„LTG Link“ vadovas Linas Baužys pabrėžia, jog elektrifikacijos projektas yra ypač svarbus tam, kad jau po kelerių metų naujais elektriniais traukiniais šalies gyventojai galėtų keliauti dar tvariau ir patogiau: „Kol geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda atkarpose vyks elektrifikacijos darbai, dėmesį telksime tiek į aiškų klientų informavimą apie traukinių eismo pokyčius, tiek į dialogą su kitais vežėjais, siekdami, kad viešuoju tarpmiestiniu transportu besinaudojančius žmones pokyčiai paveiktų kuo mažiau. Tikiuosi, kad toks bendradarbiavimas bus dar vienas žingsnis siekiant didesnės sinergijos tarp skirtingų viešojo transporto rūšių“.

Bendrovė tiek visuomenei, tiek keleivių vežėjams išsamiai pristatė laukiančius pokyčius ir maršrutus, kuriuose laikinai bus ribojamas eismas. „Bus išsaugoti rytiniai ir vakariniai traukinių reisai, o sekmadieniais numatomas įprastas traukinių eismas. Be to, tiek Velykų savaitę, tiek vasarą numatomas eismo atnaujinimas“, – primena L. Baužys.

Keleivių vežėjai autobusais atsiliepė į prašymą ir žada padaryti viską, kad susisiekimas tarp Vilniaus ir Klaipėdos, Vilniaus ir Šiaulių bei Kauno ir Šiaulių, kol bus ribojamas traukinių eismas, išliktų toks pat reguliarus ir patogus, koks buvo važiuojant traukiniams visais grafikais ir visais maršrutais.

„Ten, kur važiuoja traukiniai ir kur jų eismas bus laikinai apribotas, siųsime didžiausius turimus dviaukščius autobusus. Taip pat kreipiausi į Lietuvos transporto saugos asociaciją (LTSA), kad prireikus tuo pačiu maršrutu leistų mums siųsti po keletą transporto priemonių. Toks sprendimas būtų tinkamiausias, nes galėtume lanksčiai reaguoti į situaciją, nereikėtų vienu ar kitu maršrutu siuntinėti pustuščių autobusų“, – sako bendrovės TOKS generalinis direktorius Arūnas Indrašius.

Jo teigimu, daugiausia dėmesio bus skiriama maršrutams link Klaipėdos, Šiaulių, kur tradiciškai vyksta daugiausia keleivių.

Reaguoti į pasikeitusią situaciją žada ir kiti keleivių vežėjai. „Visada padėjome ir padedame vieni kitiems. Nesyk yra tekę vežti sugedusių traukinių keleivius, pagelbėsime ir dabar. Prireikus siųsime papildomų autobusų, kad keleiviai neliktų laukti stotyse. Būtent žmonės mums, keleivių vežėjams, yra didžiausias prioritetas, turime pirmiausia atsižvelgti į jų poreikius“, – pabrėžia Klaipėdos autobusų parko generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas.

Pasak A. Indrašiaus, keleivių vežėjai autobusais nesitiki, jog autobusų stotis išsyk užgrius didžiuliai papildomi keleivių srautai: „Traukiniai važinės rytais, vakarais, savaitgaliais, kai keleivių būna daugiausia. Likusiu metu su padidėjusiu darbo krūviu tikrai susidorosime, ypač tuo atveju, jei pavyks gauti teigiamą LTSA atstovų sprendimą“.

Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis tvirtina, jog skirtingų transporto rūšių keleivių vežėjų bendradarbiavimas visada svarbus, o šiuo atveju – ypač aktualus. „Mūsų bendras tikslas yra geriausios sąlygos keleiviams, o šiuo metu priimti sprendimai  rodo, jog vieningai dirbame jų labui. Tiek vežėjų geležinkeliu, tiek kelių transportu tikslas yra vienas: siekti, kad šalies gyventojai dažniau rinktųsi ne nuosavus automobilius, bet viešąjį transportą – nesant galimybės važiuoti traukiniu, persėstų į kitos rūšies viešąjį transportą. Tikimės, kad, pasibaigus geležinkelių elektrifikavimo projektui, visi buvę keleiviai sugrįš“.

Keleivių vežėjai primena, jog keliones planuojantys klientai kviečiami bendrovės interneto svetainėje www.LTGLink.lt, bendrovės mobiliojoje programėlėje ar kitais „LTG Link" kanalais pasitikslinti dėl konkrečių juos dominančių traukinių reisų pakeitimų. Autobusų grafikus galima pasitikrinti www.autobusubilietai.lt.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: