Gautas signalas iš kelių buvusių darbuotojų

„Keli parduotuvės „Merės“ darbuotojai norėtų paviešinti, kaip vadovai elgiasi su darbuotojais ir kas vyksta šioje parduotuvėje“, - rašė moteris, dabar jau buvusi šio prekybos tinklo darbuotoja.

„Yra 4 žmonės, kurie norėtų paviešinti Jonavos "Merės"  situaciją - kaip elgiamasi su darbuotojais ir kaip yra apgaudinėjami pirkėjai, ir kaip į tai atreagavo generalinė vadovė iš Latvijos“, - dar birželio mėnesį parašė kitas, dabar jau buvęs šios parduotuvės darbuotojas.

Susisiekus su jais, kantriai laukta, kol asmenys, nepanorę atskleisti savo tapatybių, pasiruoš pasakoti savo istorijas.

Pirkėjai apgaudinėjami

Po kurio laiko, liepos mėnesį sulauktos istorijos, kas vyksta ir kas slepiasi pirkėjams nematomoje pusėje.  Anot buvusių darbuotojų, šaldyta produkcija po dvi paras būdavo palikta sandėliuose be šaldymo, o vėliau, kai atsilaisvina prekybos salės lentynos, į prekybą išstatomi net "pajuodę cepelinai". Ir tai, anot buvusių darbuotojų, kartodavosi nuolat, kuomet į parduotuvę buvo pristatyta per daug užsakytos produkcijos. Su mėsa, anot darbuotojų, elgiamasi dar "išradingiau" - etiketės su pasibaigusio galiojimo data pašalinamos, o mėsa vėl parduodama.  

„Pastoviai būdavo nuplaunamos etiketes ar rėžtuku nubrėžiamos, kai pasibaigdavo galiojimas, ir mėsos vėl dedamos į prekybą. Dešros tepamos aliejais ir vėl parduodamos. Šaldyta produkcija gulėdavo sandėlyje po parą ar dvi ne šaldikliuose. Tekdavo matyti, kuomet jau pajuodę cepelinai vėl atsirasdavo prekybos salėje. Ir ne tik cepelinai, bet ir kiti gaminai – atitirpsta, vėl užšaldomi ir  vėl į prekybą. Per daug produkcijos užsisakydavo, todėl turbūt taip ir elgdavosi, matomai utilizuoti nepelninga, neparanku“, - kalbėjo su portalu jonavoszinios.lt susisiekęs buvęs Jonavos „Mere“ darbuotojas.

„Mere“ vadovybė nereagavo?

Kaip pasakojo darbuotojai, į jų pastabas dėl pasibaigusio galiojimo produkcijos pardavimų nereagavo nei Jonavos „Meres“ direktorė, nei generalinė vadovė atkirtusi, jog jei parduotuvė pelninga, jai vidaus tvarka nerūpi, o Jonavos „Mere“ dirba gerai, pretenzijų nėra, pasakojo buvęs darbuotojas.

Pasakodami apie galimą pirkėjų apgaudinėjimą,  darbuotojai užsiminė ir apie mobingą darbo vietoje. Jų žodžiais tariant, jie sulaukė ir grasinimų apie atleidimus dėl to, kad nebuvo linkę taikstytis su "pašvinkusios" produkcijos pardavimais, kad nenorėjo sutikti su vienašališkai, už neva tai neaiškius prasižengimus ar nepaklusimus pakeistais darbo grafikais ar darbo sąlygomis: „Dėl tokio valdžios požiūrio mes dviese patys išėjom iš darbo, kiti du buvo atleisti“.

Baiminasi dėl pirkėjų sveikatos  

Vienas iš keturių buvusių darbuotojų tvirtina, kad buvo imtasi veiksmų, dėl kurių teko susidurti ir su policija. Darbuotojai, neapsikentę pirkėjų apgaudinėjimo, nusprendė filmuoti ir fotografuoti, kaip „tvarkomasi“ su pasibaigusio galiojimo produkcija, dėl ko buvo iškviesta policija dėl privačioje valdoje fiksuojamų vaizdų. Įrašus darbuotojams teko pašalinti. To pasekoje, netekti įrodymai, kuriuos darbuotojai ketino pateikti Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai. Pastaroji, sulaukusi tik žodinio perspėjimo apie galimus pažeidimus paprašė pateikti įrodymus, kurių, deja, jau nebuvo.  

Tačiau darbuotojai nelinkę tylėti bent jau viešumoje,  tad nusprendė atskleisti savo istorijas ir perspėti pirkėjus, kad prekes Jonavos „Meres“ parduotuvėje rinktųsi itin atidžiai, nes namo gali  parsinešti "pašvinkusios" produkcijos, kurios etiketės buvo pašalintos.

„Nežinia, kokį produktą parsinešite namo, jei jis be etiketės arba buvo kelis kartus atitirpintas ir vėl užšaldytas. Todėl norime perspėti, kad viską atidžiai apžiūrėtumėte, ką perkate, juk valgant tokį maistą yra rizika apsinuodyti.

Žinoma, mes įtariame, kad kurį laiką parduotuvė aprims, gal netinkamos produkcijos nepardavinės, nes mes visi, išeidami iš darbo pareiškėm, kad viešinsim, kaip apgaudinėjate žmones. Gal kurį laiką pabijos rizikuoti“, - šnekėjo vyriškis.

Sureagavo ne iki pabaigos

Šios savaitės pradžioje prekybos centrui „Mere“ išsiųsta užklausa dėl buvusių darbuotojų metamų kaltinimų jiems bei paprašyta pateikti komentarą. Maždaug pusvalandis po laiško išsiuntimo sulauktas skambutis iš užslaptinto telefono numerio. Moteris, prisistačiusi, kad skambina iš „Meres“ , nepasakiusi nei pareigų, vardo ar pavardės tvirtino, kad buvę darbuotojai susimokė, kad tai yra melas ir šmeižtas, kad parduotuvėje nevyksta nieko tokio, ką kalba darbuotojai, kurie galimai kerštauja už dviejų iš jų atleidimus.  Moteris iš „Meres“ dar kartą paraginta raštu pateikti atsakymus į metamus kaltinimus, paprašyta paaiškinti viską raštu, kad nekiltų jokių kitų interpretacijų. Tuo pokalbis su beveik neprisistačiusia moterimi ir baigėsi. Negautas konkretus atsakymas raštu, nepateikti įrodymai, paneigiantys metamus kaltinimus dėl produkcijos, ir, galiausiai, vis tik liko neaišku, su kuo vyko pokalbis.  

 

 

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: