Portalas jonavoszinios.lt gavo jonavietės Viltės užklausą apie, jos manymu, netikslingai jai priskaičiuotą vienkartinį plastikinį maišelį Jonavos ,,Maxima" kasoje. Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė komentuoja situaciją, atsiprašo pirkėjos ir dėkoja už pastebėjimą.
Ar nebeliko nemokamų plastikinių maišelių?
Jonavietė Viltė (vardas pakeistas, redakcijai žinomas) apsipirkusi Plento g. esančioje ,,Maxima" parduotuvėje tik vėliau pastebėjo, jog jai priskaičiuotas vienkartinis plastikinis maišelis, į kurį parduotuvės darbuotoja supakavo keptą viščiuką. Anot moters, ji jaučiasi apgauta ne dėl vieno cento, bet dėl to, jog Maxima deklaruoja, kad ,,...vienkartiniai plastiko maišeliai pirkėjams liks nemokami įsigyjant šviežią mėsą, jos gaminius bei šviežią žuvį, kai užtikrinant higieną bei saugos reikalavimus šias prekes supakuos parduotuvės darbuotojai.”
Moteris teiraujasi, ar jau nebeliko nemokamų plastikinių maišelių? Kodėl kasininkas nepasitikslino dėl maišelio kilmės, jei jis, pvz., buvo atsineštas iš namų arba, kaip minėta aukščiau, keptą viščiuką į popierinį ir dar papildomai į plastikinį maišelį supakavo salės darbuotojas?
Moteris taip pat atkreipia dėmesį, jog papildomų plastikinių maišelių galimai nereikėtų, jei kepta produkcija būtų pakuojama į specialius folijos maišelius, o ne į plonus, linkusius permirkti popierinius maišelius, kurie kiek anksčiau buvo žymiai patvaresni.
Dėkojame už pastabumą ir apgailestaujame dėl nesusipratimo
Situaciją komentuoja Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė:
Dėkojame klientei už pastabumą ir apgailestaujame dėl nesusipratimo. Ypač lengvi vienkartiniai plastiko maišeliai „Maximos“ pirkėjams yra nemokami įsigyjant šviežią mėsą, jos gaminius bei šviežią žuvį, kai užtikrinant higieną bei saugos reikalavimus šias prekes supakuos parduotuvės darbuotojai. Šiuo atveju įvyko klaida, dėl kurios atsiprašome.
Prie kasos pirkėjui atsinešus prekių vienkartiniuose maišeliuose, parduotuvės darbuotojai turi pasitikslinti, ar maišelius pirkėjas atsinešė su savimi iš namų, ar pasiėmė prekybos salėje. Reguliarioje kasoje darbuotojas turi paprašyti pirkėjo įvardyti, kiek vienkartinių maišelių pasiėmė prekybos salėje ir įmušti juos į kasą. Tuo tarpu savitarnos kasose pirkėjas nuskenavęs specialų žetoną, pats įveda prekybos salėje pasiimtų vienkartinių maišelių kiekį ir šie įsiskaičiuoja į bendrą krepšelio sumą.
Esame dėkingi savo klientams už pastebėjimus – jie leidžia mums tobulėti ir suteikti maksimaliai gerą apsipirkimo patirtį. Savo ruožtu, darbuotojams priminsime mūsų parduotuvėje galiojančią tvarką, apmokestinus ypač lengvus vienkartinius plastiko maišelius. Taip pat, klientai turintys pastebėjimą ar klausimą, visada gali kreiptis į parduotuvės darbuotojus, nemokamu infolinijos telefonu 8 800 20050 ar el. paštu klientai@maxima.lt.