Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) išnagrinėjo bylą dėl UAB „Ermitažas“ pažeistų Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų.

 

VVTAT sulaukė kelių vartotojų prašymų dėl kilusių ginčų su UAB „Ermitažas“. Vartotojai informavo, kad pardavėjas nevykdė pareigos atsakyti į rašytines vartotojų pretenzijas. Gavusi pirmąjį vartotojo prašymą, VVTAT įspėjo pardavėją dėl nevykdomų įsipareigojimų, tačiau pasikartojus nusiskundimams, buvo pradėta byla dėl Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatų pažeidimo.

 

Primename, kad Vartotojų teisių apsaugos įstatymas numato pareigą verslininkui neatlygintinai išnagrinėti vartotojo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą. Tais atvejais, kai verslininkas netenkina prašyme nurodytų vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, jo atsakyme taip pat turi būti pateikta informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą, kompetentingą spręsti vartojimo ginčą.

 

Įvertinus tyrimo metu nustatytas aplinkybes, bendrovės bendradarbiavimą bei siekį taikiai spręsti vartotojų ginčus, už Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 2 ir 3 dalyse nurodytų reikalavimų nesilaikymą UAB „Ermitažas“ skirta 400 eurų bauda.

 

VVTAT nutarimas per 30 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos gali būti apskųstas teismui Administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

Asociatyvi archyvo nuotr.

 

Taip pat skaitykite: