Prieš dvejus metus, spalio 18 dieną, Jonavoje buvo atidarytas vieningas bendrovių „Jonavos paslaugos“, „Jonavos vandenys“ ir „Jonavos šilumos tinklai“ klientų aptarnavimo centras bei pradėjo veikti vieninga komunalinių įmonių (ir ne tik) savitarnos svetainė www.mokijonava.lt.
Tai – buvo vienas geriausių priimtų sprendimų – šiuo metu www.mokijonava.lt savitarnos svetaine naudojasi didžioji dalis miesto gyventojų. Jonaviečiai žino, kad klientų aptarnavimo centras ir savitarnos svetainė leidžia ne tik patogiai apmokėti sąskaitas, sudaryti sutartis, užsakyti paslaugas, registruoti gedimus, bet ir atsiskaityti už vaikų ikimokyklinį ugdymą, mokyklas, sporto, meno būrelius, matyti mokėjimų istoriją vienoje vietoje.
Vieningo klientų aptarnavimo centro projekto įgyvendinimo ir tęstinės veiklos vykdytojas – UAB „Jonavos paslaugos“ – stengiasi, kad sistema, procesai ir aptarnavimas tik gerėtų. „Moki Jonava“ personalo specialistai nuolat dalyvauja įvairiuose klientų aptarnavimo mokymuose, stiprina įgūdžius, gilina žinias, kelia kvalifikaciją.
Mūsų ateities vizija išlieka ta pati – tobulėti, augti bei kokybiškai suteikti paslaugas. Siekiame ir tobuliname sistemą, kad kiekvienam gyventojui naudotis vieningo klientų aptarnavimo centro teikiamomis paslaugomis bei savitarnos svetaine būtų patogu, paprasta ir aišku, o susisiekus su specialistais, būtų suteikta profesionali bei kokybiška konsultacija.
Kviečiame visus jonaviečius naudotis unikalia, jonaviečiui sukurta vieningo klientų aptarnavimo centro savitarnos svetaine – www.mokijonava.lt
Primename, kad skambinant bendruoju vieningo klientų aptarnavimo centro numeriu 8 700 44 877 Jūs būsite sujungti su specialistu, kuris atsakys į visus dominančius klausimus ar nukreips pas kitą Jums reikalingą specialistą.