Portalo jonavoszinios.lt redakcija sulaukė pasipiktinusio jonaviečio skambučio. Vyriškis pasakojo, kad birželio 30-ąją, atvykęs jam paskirtu laiku į Jonavos teritorinį Sodros skyrių pastebėjo, jog visi Sodros klientai turi tam tikrą laiką laukti už durų, kol į vidų pakvies specialistai.

„Bėda tame, kad lauke svilinantis karštis: apie 11 val. saulė kepino jau iki 27 laipsnių, o lauke nėra nei pavėsio, nei kur atsisėsti. Juk nėra paslaptis, kad dažniausiai į Sodrą atvyksta tam tikrų sveikatos sutrikimų turintys žmonės. Aš ir pats širdininkas, astmininkas, todėl stovėti lauke tokiame karštyje ir laukti specialistų malonės, kol mus įleis, nenormalu. Taip, iki paskirto vizito laiko žmonės atvyksta 10 ar 20 min. anksčiau, o Sodroje juk yra laukimo salė - ten ir pavėsis, ir kėdės, todėl žmonės, laikydamiesi reikalavimų, galėtų savo vizito pas specialistą laukti ir laukimo salėje, kuri dabar yra tuščia“, - dar vakar pasakojo vyriškis.

Birželio 30 -ąją visoje šalyje dar galiojo karantinas. Nuo šiandien, liepos 1-osios šalyje paskelbta ekstremalioji situacija, tad užklausą dėl klientų aptarnavimo atšaukus karantiną pateikėme Sodros komunikacijos skyriui. Tačiau į klausimus, ar nuo liepos 1 d., kuomet šalyje bus atšauktas karantinas, keisis ir aptarnavimas teritoriniuose skyriuose; ar atvykstantys klientai bus įleidžiami į laukimo salę, kad netektų laukti lauke kaitinant saulei, šiandien gautas apgailestavimas dėl sukeltų nepatogumų ir ne itin tikslus atsakymas dėl laukimo salės.  

„Apgailestaujame, kad skaitytojui teko patirti nepatogumų. Karantino metu galiojo griežti ribojimai, numatantys, kiek žmonių gali būti aptarnaujama vienu metu atitinkame plote. Vadovaudamiesi reikalavimais, „Sodros“ specialistai pasitikdavo klientus ir kviesdavo juos į vidų, kai ateidavo konkrečiam žmogui paskirtas priėmimo laikas. Tikimės, kad karantinui pasibaigus ir ribojimams švelnėjant galėsime sukurti klientams patogesnes laukimo sąlygas. Vis dar išlieka būtinybė vizitui registruotis iš anksto – tai galima padaryti internetu https://www.sodra.lt/isankstine-klientu-registracija , telefonu 1883 arba (+370) 5 250 08“, - teigiama Sodros komunikacijos skyriaus atsiųstame atsakyme.

Tiesa, skambinęs vyriškis priekaištų patiems Jonavos Sodros specialistams neturėjo, anaiptol, dėkojo už malonų ir gerą aptarnavimą, tačiau laukimas už durų ne itin palankiomis oro sąlygomis jam apkarto.

Pasibaigus karantinui, tačiau besitęsiant ekstremaliai situacijai, „Sodra“ klientų aptarnavimo skyriuose ir toliau priims tik iš anksto užsiregistravusius gyventojus.

„Tiems mūsų klientams, kurie dėl įvairių asmeninių ar sveikatos priežasčių negali pasinaudoti paslaugomis per nuotolį, reikia kontaktinių paslaugų. Nuo birželio 1 d. atsidarius klientų aptarnavimo padaliniams, juose kasdien apsilanko apie 1700 gyventojų.

Kviesdami iš anksto registruotis apsilankymui „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, ne tik užtikriname gyventojų ir mūsų darbuotojų saugumą, bet ir efektyviau planuojame darbą. Be to, klientai sutaupo laiko, nes nereikia priėmimo laukti eilėje“, – sako Evaldas Mikutis, „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas.

Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija, paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.

Klientai, atvykstantys į „Sodros“ skyrius, kaip ir anksčiau privalo dėvėti apsaugines veido kaukes, dezinfekuotis rankas, laikytis saugaus atstumo.

Daugeliu klausimu konsultuotis su „Sodros“ specialistais galima ir telefonu 1883. Per dieną „Sodros“ informacijos centras sulaukia apie 4 tūkst. skambučių.

Prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui arba www.sodra.lt/draudėjui  kiekvienas vartotojas gali pateikti prašymus, paklausimus, bendrauti realiuoju laiku (chat), suformuoti reikiamus duomenis.

 

Taip pat skaitykite: