Šiuo metu sportininkams ir kitiems fiziškai aktyviai gyvenantiems asmenims esant karantine, treniruotės persikėlė į namus. Ta proga Jonavos kūno kultūros ir sporto centras primena, kodėl kiekvienos treniruotės pabaigoje labai svarbu atlikti tempimo pratimus.

„Atlikti tempimo pratimus būtina, kad po treniruotės atsipalaiduotų raumenys“, - pasakoja JKKSC kineziterapeutė Kristina Skuolytė, „po geros treniruotės kitą dieną pakelti rankas ar kilstelėti koją gali tapti kur kas didesniu iššūkiu nei nubėgti maratoną. Kad to išvengtumėte, užtenka kiekvieną treniruotę užbaigti tempimo pratimais.“

Tačiau tempimo pratimai gali atnešti kur kas daugiau naudos nei tik ramybė po treniruotės, kad kitą dieną kūnas neiškrės jums skausmingų iššūkių. Tempimo pratimai taip pat pagerins jūsų lankstumą, kraujotaką, taisyklingą laikyseną, atpalaiduos protą ir mintis, padės išlaikyti pastovų energijos lygį, išjudins giluminius raumenis, sumažins nugaros skausmo atsiradimo tikimybę ir pagerins ištvermę.

Trumpu apšilimu ir tempimo pratimais rekomenduojama ne tik užbaigti, bet ir pradėti treniruotę. Taip tinkamai paruošite savo kūną ir sumažinsite traumų pasireiškimo riziką.

Tempimo pratimų pavyzdžius galite rasti čia:

  • https://www.facebook.com/sportuokatsakingai/videos/359668471331144/
  • https://gamtosgrozioformule.lt/7-geriausi-tempimo-pratimai-pasalins-kuno-nuovargi/

 

 

JKKSC informacija

gamtosgrozioformule.lt nuotr.

Taip pat skaitykite: