti taip, kad žmonėms nereiktų keisti vairuotojo pažymėjimo ar registruoti automobilio, tačiau galime šiuos procesus maksimaliai palengvinti, pasiūlant paslaugas gauti tiesiog internetu. Apie tai ir kalbame naujojoje kampanijoje „Viens du ir ramu“, kurią sukūrėme kartu su partneriais“, – teigia I. Čiapė.
Kūrybinės rinkodaros agentūros „Dear Problem“ vadovė Lina Vigraitė sako, kad komunikacija efektyvesnė tuomet, kai vartotojas atpažįsta save, susitapatina su situacija, žinute. Komunikacijos esminė užduotis – pasakyti vartotojui tai, ką jis jau žino, tik pamiršo.
„Žiniai apie elektronines paslaugas perteikti, pasitelkėm iliustratyvios animacijos formą, kurioje hiperbolizavome komiškas kelionės į „Regitrą“ situacijas. Personažai – Ramunė ir Ramūnas – demonstruoja ir įkūnija tą nepatogumo jausmą, kurį gali sukelti paprastos, bet būtinos procedūros, kaip vairuotojo pažymėjimo keitimas ar automobilio registravimas. Ir viso to galima išvengti. Spausk regitra.lt, viens du ir bus ramu. Tikimės, kad draugiškai empatiška komunikacijos kalba paskatins vartotojus keisti įpročius ir šios kampanijos rezultatai pranoks lūkesčius“, – sako L. Vigraitė.
,,Regitra" inf.