Spalio 13-ąją, pirmadienį, į Lietuvą atvyko naujasis elektrinis traukinys, pagamintas Šveicarijos kapitalo įmonės „Stadler“ gamykloje Lenkijoje. Kelias artimiausias dienas bus vykdomi traukinio parengiamieji darbai, po kurių prasidės riedmens bandymai.  

„Šis traukinys žymi naują etapą šalies geležinkelių istorijoje. Jau kitąmet Lietuvos bėgiais riedėsiantys elektriniai traukiniai bus ne tik modernūs, bet ir patogūs, atitiks visų keleivių poreikius. Atnaujintas traukinių parkas pasiūlys greitesnes keliones visoje Lietuvoje – nuo didmiesčių iki regionų“, – sako susisiekimo ministras Juras Taminskas.

Dėl skirtingų Lenkijos ir Lietuvos geležinkelio vėžių pločio ir nevienodų traukinių gabaritų, elektrinis traukinys atskirais vagonais šiąnakt į Vilniaus intermodalinį terminalą buvo atgabentas sunkvežimiais. Per artimiausias dienas Vilniaus intermodaliniame terminale vagonai bus nuleisti ant vežimėlių ir sujungtį į vientisą traukinį, o spalio pabaigoje bus pradėti statiniai riedmens bandymai. Išbandyti keliones šiuo traukiniu keleiviams planuojama pasiūlyti jau kitais metais.  

Anot LTG grupės vadovo Egidijaus Lazausko, pirmojo elektrinio traukinio atvykimas į Lietuvą – ilgai lauktas istorinis momentas.  

„Naujasis elektrinis traukinys Lietuvoje – tai ne tik technologinis pasiekimas, bet ir mūsų komandos įsipareigojimas keleiviams. Siekiame, kad kelionės traukiniu būtų tvarios ir patogios, o naujieji traukiniai šiuos lūkesčius pavers kasdienybe – tiek keliaujant į darbą, tiek atrandant Lietuvą savaitgalį. Grupės investicijos pastaraisiais metais skirtos ne tik keleivinių traukinių, bet ir krovininių lokomotyvų atnaujinimui – tai itin reikšmingi pokyčiai, vykę po ilgo laiko“, – sako E.Lazauskas.  

Naujieji elektriniai traukiniai bus erdvesni, komfortiškesni ir pritaikyti visiems keleiviams, įskaitant ir patiriančius fizinio judėjimo sunkumų. Po kelių dešimtmečių į traukinius sugrąžinta ir bistro zona, kurioje keleiviai galės įsigyti šilto maisto ir karštų gėrimų. Didesnis dviračių vietų skaičius ir patogios rampos užtikrins sklandų judėjimą traukinio viduje, o didesnė riedmenų talpa leis efektyviau aptarnauti keleivių srautus piko metu. 

Šis traukinys – vienas iš 15 naujųjų riedmenų, papildysiančių LTG grupės keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ parką ir reikšmingai prisidėsiančių prie švaresnių bei patogesnių kelionių. 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: