Teigiama, kad daugiau nei 7 tūkst. kvadratinių metrų sklype bus pastatytas dviejų dalių angaras, kuris prisidės ne tik prie Kauno oro uosto galimybių teikti dar platesnį orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugų (MRO) spektrą, bet ir sukurs apie 120 aukštos kvalifikacijos darbo vietų aviacijos inžinerijos, mechanikos ir administracijos specialistams.

„Mes kaip Europoje pirmaujanti pigių skrydžių bendrovė džiaugiamės galėdami šiandien oficialiai pranešti apie savo planus plėtrai Kauno oro uoste. Mūsų dabartinė techninės priežiūros ir remonto bazė šiame oro uoste plėsis ir sukurs apie 120 specializuotų, aukštos kvalifikacijos darbo vietų regione. Svarbu priminti ir tai, kad šį aviacijos vasaros sezoną mes pasitinkame su rekordinio aktyvumo skrydžių tvarkaraščiu Lietuvos oro uostuose – 150 savaitinių skrydžių ir net 50 tiesioginių krypčių, tarp kurių naujos kryptys į Alborgą, Briuselį, Budapeštą, Helsinkį, Geteborgą, Madridą, Stokholmą, Varšuvą, Birmingemą, Eindhoveną ir Gdanską“, - komentavo kompanijos „Ryanair“ marketingo vadovas Dara Brady.

Bendrovė „Ryanair“ šių metų aviacijos vasaros sezono metu visuose Lietuvos oro uostuose vykdys daugiau nei 150 skrydžių per savaitę ir leis keliautojams tiesioginiais skrydžiais pasiekti populiariausias Europos kryptis, taip pat siūlys galimybes keliauti lėktuvais geriausiomis kainomis. Anot oro bendrovės atstovų, daugelio vasaros sezono skrydžių (iki pat spalio mėnesio) kainos prasideda nuo 19,99 eurų skrydžiams į vieną pusę, geriausias bilietų kainas keleiviai oro bendrovės puslapyje gali rasti iki balandžio 28 dienos.

„Ryanair“ šiandien taip pat paskelbė apie rekordinį Lietuvos oro uostuose vykdomų vasaros skrydžių tvarkaraštį, kuriame – net 50 skrydžių maršrutų, įskaitant 12 visiškai naujų vasaros krypčių, tarp kurių Ispanijos, Vengrijos ir Suomijos miestai. Šiuo metu Vilniaus ir Kauno oro uostuose bazuojami net keturi „Ryanair“ lėktuvai (po 2 kiekviename oro uoste), skaičiuojama, kad tai reiškia maždaug 400 mln. eurų investicijas, 120 tiesioginių darbo vietų, o netiesiogiai padedama sukurti apie 2300 darbo vietų visoje Lietuvoje.

Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas sako, kad Lietuva šalies aviacijos gairėse iki 2030 metų yra numačiusi tapti orlaivių remonto paslaugų ir krovinių gabenimo oru lyderė regione.

„Džiaugiamės orlaivių remonto paslaugų plėtra ir naujomis investicijomis Kauno oro uoste, kurias pasirinko „Ryanair“ kompanija. Nuosekliai kurdami MRO paslaugų infrastruktūrą siekiame, kad Kauno oro uostas liktų pagrindiniu orlaivių remonto paslaugų centru regione, todėl ši plėtra oro uoste sveikintina ir laukta, kuriant naujas aukštos pridėtinės vertės darbo vietas ir plečiant paslaugų spektrą”, - sako susisiekimo viceministras.

Anot Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento vadovo Arno Dūmano, tarptautinės kompanijos tolimesni plėtros planai Kauno oro uoste yra logiškas ir labai gerai pasvertas žingsnis, matant atsigaunančios rinkos potencialą.

„Mums kaip visų oro uostų infrastruktūros valdytojams MRO veiklos plėtra būtent Kauno oro uoste yra ilgalaikis strateginis tikslas, kurio sėkmingai siekiame. Reikia pabrėžti ir tai, kad tokių paslaugų įsitvirtinimas Kauno regione reiškia pridėtinę vertę ne tik mūsų organizacijai, pačiai nuomininko bendrovei, bet ir visam regionui, kuris gaus dar vieną impulsą plėtoti aviacijos veiklas, ruošti specialistus aukštosiose mokyklose ir pritraukti aukšto lygio specialistus į Kauno regioną“, - teigia A.Dūmanas.

Žemės nuomos konkurso bendrovė laimėtoja nuomosis sklypo plotą, kuris ribojasi su Kauno oro uosto peronu. Žemės ploto nuomos terminas – 40 metų.

Anot bendrovės „FRC LT“ vadovo Karolio Čepuko, prieš dešimtmetį Kauno oro uoste pradėta kurti orlaivių aptarnavimo ir remonto bazė įrodė savo konkurencingumą, paklausą ir naudas.

„Mūsų bazė yra labai paklausi ne tik todėl, kad yra patogioje geografinėje vietoje orlaiviams atvykti, bet ir dėl to, kad Kauno regione yra išplėtotas aviacijos profesionalų rengimo centras, o darbo rinkoje esame vertinamas kaip darbdavys. Dabartinė aviacijos situacija rodo, kad šio etapo bazės plėtros pabaiga ir kartu veiklos pradžia naujuosiuose angaruose sutaps su aviacijos srautų atsigavimu, o tai reiškia dar didesnę paklausą mūsų paslaugoms“, - tikina K.Čepukas.

„Investuok Lietuvoje“ vadovas Elijus Čivilis teigia, kad šios investicijos Kauno oro uostą dar labiau įtvirtins kaip aviacijos paslaugų centrą visame regione.

„Kauno oro uostas jau dabar yra MRO paslaugų teikimo lyderis Baltijos šalių regione, todėl neabejotinai ši pozicija tik dar labiau sustiprės. Labai džiaugiamės, kad lyderiaujanti Europos oro bendrovė tęsia investicijas ir stiprina savo pozicijas Kauno oro uoste“, - komentuoja E.Čivilis.

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: