Šių metų liepos mėnesį rašėme, kad VŠĮ ,,Jonavos ligoninėje" pradėtas vidaus auditas po to, kai gautas jonavietės skundas dėl jos senelio galimo nepriežiūros atvejo Jonavos ligoninės Priėmimo - skubiosios pagalbos skyriuje. Plačiau apie tai galite skaityti paspaudę nuorodą čia. 

Po atlikto vidaus audito gauta  Jonavos ligoninės neplaninio audito ataskaita. 

Kaip rašoma neplaninio audito ataskaitoje, tyrimo užduotis – išsiaiškinti galimą VšĮ Jonavos ligoninės Priėmimo skubios skyriaus darbuotojų paciento aptarnavimo paslaugos neatitikimą veiklos procedūros reikalavimams, remiantis 
el. paštu gautu laišku „Dėl pacientės skundo dėl senelio apžiūros“.

Audito metu analizuota atvykusio paciento į Priėmimo skubios pagalbos skyrių atvejis, remiantis tuo metu dirbusių ir pacientą aptarnavusių darbuotojų paaiškinimais.

Kokybės vadybos sistemos audito išvados: 

1. Pacientą (jo atstovą) išklausiusios ir liepusios palaukti budinčio gydytojo dėl tolimesnio jo apžiūrėjimo darbuotojos veiksmai nepažeidė esamų teisės bei vidaus norminių aktų, apibrėžiančių Priėmimo skubios pagalbos skyriaus veiklą, darbuotojo pareigas bei paciento teises, reikalavimų, atitinkančių gerąją klinikinę praktiką;

2. Audito metu išsiaiškinta, jog pacientą, lydėjusieji jo atstovai išsakę situaciją dėl atvežto paciento ir gavę atsakymą dėl poreikio palaukti budinčio gydytojo apžiūros, pradėjo reikšti savo nepasitenkinimą aptarnavimo kokybe, nepagarbiai bendrauti su tuo metu skyriuje dirbusiomis darbuotojomis; 

3. Konstatuojame, jog Priėmimo skubios pagalbos skyriaus paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės ir vidaus norminių aktų pažeidimo auditavimo metu nenustatyta;

4. Informuojame, kad VŠĮ Jonavos ligoninėje toleruojamas abipusiai aiškus, sklandus, informatyvus ir pagarbus bendravimas. Atsižvelgiant į sudėtingiausias situacijas su pacientais (jo atstovais) Įstaigos viduje netoleruojamas nepagarbus, žeminantis pacientų (jų atstovų) bendravimas  su darbuotojais.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: