Viešųjų pirkimų tarnyba (toliau – Tarnyba) skelbia apie skambučių centro, skirto tiek pirkimo vykdytojams, tiek tiekėjams konsultuoti bei teikti pagalbą viešųjų pirkimų ir pirkimų (toliau – pirkimai) klausimais, plėtrą. Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. pradės veikti dvi konsultavimo linijos.

KONSULTAVIMO LINIJA TELEFONO NUMERIU  +370 5 219 7000

Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. paskambinę telefono numeriu +370 5 219 7000, galėsite gauti šias konsultacijas:

  1. Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos klausimais – telefono aparato klaviatūroje reikės paspausti „1“;
  2. Skelbimų pildymo klausimais – spausti „2“;
  3. Ataskaitų pildymo ir sutarčių viešinimo klausimais – spausti „3“;
  4. Virtualios atestacijos sistemos techniniais klausimais – spausti „4“;
  5. Tiekėjų registracijos klausimais – spausti „5“;
  6. Kitais klausimais – spausti „6“ ir būsite sujungti su Tarnybos priimamuoju.

Ši konsultavimo linija veiks kiekvieną darbo dieną 8 – 12 val.

KONSULTAVIMO LINIJA TELEFONO NUMERIU  +370 5 219 7002

Nuo 2024 m. lapkričio 4 d. paskambinę telefono numeriu +370 5 219 7002, galėsite gauti:

  1. Konsultacijas bendraisiais žaliųjų, socialiai atsakingų ir inovatyvių pirkimų klausimais – telefono aparato klaviatūroje reikės paspausti „1“;
  2. Metodinę pagalbą bendraisiais pirkimų klausimais – spausti „2“.

Svarbu pažymėti, kad konsultavimo linija +370 5 219 7002 dirbs „autoatsakiklio“ principu. Tai reiškia, kad dėl konsultacijos skambinantis asmuo turės į autoatsakiklį įrašyti savo klausimą ir tuomet laukti skambučio iš Tarnybos konsultanto. Toks aptarnavimo būdas leis išvengti laukimo prie telefono ir sutaupys Jūsų laiką.

Ši konsultavimo linija veiks pirmadienį – ketvirtadienį 8 – 12 val.

Norėtume atkreipti dėmesį, kad konsultavimo linijos +370 5 219 7002 telefonu bus galima gauti atsakymus į bendro pobūdžio klausimus, susijusius su pirkimų teisiniu reguliavimu, pirkimų vykdymu, įskaitant darniųjų pirkimų klausimus.Kad galėtume padėti kuo daugiau besikreipiančiųjų, vienam pokalbiui numatoma skirti iki 15 minučių. Maloniai prašome supratimo, jei konsultantas nurodys, jog pokalbio laikas baigiasi – taip galėsime efektyviai padėti visiems, kam reikia mūsų pagalbos. O visus rūpimus klausimus ir toliau atsakysime el. paštu klausk@vpt.lt.  

Jeigu reikalinga konsultacija keliomis temomis, juos reikėtų užduoti atskirai, t. y. jei reikalinga konsultacija dėl darniųjų pirkimų – šią klausimo dalį pateikite paspaudę „1“, kitą klausimo dalį (kur reikalinga metodinė pagalba kitais klausimais) – įrašykite paspaudę „2“. Jei Jums reikalinga išsami ir/arba daug skirtingų klausimų apimanti konsultacija, maloniai prašome kreiptis el. paštu klausk@vpt.lt.

Konsultacijos dėl Viešųjų pirkimų, atliekamų gynybos ir saugumo srityje, įstatymo, Koncesijų įstatymo bei Įmonių, veikiančių energetikos srityje, energijos ar kuro, kurių reikia elektros ir šilumos energijai gaminti, pirkimų taisyklių aiškinimo klausimais, bus teikiamos tik elektroniniu paštu (klausk@vpt.lt).

Visi į Skambučių centro linijas įeinantys bei išeinantys skambučiai bus įrašomi bei bus galimi tik Skambučių centro darbo metu, t. y. nuo 8 iki 12 val. – jei nesulauksite skambučio iš Tarnybos konsultanto iki 12 val., šio skambučio reikėtų tikėtis kitą skambučių centro darbo dieną (priklausomai nuo linijos) nuo 8 iki 12 val.

Viešųjų pirkimų tarnyba

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: