Kodėl „Igničio“ aptarnavimo centrai veikia tik didžiuosiuose miestuose? Seimo Ekonomikos komiteto vicepirmininkė, Energetikos ir darnios plėtros komisijos narė Birutė Vėsaitė laišku kreipėsi į „Ignitis“ ir ESO vadovus bei ministerijas, ragindama plėsti ir stiprinti tiesioginį kontaktą su žmonėmis.

„Galimybė prireikus tiesiogiai kreiptis į paslaugos tiekėją ypač aktuali vyresnio amžiaus žmonėms. Aptarnavimo centrų trūkumą gali bent iš dalies kompensuoti išvažiuojamieji gyventojų priėmimai. Raginu apimti kuo didesnę Lietuvos dalį, kuo dažniau susitikti su klientais“, – sako B. Vėsaitė.

„Energijos tiekimas yra viešoji paslauga. Tie, kurie suvartoja mažai elektros energijos, turi galimybę likti visuomeniniame tiekime. Žmonėms svarbu turėti žmogišką prieigą prie paslaugų – galimybę pasikalbėti gyvai, gauti pagalbą be techninių barjerų ir pasijusti išgirstiems“, – pabrėžia B. Vėsaitė.

Susitikusi su bendrovių „Ignitis“ ir ESO atstovais parlamentarė sužinojo, kad kiekvienąkart, kai bendrovių komandos susitinka su gyventojais regionuose, sulaukia didelio susidomėjimo ir klausimų lavinos.

„Tai rodo, kad tiesioginio aptarnavimo paklausa yra didžiulė. Turime dėti pastangas, kad sumažintume žmonių, ypač vyresnio amžiaus, izoliaciją, kurią asmuo patiria, jei negali naudotis elektronine prieiga, o artimiausias aptarnavimo centras – kitame mieste ar regione. Asmeniškas, tiesioginis aptarnavimas svarbus ne tik dėl aiškumo, bet ir siekiant užtikrinti orumą, pagarbą asmeniui“, – komentuoja B. Vėsaitė. 

Anot „Igničio“, daugiausia sulaukiama klausimų, susijusių su sąskaitomis, atsinaujinančios energetikos paslaugomis, atsiskaitymo būdais ir konsultacijų prieinamumu. Dalį problemų pavyksta iškart išspręsti vietoje.

B. Vėsaitė svarstytinu vadina ESO sumanymą ateityje dalį paslaugų organizavimo funkcijų perduoti seniūnijoms, kurios galėtų tapti tarpininkais tarp gyventojų ir energetikos įmonių.

„Seniūnijos galėtų registruoti gyventojų klausimus, padėti gauti informaciją bei organizuoti susitikimus vietoje. O išvažiuojamosios „Igničio“ paslaugos regionuose būtų geras sprendimas vyresnio amžiaus žmonėms, patiriantiems skaitmeninę atskirtį, juolab kad energijos tiekimas yra viešoji paslauga, o ir regionų susisiekimas su didmiesčiais yra labai ribotas“, – pabrėžia Seimo Ekonomikos komiteto vicepirmininkė B. Vėsaitė.

lrs.lt inf. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: