Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) savo iniciatyva įvertino vartotojų skunduose nurodytas aplinkybes dėl UAB „Eimeta“ vykdomos veiklos bei nustačiusi Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimus, bendrovei skyrė baudą.
Nuo praėjusių metų rugsėjo iki gruodžio mėn. VVTAT gavo 175 vartotojų prašymus dėl UAB ,,Eimeta“, administruojančios elektroninę parduotuvę www.eimeta.lt. Vartotojai nurodė, kad bendrovė nepristatė užsakytų prekių, taip pat negrąžino sumokėtų pinigų.
Atsižvelgdama į tai bei tai, jog bendrovė nesprendė su vartotojais kilusių ginčų taikiai, VVTAT pradėjo tyrimą dėl UAB „Eimeta“ galimai vykdomos nesąžiningos komercinės veiklos.
Atlikus tyrimą, konstatuota, kad bendrovė klaidino vartotojus, priimdama prekių užsakymus bei jų apmokėjimus, tačiau jų nepristatydama laiku arba nepristatydama apskritai ir tokiu būdu iškreipė jų ekonominį elgesį siūlomų produktų atžvilgiu.
Įvertinus tyrimo aplinkybes, pažeidimo pobūdį, sunkumą, trukmę bei mastą, už Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimus, UAB „Eimeta“ skirta 10 156 eurų bauda.
VVTAT nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Vilniaus apygardos administraciniam teismui.
VVTAT inf.