Kovo 29-ąją jau skelbėme, kad dėl remonto keisis eismo organizavimas per viaduką link Ruklos. Projektą įgyvendinanti bendrovė „YIT Lietuva“ pateikė ir eismo reguliavimo schemą, kurią rasite nuotraukų galerijoje. Tačiau jau šiandien ryte vairuotojai pakraupo: tokio eismo reguliavimo ant Ruklos viaduko niekas nesitikėjo ir portalo jonavoszinios.lt redakcijai pradėjo siųsti nuotraukas, filmuotą medžiagą bei pasipiktinimo žinutes:  

„Išvažiuoti misija neįmanoma. Čia šviesoforo reikia. Nes bus šakės. Vakar važiavau, vidury viaduko susikirtom su mašina, nes nesimato ar kas atvažiuoja iš priekio“;

„Šiandien ryte iš Ruklos važiuojant į Jonavą apstulbau – kelio darbininkai bet kaip pamoja ranka, ale reguliuoja eismą per viaduką. Tai čia taip visą vasarą bus, absurdas, būtinas šviesoforas. Ir dar, pėsčiųjų viadukas nėra pilnai apsaugotas kelio atitvarais, nugarmėt gali žemyn ant geležinkelio“;

„Gal blogai pažiūrėjau, bet nepastebėjau, kad kelio ženklai būtų įrengti iš toliau nuo  viaduko, kurie informuotų apie pirmenybę važiuojant juo. Pirmenybės ženklas nuo Jonavos pusės įrengtas prieš pat įvažiuojant į viaduką. Ar neturėtų bent 100 metrų atstumu nuo kliūties informuoti apie tai? “.

Šį rytą vairuotojų pastabos bei papildomi klausimai apie šviesoforus, atitvarus bei kitas eismo reguliavimo priemones dėl viaduko valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr.143 Jonava-Žasliai-Kalniniai Mijaugonys 1,189 km., perduotos VĮ „Lietuvos automobilių kelių direkcija“ ir  bendrovei „YIT Lietuva“. Pastaroji sureagavo pirmoji.

„Dėkoju už informaciją. Susisieksime su projekto komanda“,-  atsakė UAB "YIT Lietuva" ryšių su visuomene vadovė Akvilė Varanauskienė.

VĮ „Lietuvos automobilių kelių direkcija“ pažadėjo situaciją išsiaiškinti kuo operatyviau.

Sulaukus naujų žinių, informaciją papildysime.

Daugiau informacijos apie remontuojamus kelius – www.eismoinfo.lt

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: