Portalas jonavoszinios.lt gavo Antano laišką apie akciją ,,Su Ačiū beveik už ačiū”, kuria jis nusivylė apsipirkdamas vasario 10-ąją Maximos parduotuvėje Jonavoje, Plento gatvėje. Jonaviečio laiškas su išsakytomis pretenzijomis perduotas prekybos tinklui, kuris apgailestauja dėl situacijos, pateikia paaiškinimus bei tvirtina, kad kiekvieno kliento pastebėjimai yra svarbūs.  

,,Su Ačiū beveik už ačiū arba visai nieko”  

Anot jonaviečio, prekybos tinklas Maxima nepasirūpino, kad visiems pirkėjams užtektų akcijos prekių, todėl, jo žodžiais tariant, tai ir erzina, ir gaišina.    

,,Gal ir geros tos akcijos, kai perki už tam tikrą sumą ir už vieną centą gauni tai šokoladą, tai aliejaus, o praeitą savaitę dalino kremą ,,Rududu”. Bet viskas gražu tik iš pirmo žvilgsnio, o šią Maximos akciją pavadinčiau kitaip - ,,Su Ačiū beveik už ačiū arba visai nieko”.   

Ankstesniais metais skelbimai apie akcijas buvo prie pat kasų, o kasininkės net neraginamos duodavo produktą už vieną centą, kurie buvo sudėti joms ,,po ranka”. Kai šiemet startavo ši akcija, kasoje vargiai sulauksi priminimo, kad man priklauso produktas už vieną centą. O nuskanavus prekes ir prisiminus apie akciją, turi bėgti į parduotuvės priekį pasiimti tos 1 cento prekės. Dar ,,geriau” gavosi šį šeštadienį, kuomet ,,Rududu” dalinimo akcija dar nesibaigė, bet baigėsi pats kremas. (Kalbu apie Maximą Plento gatvėje, vasario 10 d., o akcija vyko iki vasario 12 d.). Kam skelbti tokias akcijas, jei nėra reikiamo kiekio prekių? Kam gaišinti pirkėjų ir eilėje belaukiančių kitų žmonių laiką? Ar ne geriau būtų patogiai tiek kasininkėms, tiek pirkėjams sudėlioti akcijos prekes arba visai nedaryti tokių akcijų? Kam erzinti žmones?”, - rašė Antanas. 

Prekės už 0,01 Eur buvo išgraibstytos 

Prekybos tinklo ,,Maxima” Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė – Šeškuvienė apgailestauja dėl situacijos bei detaliau paaiškina, kodėl nepavyko pasinaudoti aptariama akcija.  

,,Dėkojame pirkėjui, kad kreipėsi ir apgailestaujame, jog nepavyko pasinaudoti  akcija. Visgi primename, kad akcijos prekių kiekis yra ribotas. Juolab, kad visose šalies „Maximose“ nuo praėjusio penktadienio iki sekmadienio praūžus „Didžiųjų nuolaidų dienoms“, kai perkant dvi skirtingas ar vienodas ne maisto prekes, joms buvo taikoma 50 proc. nuolaida, sulaukėme itin didelio pirkėjų srauto, o savo ruožtu ir susidomėjimu akcija „Su AČIŪ beveik už ačiū“, kurios prekės už 0,01 Eur taip pat buvo išgraibstytos.  

Informaciją apie „Su AČIŪ beveik už ačiū“ akciją skelbiame parduotuvių reklaminiuose plakatuose, internetiniame puslapyje ir mobilioje programėlėje. Juose pirkėjams paaiškiname, kad ateidami prie kasos ar apmokėdami už prekes, jie įsitikintų ar akcijoje dalyvaujančią prekę turi savo krepšelyje. Kasos darbuotoja neprivalo klientams paduoti akcinės prekės, mat kiekvieno kliento poreikis yra skirtingas. Juolab, kad tokiu būdu gaišintume pirkėjų laiką -  susidarytų eilės ir nukentėtų jų aptarnavimo greitis ir kokybė. Stengiamės užtikrinti, kad akcijos prekės už 0,01 ct pirkėjams būtų aiškiai pastebimos ir lengvai prieinamos.  

Visgi šias pirkėjo įžvalgas būtinai perduosime kolegoms, atsakingiems už pasiūlymą „Su AČIŪ beveik už ačiū“, nes kiekvienas klientas mums yra svarbus – jų pastebėjimai padeda mums tobulėti”, - komentuoja Indrė Trakimaitė – Šeškuvienė. 

 

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: