,,Sveiki. Kodėl niekas nemato betvarkės Plento gatvės ,,Maximoje"? Norėjau nusipirkti trešnių, bet kai priėjau prie lentynos, pakilo musių spiečius , o kai pamačiau trešnes - supuvę, net su rūgimo kvapu.

Kas čia per tvarka? Pasakiau kasoj apie tai pardavėjai, tai ji atšovė, kad vaisių netvarko. Jei pardavėjos pačios nemato, taip ir gulės puvėkai?", - dar praėjusį sekmadienį pasakojo į redakciją paskambinusi Nijolė.

Skaitytojos nuotr.

Moteris pridūrė, kad parduotuvėje jai ne kartą teko įsigyti ir sušalusių svogūnų. Išsakyta nuomonė, kad būtent joje esančiose vaisių lentynose neretai pasitaiko prastos kokybės vaisių .

Pirkėjos pastebėjimai perduoti ,,Maximos" vadovybei. Ji apgailestauja dėl nemalonių patirčių. 

,,Apgailestaujame, kad pirkėjams teko susidurti su tokia situacija. Plento gatvėje esančioje parduotuvėje yra daržovių ir vaisių skyriuje dirbantys žmonės, ne pardavėjai, kurie kelis kartus per dieną perrenka prekes. Deja, didelė dalis šviežių vaisių ir daržovių yra jautresni kontaktui su aplinka, pavyzdžiui, kai pirkėjai dedasi prekes į maišelį, jas renkasi, gali būti pažeidžiama uogų odelė. Dėl to paspartėja gedimo procesai ir itin sudėtinga visą dieną išlaikyti nepakitusią aukštą kokybę, ypač jei parduotuvėje yra didesnis pirkėjų srautas", - teigė ,,Maximos" komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.  

Pabrėžiama, kad ,,Maxima" yra dėkinga pirkėjams, kurie perduoda savo atsiliepimus.

,,Juos galima išsakyti bet kuriam parduotuvės darbuotojui – informacija yra perduodama parduotuvės vadovams. Dar kartą atsiprašome dėl šios situacijos", - teigė ,,Maximos" atstovė.

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: