Nuo liepos 1 dienos nebeliks banko „Luminor“ Jonavos klientų aptarnavimo skyriaus?

Nuo liepos 1 dienos nebeliks banko „Luminor“ Jonavos klientų aptarnavimo skyriaus?
BAL 11
2019-04-11 11:30 2019

Jonaviečiai puse lūpų šnabždasi, kad nuo šių metų liepos 1 dienos nebeliks banko Luminor Jonavos klientų aptarnavimo skyriaus. Oficialiai apie Jonavos skyriaus uždarymą – neskelbiama, tačiau nepatvirtintais duomenimis, skyriaus darbuotojai jau yra gavę atleidimo lapelius nuo š.m. birželio 28 d.

Oficialioje „Luminor“ banko interneto svetainėje skelbiama, kad iš pagrindų pertvarkoma klientų aptarnavimo sistema.

 „Šiais metais „Luminor“ bankas pertvarkys klientų aptarnavimo tinklą ir įdiegs naują klientų konsultavimo koncepciją. Tai dalis banko strategijos ir anksčiau paskelbto plano keisti veiklos modelį.(...) Transformuojant tinklą bus peržiūrėtas klientų aptarnavimo centrų skaičius, bus atidaryti naujos koncepcijos klientų konsultavimo centrai, apjungti arba uždaryti netoliese esantys, atnaujintos savitarnos zonos ir bankomatų tinklas, bankas palaipsniui atsisakys grynųjų pinigų operacijų konsultavimo padaliniuose. Bus peržiūrimas konsultavimo bei aptarnavimo modelis, stiprinamas nuotolinis konsultavimas, vartotojams bus siūloma daugiau skaitmeninių paslaugų, kurios leis finansus tvarkyti nuotoliniu būdu. Taip pat bus plėtojamas vieningas „Luminor“ bankomatų tinklas Baltijos valstybėse. Pokyčiai bus įgyvendinami per visus 2019 metus (...)“, - internete skelbia "Luminor".

Šiais metais vasario ir kovo mėnesį jau uždaryti Šalčininkų, Jurbarko, Mažeikių,  Kretingos ir Raseinių skyriai. Koks Jonavos skyriaus likimas, oficialiai kol kas neskelbiama, tačiau patikimi šaltiniai informavo, kad liepos 1 d. Jonavos klientų aptarnavimo skyrius galimai nebedirbs, bet bankomatai - liks. Anot neoficialaus šaltinio,  keturi Jonavos skyriaus darbuotojai yra gavę pranešimą apie atleidimą iš darbo nuo birželio 28 dienos.

Susisiekus su „Luminor“ banko spaudos atstovu dėl informacijos patvirtinimo ar paneigimo, oficialus atsakymas kol kas negautas. Sulaukus "Luminor" atstovo komentaro – informaciją papildysime.

Uždarydami klientų aptarnavimo skyrius bankas kviečia klientus naudotis "Luminor" interneto banku ir visas bankines operacijas atlikti nuotoliniu būdu.

Turinys atnaujintas 12 val. 03 min.:  

"Kaip jau paskelbėme metų pradžioje, šiais metais pertvarkome mūsų klientų konsultavimo skyrių tinklą, nes norime keisti konsultavimo skyrių teikiamas paslaugas, daugiau kreipdami dėmesį į pridėtinės vertės finansines konsultacijos, o taip pat stiprinti nuotolinį klientų konsultavimą bei skatinti juos naudotis skaitmeniniais banko kanalais.

Šiuo metu esame sprendimo priėmimo fazėje dėl pokyčių konkrečiuose skyriuose, tad kai tik priimsime galutinį sprendimą, tuomet apie tai pranešime asmeniškai mūsų klientams bei viešai visoms suinteresuotoms šalims. Bet kokiu atveju užtikriname, kad ir toliau teiksime paslaugas savo klientams bei aktyviai veiksime Lietuvoje", - rašo Luminor Bank AS Lietuvos skyriaus Komunikacijos vadovė Giedrė Bielskytė. 

 

 

Panašūs straipsniai

SEB bankas įspėja: kitą savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas įspėja: kitą savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB banke vasario 14–17 dienomis bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikia...

Jonavietis perspėja apie sukčius: „Mane taip užliūliavo, kad vos nepasimoviau“

Jonavietis perspėja apie sukčius: „Mane taip užliūliavo, kad vos nepasimoviau“ 2

Jonavietis dalijasi įgyta patirtimi telefonu bendraujant su galimais sukčiais ir perspėja kitus, kad neužkibtų ant jų kabliuko. Anot vyriškio, skambinantysis kalbėjo taip įtikinamai, jog tik per plauką jonav...

„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

„Sodra“ atveria klientų aptarnavimo skyrius

Nuo birželio 1 d. pradeda veikti „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai. Gyventojai, norintys gauti tiesioginę konsultaciją su „Sodros“ specialistais, savo vizitą turės susiplanuoti – prieš atvykstant į priima...

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

Laukiantiems siuntos. Atsakymai į 5 dažniausiai užduodamus klausimus

3000 skambučių, 900 laiškų ir 300 žinučių per socialinius tinklus – maždaug tiek užklausų iš klientų kasdien sulaukia AB Lietuvos paštas klientų aptarnavimo centras. Per visą karantino laikotarpį buvo dienų,...

Karantino metu klientams laikinai duris atvers Šiaulių banko skyrius Jonavoje

Karantino metu klientams laikinai duris atvers Šiaulių banko skyrius Jonavoje

Balandžio 8-15 dienomis Šiaulių bankas papildomai atidarys 8 klientų aptarnavimo padalinius, kuriuose klientai galės atlikti visas finansines operacijas.  Jonavos mieste Šiaulių ban...

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Užimtumo tarnyboje atnaujinamas kontaktinis darbo ieškančių asmenų aptarnavimas

Užimtumo tarnyba, reaguodama į Vyriausybės paskelbtas karantino švelninimo sąlygas, nuo birželio 1 d. klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams, tačiau naujų klientų regis...

Kaupti ar nekaupti pensijai: apsispręsti liko dvi savaitės

Kaupti ar nekaupti pensijai: apsispręsti liko dvi savaitės

Šiemet į antros pakopos pensijų kaupimą įtrauktiems gyventojams liko mažiau nei 2 savaitės apsispręsti – dalyvauti pensijų kaupimo sistemoje, ar ne. Neapsisprendusius gyventojus „Sodra“ ragina nelaukti pasku...

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas neva iš banko siunčiamas SMS žinutes

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas neva iš banko siunčiamas SMS žinutes

SEB bankas sulaukė pranešimų apie tariamai banko vardu siunčiamas trumpąsias žinutes. Jose sukčiai informuoja žmones apie neva iš banko gautą pranešimą ir atsiunčia nuorodą į netikrą interneto banko svetainę...

VMI atveria gyventojų aptarnavimo padalinius

VMI atveria gyventojų aptarnavimo padalinius

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad švelninant šalyje paskelbto karantino sąlygas, nuo birželio 1 d. atveriami gyventojų aptarnavimo padaliniai visoje Lietuvoje. Atsiž...

SEB bankas primena: savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas primena: savaitgalį laikinai nebus teikiamos kai kurios paslaugos

SEB bankas primena, kad šį savaitgalį, vasario 14–17 dienomis, bus diegiama nauja IT platforma, kuria valdoma dauguma banko teikiamų paslaugų ir verslo procesų. Dėl to laikinai neveiks interneto bankas, mobi...

Atidėlioti neverta – pajamų deklaracijas kol kas pateikė tik pusė savarankiškai dirbančiųjų

Atidėlioti neverta – pajamų deklaracijas kol kas pateikė tik pusė savarankiškai dirbančiųjų

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad pajamas iš individualios veiklos už 2019 metus deklaravo daugiau nei 132 tūkst. gyventojų, tačiau pajamų deklaracijas iki liepos 1 dienos už minėtą laikot...

Naudingi patarimai gyventojams ir verslui: kaip susitvarkyti reikalus Registrų centre

Naudingi patarimai gyventojams ir verslui: kaip susitvarkyti reikalus Registrų centre

Karantino laikotarpiu dalis žmonių atsiradusį laisvesnį laiką skiria įvairiems reikalams susitvarkyti: vieni galbūt tvarkosi namus, kiti įgyvendina išsikeltus tikslus, kuriems anksčiau nerasdavo laiko. Na, o...

Aktualu neturintiems darbo: jau galima kreiptis dėl darbo paieškos išmokos

Aktualu neturintiems darbo: jau galima kreiptis dėl darbo paieškos išmokos

Kiekvienam Užimtumo tarnyboje registruotam bedarbiui nuo šiol priklauso laikina darbo paieškos išmoka. Ji siekia 42 arba 200 eurų: mažesnė – tiems, kurie gauna įprastą nedarbo socialinio draudimo išmoką, did...

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas SMS žinutes

SEB įspėja apie sukčių platinamas melagingas SMS žinutes

SEB bankas sulaukė pranešimų apie šiuo metu sukčių siunčiamas trumpąsias SMS žinutes. Jose sukčiai informuoja žmones apie neva iš banko gautą pranešimą ar kviečia atnaujinti programėlės „Smart-ID“ paskyrą ir...

Lietuvos pašto rekordas: jei taip kasdien, per metus kiekvienas gautume 83 siuntas

Lietuvos pašto rekordas: jei taip kasdien, per metus kiekvienas gautume 83 siuntas

Lietuvos pašto statistika rodo, kad kasmet žmonės rašo mažiau, bet daiktų siunčia vis daugiau: lyginant 2018 m. ir 2019 m. tą patį 9 mėnesių laikotarpį, siuntinių išsiųsta net 19 proc. daugiau, tuo tarpu lai...

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Karantinas parodė, kad internetinės paslaugos vyresniems žmonėms – vis dar iššūkis

Koronaviruso rizikos grupei priklausančių vyresnio amžiaus žmonių gyvenimas karantino metu sustojo – įvairios organizacijos jiems veža maistą ir vaistus, kad jie tik nekištų nosies ...